Καταπίνοντας την ευεξία

Σε πόσα χρωματιστά χάπια επιτυγχάνεις την ομορφιά; Το ραφάκι του φαρμακείου γέμισε με σκευάσματα, προϊόντα και συμπληρώματα.

 

Για τους millennials, για το instagram, για την αισθητική των συσκευασιών, τα Hims είναι για να τα πιείς στο ποτήρι.

Όταν ήμουν φοιτητής (Λόγω Τιμής, δραχμές, Ρόδον, ηλεκτρικός) υπήρχε μια τηλεοπτική διαφήμιση, η οποία παρουσίαζε το προϊόν – αμπούλα που προσέφερε τόνωση κι ευεξία αυτοστιγμεί. Δεν πείστηκα, το αγόρασα όμως διότι τέτοιος τύπος είμαι, ξύπνησα αχάραγα, ήπια τη μικρή αμπούλα, ξύπνησα ξανά το απόγευμα.

Παρατηρώντας τη Μία κατά την πρωινή της ιεροτελεστία, παρατάσσονται στη σειρά βιταμίνες για τα μαλλιά, το δέρμα, B, C, D, συμπλέγματα. Κάτι που μοιάζει με γυναικεία συνήθεια, γίνεται καθημερινότητα για άνδρες και γυναίκες. “Η ομορφιά πηγάζει εκ των έσω”, θα μου πει πριν μερικές ο διατροφολόγος Κωνσταντίνος Ξένος, εννοώντας τη διατροφή. Ενα τυπικό βράδυ στο γυμναστήριο, 15 σέικερ με σκόνες και νερό κουνιούνται ρυθμικά στο τέμπο της μπάρας που ανεβοκατεβαίνει πάνω από το φουσκωμένο στήθος τους. Μαγνήσιο, φυλικό οξύ, Ω3, χρωματιστά χάπια, αρωματικές ταμπλέτες, υποσχέσεις κι αποτελέσματα.

Γιατί στην Ελλάδα της μεσογειακής διατροφής, του καλού ελαιόλαδου και των ωραίων ξηρών καρπών να μπουκωνόμαστε χάπια;

Χάπια, αναβράζοντα, αμπούλες, οροί, υδατοδιαλυτά, κάψουλες, όλα στην υπηρεσία της ομορφιάς, όπως την έχει ο καθένας στον νου του. Ολιστικοί γιατροί φορτώνουν εκατοντάδες χάπια για να ισορροπήσουν τα ανισορρόπητα κι εμείς, ενήλικοι σαν υπερήλικες μασουλάμε συνεχώς ό,τι μας υπόσχεται σφρίγος, νιότη, ομορφιά. Υπήρχε μια εποχή που μόνο οι bodybuilders έπαιρναν συμπληρώματα. Γιατί όμως στην Ελλάδα της μεσογειακής διατροφής, του καλού ελαιόλαδου και των ωραίων ξηρών καρπών πρέπει να μπουκωνόμαστε χάπια; Δεν αρκεί να πασαλειβόμαστε κρέμες;

Διαβάζω στο GQ για τη βιταμίνη C και εκείνον που την εισήγαγε στην καθημερινότητά μας: ο Πωλ Οφιτ του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια, κάτοχος δυο Νόμπελ και θεωρητικώς ο πατέρας της μοριακής βιολογίας έχρισε τη βιταμίνη C πανάκεια για τα πάντα, από το κρύωμα μέχρι τον καρκίνο. Σταδιακά, το ραφάκι του φαρμακείου που περιείχε ασπιρίνη κι οινόπνευμα, γέμισε με σκευάσματα, προϊόντα, συμπληρώματα που υπόσχονται ότι προσφέρουν ό,τι έχουμε ανάγκη και στερούμαστε: να αγαπήσουμε λίγο πιο αληθινά τον εαυτό μας, να κοιμόμαστε λίγο περισσότερο, να γυμναζόμαστε λίγο πιο πολύ. Και κάτι βασικό: ο γιατρός προτείνει μόνο ό,τι χρειαζόμαστε.

Hims

Το start up του 30χρονου Αντριου Ντούντουμ από το  Σαν Φρανσίσκο φέρνει μια σειρά συμπληρωμάτων, που κερδίζουν με τις εξαιρετικές συσκευασίες τους και το marketing, αφού καταφέρνουν να απενοχοποιήσουν τα δυο βασικά θέματα του άνδρα: τη φαλάκρα και τη στύση. Συμπληρώματα για τα μαλλιά (και κυρίως για την απώλειά τους), για τη σεξουαλική διάθεση, για το δέρμα, για το κρύωμα. Η εταιρία έχει καταφέρει να μαζέψει εκατομμύρια χρηματοδότησης.

 

Διαβάστε ακόμα: «Άρωμα» Μαραθώνιου, για να μη μοιάζεις ψώνιο αλλά και να μην προδίδει η μυρωδιά το ότι έτρεξες.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Tα βραβεία συνολικής προσφοράς του Archisearch / Design Ambassador θα απονεμηθούν το βράδυ της 4ης Φεβρουαρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Φέτος θα τιμηθούν τρεις άνδρες - "πυλώνες" της μηχανικής και της αρχιτεκτονικής που έχουν αφήσει έντονο αποτύπωμα στη χώρα μας.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Οι Αριστείδης Μησιάρης και Ήρα Δεσύπρη των Desypri & Misiaris Architecture, στην πρώτη τους συνέντευξη μετά τη βράβευσή τους, εξηγούν στο Andro πώς και γιατί, το project Monolithoi κέρδισε την παγκόσμια αναγνώριση που τους χάρισε διάκριση στα A+Awards του Architizer, έναν διαγωνισμό στον οποίο μεταξύ άλλων έχουν διακριθεί οι Zaha Hadid, Richard Meier κ.ά.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Παράδοξο, εκκεντρικό και με πρωταγωνιστές άλογα. Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθέτησε το διαφημιστικό του οίκου Gucci για τη συλλογή του Ανοιξη-Καλοκαίρι 2020 και το αποτέλεσμα είναι vintage και άκρως πρωτότυπο. Τα γυρίσματα έγιναν στο Λος Άντζελες και αποδεικνύουν πως ο έλληνας σκηνοθέτης ξέρει να φτιάχνει και ιδιαίτερα διαφημιστικά. Από τη διαφήμιση ξεκίνησε άλλωστε. 

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ντύθηκαν κομψά, όπως αρμόζει στην περίσταση και φωτογραφήθηκαν με γιορτινή διάθεση αποκλειστικά για το Andro. Εν μέσω ποτών και ευχών, έκαναν τον απολογισμό της χρονιάς που φεύγει και μας έδωσαν τις δικές τους ευχές για το ολοκαίνουργιο 2020.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close