Η Marilyn Monroe ήταν πάντα μπροστά από την εποχή της. (Εξώφυλλο του περιοδικού Esquire το 1965)

Η κοινοκτημοσύνη συμβάλλει στην τόνωση της σχέσης και τη δυναμώνει. Μάλιστα. Ώσπου μια ωραία πρωία πας να ξυριστείς και ανακαλύπτεις ότι το ξυραφάκι σου έχει «μπουκώσει» στην τρίχα. Και τότε από το μπάνιο ακούγεται μια φωνή (βοώντος εν τη ερήμω): «Μωρό μου, πάλι ξύρισες τα πόδια σου με τη μηχανή μου;». Η απάντηση που θα πάρεις είναι αρκούντως διαφωτιστική για το ενδημικό φαινόμενο της κλοπής των καλλυντικών σου και των λοιπών εργαλείων καλλωπισμού σου, τα οποία έχει βάλει ανεπιστρεπτί στο μάτι.

Το αν από καλή σου θα γίνει κακή σου, είναι θέμα προσωπικό. Στην κοινωνική τάση που τείνει να ρευστοποιήσει τις έμφυλες διαχωριστικές γραμμές και να τοποθετήσει σε μία σχεδόν κλίμακα κάποιες ανδρικές και τις γυναικείες ιεροτελεστίες, το grooming αποτυπώνει το φαινόμενο, το οποίο θα αφήσουμε τους κοινωνιολόγους να ερευνήσουν. Προς το παρόν ακολουθεί η λίστα με τα είδη προς «απαλλοτρίωση», γιατί η επανάσταση ξεκινάει από το μπάνιο.

To Ξυραφάκι 5 Λεπίδων της προσαρμόζεται στις καμπύλες του προσώπου, έχει εργονομική λαβή από καουτσούκ και ένα λειτουργικό μπουτόν για γρήγορη αντικατάσταση της λεπίδας και λιπαντική ταινία με βιταμίνη Ε και αλόη βέρα, που επιτρέπει στο ξυραφάκι να γλιστρά πάνω στο δέρμα, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση. Επίσης έχει και trimmer για φαβορίτες, μούσι και την περιοχή κάτω από τη μύτη, με προστασία στις πλευρές, για πρόσθετη ασφάλεια κατά το ξύρισμα. Φυσικά αυτά ενδιαφέρουν εσάς. Όχι εκείνη!

Ξυραφάκια και ξυριστικές μηχανές
Βαθμός επικινδυνότητας: 5

Από ένα πρόχειρο γκάλοπ όλοι οι άνδρες απάντησαν με την πρώτη ότι το πρώτο πράγμα που τους αρπάζουν οι γυναίκες είναι το ξυραφάκι τους, συνήθως για να ξυρίσουν τα πόδια τους. Τα κρούσματα αυξάνονται το καλοκαίρι και κοπάζουν κάπως το χειμώνα. Οι παρενέργειες είναι γνωστές και πέρα από το αστείο του πράγματος, μετά τη χρήση το ξυραφάκι πρέπει να πλένεται σχολαστικά για το φόβο των μολύνσεων, να περνιέται με οινόπνευμα. Το καλύτερο είναι να αλλάζει η λεπίδα. Αν είναι μιας χρήσης, τότε χάρισέ της το, αν και δεν υπάρχει και καμία εγγύηση ότι και το επόμενο λεπίδι θα γλιτώσει.

Δημοφιλές και ελληνικό, το Καραβάκι έχει ποζάρει επί χρόνια στις εταζέρες. Η εταιρεία Παπουτσάνης έχει τη δική της ιστορία στο θέμα. Ξεχωρίζουμε δύο αφρούς ξυρίσματος. Το Καραβάκι για Σκληρά Γένια (200ml) με την κρεμώδη σύνθεση του, με εκχύλισμα αβοκάντο και βιταμίνη Ε, μαλακώνει και περιποιείται και τα πιο σκληρά γένια. Υπάρχει και το Καραβάκι για Ευαίσθητες Επιδερμίδες (200ml), με φυτικά εκχυλίσματα και βιταμίνη Ε για βαθύ ξύρισμα.

Αφρός ξυρίσματος
Βαθμός επικινδυνότητας: 5

Πάει μαζί με το ξυραφάκι, οπότε μιλάμε για κλοπή δύο σε ένα. Ο αφρός βοηθάει τα γένια αλλά και τα χτένια, δηλαδή τις γυναικείες τρίχες, που συνήθως ευδοκιμούν στα πόδια. Το φαινόμενο εντείνεται, όπως είπαμε, το καλοκαίρι, χωρίς να σημαίνει ότι και ο χειμώνας είναι εκτός πλάνου.

Όσο ο Calvin Klein συνδεόταν με το unisex άρωμα, τόσο πιο ενδιαφέρουσες δημιουργίες προσέφερε. Απόδειξη το CK One, ένα ελαφρύ, αλλά εξίσου εκδηλωτικό άρωμα και για τους δύο. Θα έλεγε κανείς ότι η σύνθεσή του το έκανε πιο καλοκαιρινό, ίσως γι’ αυτό τώρα βρίσκουμε τη νέα του εκδοχή, το CK One Summer 2017. Δεσπόζει το κίτρο και το λάιμ που στη μέση ανακατεύονται με πιο πικάντικες νότες από μπαχαρικά (πιπέρι, σαφράν), για να καταλήξουμε στη βάση που είναι πιο ξυλώδης.

Κολόνια, άρωμα
Βαθμός επικινδυνότητας: 4

Το άρωμα είναι προσωπική υπόθεση, όχι όμως και μονογαμική. Είθισται η κλοπή να γίνεται μονομερώς, διότι σπάνια άντρας βουτάει την κολόνια της γυναίκας του. Η «απαλλοτρίωση» γίνεται με τη μορφή δοκιμής, συνήθως σε αρώματα που διακρίνονται για τον ήπιο και γλυκό χαρακτήρα τους με νότες βανίλιας ή εσπεριδοειδών. Η αρχή, για όσους θυμούνται, είχε γίνει με το Obsession του Calvin Klein, που έφερε στο προσκήνιο τα ανδρόγυνα αρώματα. Έκτοτε, τα unisex αρώματα κάνουν αισθητή την παρουσία τους με εμβληματικές παρουσίες, όπως της Acqua di Parma ή της diptyque αλλά και της δικής μας Korres και του Hommer.

Με ένα sui generis σχήμα, η νέα σειρά από οδοντόπαστες της ελληνικής εταιρείας στοχεύει σε διαφορετικές ανάγκες. H Plaque and Tartar δρα κατά της πλάκας χάρη στην τεχνολογία ενεργού πολυμερούς, που εγκλωβίζει τα ενεργά συστατικά της οδοντόπαστας και προσκολλάται στη στοματική κοιλότητα, ώστε να ενισχύει αλλά και να παρατείνει τη διάρκεια δράσης τους. Η Whitening Toothpaste λευκαίνει τα δόντια λόγω των micro-silica, των πατενταρισμένων κόκκων πυριτίου. Τη σειρά συμπληρώνουν οι Instant Whitening Blue, η Sensitive Teeth Toothpaste για ευαίσθητα ούλα και δόντια, η ειδική οδοντόπαστα για διαβητικούς, εκείνες κατά της ουλίτιδας και της περιοδοντίτιδας, καθώς και αυτή που είναι κατάλληλη για όσους κάνουν ομοιοπαθητική.

Οδοντόκρεμα
Βαθμός επικινδυνότητας: 5

Υπό το φως του μοιράσματος η οδοντόκρεμα είναι από τα πρώτα προϊόντα όπου η κτητική αντωνυμία «μου» καταργείται. Πρακτικοί οι λόγοι, στο νεσεσέρ πού να χωρέσει, αλλά και συμβολικοί, διότι μαζί με την οδοντόκρεμα που μοιράζεται έρχεται και η οδοντόβουρτσα που αποτελεί την επιβεβαίωση ότι η σχέση έχει παρόν και μέλλον. Κι αν το τραγούδι λέει «Πάρε πασά μου την οδοντόβουρτσά μου», ας αρνηθούμε ευγενικά. Η οδοντόβουρτσα, ακόμα κι αν περάσει από κλίβανο, είναι άκρως προσωπική υπόθεση (το στοματικό οικοσύστημα είναι διαφορετικό για τον καθένα), γι’ αυτό και πρέπει να αλλάζει κάθε τρεις μήνες.

Αμιγώς ελληνική εταιρεία, η Oliveway περιλαμβάνει στην ανδρική της σειρά τρία σαμπουάν με διαφορετικές στοχεύσεις. Για τη λιπαρότητα υπάρχει εκείνο με γλυκύριζα και λάππα -βοηθά στην υπερέκκριση σμίγματος (12,60 ευρώ, 250ml). Για συχνό λούσιμο υπάρχει ο συνδυασμός καλέντουλας και χαμομηλιού από βιολογικές καλλιέργειες (11,80 ευρώ, 250ml). Για ξηροδερμία και πιτυρίδα συνίσταται ο συνδυασμός µε λευκή ιτιά και µέλι, που καθαρίζει την τρίχα και απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα, ενώ βοηθά στην καταπολέμηση μικροοργανισμών που ευθύνονται για την πυτιρίδα (13,10 ευρώ, 250ml). Tέλος, για την τριχόπτωση υπάρχει το σαμπουάν με Kerastim™, ένα πατενταρισμένο βιοτεχνολογικό παράγωγο κυστίνης, που δυναμώνει και τονώνει τα μαλλιά (13,40 ευρώ, 250ml)

Σαμπουάν
Βαθμός επικινδυνότητας: 3

Από τα πιο κοινά για μοίρασμα προϊόντα, εκτός αν πρόκειται για ειδικές αγωγές. Ωστόσο, το ανδρικό μαλλί που συνήθως είναι και πιο κοντό από το γυναικείο, αντιμετωπίζει θέματα ξηροδερμίας, λιπαρότητας και τριχόπτωσης, επομένως οι συνθέσεις ποικίλλουν και είναι στην πλειοψηφία τους με ελαφριά υφή. Επίσης, τα ανδρικά σαμπουάν στοχεύουν σε θέματα πιτυρίδας, ή λιπαρότητας, αλλά και γενικότερης καθαριότητας, με πιο ουδέτερα αρώματα που ταιριάζουν στον… αρωματότυπο εκάστου.

Με σύνθημα “stop sun ageing”, η Korres επιχειρεί να αφυπνίσει τους πάντες για τις βλαβερές επιδράσεις της ηλιακής ακτινοβολίας. Προσωπικά, φοράω ακόμα τον Μάρτη μου, αλλά κι ένα αντηλιακό για τα ξόρκια. Στα σοβαρά τώρα, η εταιρεία, συνεργαζόμενη με επιστημονικούς φορείς, εντείνει τις έρευνές της στο θέμα έχοντας ως προμετωπίδα το κόκκινο σταφύλι το οποίο διακρίνεται για την προστατευτική και αντιοξειδωτική του δράση. Η σειρά KOΡΡΕΣ Κόκκινο Σταφύλι με δράση 4 σε 1 προσφέρει αντηλιακή προστασία, ενυδάτωση, έχει αντιρυτιδική και αναπλαστική δράση.

Αντηλιακό
Βαθμός επικινδυνότητας: 5

Καθώς ο ήλιος δεν κοιτάζει φύλο, τα αντηλιακά έγιναν απαραίτητα και στους άνδρες. Άρα το πιθανότερο είναι να βρίσκεται στα απαραίτητα του νεσεσέρ. Η μόνη περίπτωση να σωθεί από το μοίρασμα είναι να έχει τη δική της κρέμα, συνήθως BB ή CC, δηλαδή αντηλιακή με χρώμα, σαν ένα ελαφρύ μέικ απ. Πάντως και εδώ υπεισέρχονται παράγοντες, όπως ο τύπος του δέρματος και ο βαθμός προστασίας, με αποτέλεσμα το αντηλιακό να είναι κοινό σε έκτακτες περιπτώσεις. Παρόν όμως πάντα!

 

Διαβάστε ακόμα: Ποιος έκλεισε όλο το Πήλιο σε ένα μπουκάλι;

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top