Έρχεται το «Τhe Architect Show»: Τί είναι το Experience Design;

    Η αρχιτέκτων Ελένη Μπρασινίκα που ανέλαβε το σχεδιασμό της εμπειρίας και τη χωροταξία του event, μας περιγράφει όσα θα ζήσουμε στις 4 και 5 Μαΐου στη Helexpo στο Μαρούσι.

     

    «Κεντρικό θέμα της φετινής διοργάνωσης είναι το φως, και πως εκδηλώνει έντονα την παρουσία του με την ύπαρξη της σκιάς».

    Τι συμβαίνει όταν ο απλός σχεδιασμός δίνει τη θέση του στο experience design;  Με αφορμή τη διοργάνωση του the Architect Show στις 4 και 5 Μάιου, η υπεύθυνη για το χωροταξικό σχεδιασμό, αρχιτέκτων Ελένη Μπρασινίκα μπαίνει στην ουσία ενός νέου σχεδιαστικού τρόπου που στο παρόν, διεγείρει όλες τις αισθήσεις και για το μέλλον, παγιώνεται ως ανάμνηση.

    Κάτι περισσότερο από μία έκθεση ή ένα συνέδριο, το tAS2019 είναι η διήμερη γιορτή της αρχιτεκτονικής, του σχεδιασμού και του κόσμου των υλικών, στο πλαίσιο της οποίας θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια, συνέδρια, εκθέσεις, εκπαιδευτικές και inspirational διαλέξεις, αλλά και workshops. Βασικός κορμός του tAS θα είναι ακόμα η έκθεση υλικών και προηγμένων τεχνολογιών που εκπροσωπούνται από πολύ προσεκτικά επιλεγμένα brands, σε περιορισμένο αριθμό και με κριτήρια την πρωτοπορία και την καινοτομία.

    «Η μέρα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τη νύχτα και το φως δεν μπορεί να δηλώσει τη δύναμή του, χωρίς τη σκιά».

    «Πρόκειται για μία διαδραστική και βιωματική διοργάνωση, η οποία ξεκίνησε από τον εντοπισμό της αναγκαιότητας να δημιουργηθεί ένας ουσιαστικός δίαυλος επικοινωνίας ανάμεσα σε καινοτόμες εταιρείες υλικών και τεχνολογίας με τους αρχιτέκτονες, τους μηχανικούς, τους διακοσμητές και τους developers», λέει η Ελένη Μπρασινίκα. Η αρχιτέκτονας, με το γραφείο της BllendDesign & Research ανέλαβε το σχεδιασμό της εμπειρίας και τη χωροταξία του event, του οποίου τη δημιουργική διεύθυνση, την επικοινωνία και την ανάπτυξη περιεχομένου επιμελείται η Design Ambassador και το archisearch.gr.

    Η υλικότητα παίρνει τη μορφή τεχνολογίας, μηχανικής της γεύσης και του ήχου στο Pottery & Barn Bar.

    «Η αφετηρία της διοργάνωσης αρχίζει από το “Ποιος” – η DesignAmbassador και ο Βασίλης Μπαρτζώκας και συνεχίζει με τον καθορισμό μιας αναγκαιότητας να δημιουργηθεί μία ουσιαστική εμπειρία σε ένα καθηλωτικό εκθεσιακό περιβάλλον”, συμπληρώνει. Κεντρικό θέμα της φετινής διοργάνωσης είναι το φως, και πώς εκδηλώνει έντονα την παρουσία του με την ύπαρξη της σκιάς. Μία δυαδικότητα, η οποία ενέπνευσε την περιοχή της εισόδου, το «Lighting Pavillion», με την ονομασία « Illuminati». «Η μέρα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τη νύχτα και το φως δεν μπορεί να δηλώσει τη δύναμή του, χωρίς τη σκιά. O φωτισμός αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο της έκθεσης – τόσο στην επιμέλεια του εκθεσιακού φωτισμού και του Lighting experience που εμποτίζει τον επισκέπτη με το concept της, όσο και στη θεματολογία την ομιλιών και παρουσιάσεων», επεξηγεί η αρχιτέκτονας.

    Το «Γιατί» είναι αυτό που εξετάζεται αμέσως μετά το «Ποιος», καθώς ο σχεδιασμός της βιωματικής εμπειρίας στηρίζεται στη διερεύνηση της σχεδιαστικής πρότασης και στην κατανόηση του στόχου, ο οποίος παρέχει και το γενικότερο πλαίσιο για τη δημιουργία της εμπειρίας.  Η  διερεύνηση συνεχίζει με το χώρο, ο οποίος άτυπα μόνο οριοθετεί το σκηνικό της εμπειρίας, ενώ στην ουσία δεν υπάρχουν όρια, αλλά μία τοπογραφική αποτύπωση των περιοχών και των ερεθισμάτων που παρέχουν. Η υλικότητα κυριαρχεί θεματικά και αναπτύσσεται σε 7 διαφορετικές ενότητες και περιοχές, ανάλογα με τα αισθητήρια όργανα που ενεργοποιούνται από το πρωταρχικό ερέθισμα και τους συνειρμούς που δημιουργούνται – συνειδητοί ή ασυνείδητοι.

    O ατμοσφαιρικός και θεατρικός φωτισμός κατευθύνει την περιήγηση στο χώρο και την εστίαση σε συγκεκριμένα σημεία.

    Μετά την είσοδο και το Illuminati Lighting Experience,  όπου η υλικότητα αντιμετωπίζεται ως φως και σκιά, ακολουθούν οι επόμενες ενότητες/περιοχές. Σε μία από αυτές, το χρώμα αντιμετωπίζεται ως τεχνολογία και ιδιότητα των υλικών, αλλά και αντίδραση πολιτισμική, συναισθηματική ή προσωπική. Ακολουθεί η Airbnb KRAFT Curated Experience. Κατόπιν η υλικότητα παίρνει τη μορφή τεχνολογίας, μηχανικής της γεύσης και του ήχου στο Pottery & Barn Bar. Δεν λείπει η κουζίνα ως υλικότητα, φόρμα, κοινωνική δομή και τεχνολογία, στην Kitchen Edition curated area. Η έκθεση αρχιτεκτονικής φωτογραφίας Photographer’s Eye εξετάζει την υλικότητα της εικόνας, ως δημιουργία ενός νέου αρχιτεκτονήματος μέσα στο χώρο-χρόνο. Στο Materials Museum, εκθέματα αποτελούν η καινοτομία και η τεχνολογία. Τέλος, στην Topography Workshop Area ενθαρρύνεται η επικοινωνία, η διάδραση, ο διάλογος και το μοίρασμα της γνώσης.

    Στο tAS υπογραμμίζουν τόσο την επιλογή υλικών, προϊόντων και τεχνολογιών, τόσο για τις δομές των εκθετών όσο και για τις επιμελημένες περιοχές.

    Πώς ορίζει το σχεδιασμό του Experience Design η Ελένη Μπρασινίκα; Το Experience Design επιστρατεύει τις … 7 αισθήσεις! O ατμοσφαιρικός και θεατρικός φωτισμός κατευθύνει την περιήγηση στο χώρο και την εστίαση σε συγκεκριμένα σημεία – εν προκειμένω στο tAS σε προϊόντα, οθόνες και περιεχόμενο. Ως προς την υφή, οι ακατέργαστες και ομαλές υφές εναλλάσσονται. Στο tAS υπογραμμίζουν την επιλογή υλικών, προϊόντων και τεχνολογιών, τόσο για τις δομές των εκθετών όσο και για τις επιμελημένες περιοχές. «Ας πάρουμε το παράδειγμα του κρασιού. Είναι υγρό, λείο, διαφανές που επιτρέπει τη διάχυση του φωτός. Αλλά το σώμα του είναι ισχυρό, γεμάτο με άρωμα ορυκτών, λουλουδιών, καρυδιών. Φέρνουμε στοιχεία στους πάγκους γευσιγνωσίας.

    Οι ήχοι αποτελούνται από lounge background μουσική και ψηφιακό ήχο.

    Χρησιμοποιούμε προηγμένα υλικά που φέρνουν τη μυρωδιά και τις υφές στο χωροταξικό σχεδιασμό. Όσον αφορά στη μυρωδιά, λαμβάνουμε υπ’ όψιν ότι το άρωμα του κρασιού αναμειγνύεται με τις μυρωδιές όλου του χώρου για να ολοκληρώσουμε μία αισθητηριακή εμπειρία. Οι ήχοι αποτελούνται από lounge background μουσική και ψηφιακό ήχο. Μα και η γεύση έχει τη μηχανική της. Και έτσι, το κρασί έχει το κατάλληλο pairing μέσα από ειδικές επιλογές υψηλής κουζίνας», λέει η αρχιτέκτονας. Ποια είναι η 7η αίσθηση; Ο εγκέφαλος! «Τα εγκεφαλικά ερεθίσματα επιτρέπουν τη συναισθηματική και τη γνωστική διαδικασία. Εκκινούν τη βιωματική μνήμη και αποτελούν θραύσματα της γνώσης», ολοκληρώνει η Ελένη Μπρασινίκα.

    «Η καινοτομία της χωροθέτησης επιστρατεύει την εγγενή ιδιότητα του εκθεσιακού σχεδιασμού να υπερβαίνει την παθητική προβολή προϊόντων και αντικειμένων, δημιουργώντας μιας διαδραστική πλατφόρμα η οποία έχει ενημερωτικό, εκπαιδευτικό και έντονα αφηγηματικό χαρακτήρα. Κάθε αφηγηματικό περιβάλλον λαμβάνει υπ’ όψιν τον ανθρώπινο παράγοντα, τους μηχανισμούς με τους οποίους αλληλεπιδρά με το περιβάλλον του και, φυσικά, τις τεχνικές ιδιότητες που απαιτούνται για το σχεδιασμό μουσειακού διαδραστικού περιεχομένου», διευκρινίζει η Ελένη Μπρασινίκα, πάνω στο σχεδιασμό της.

    Η διοργάνωση γίνεται από την tAS Medexpo Team.

    Το the Architect Show θα πραγματοποιηθεί στις 4 και 5 Μαΐου, ώρα: 11:00 – 21:30 στο

    HELEXPO MAROUSSI, λεωφ. Κηφισίας 39

    Είσοδος: Ελεύθερη

    Εγγραφείτε για να παρακολουθήσετε το tAS, δωρεάν εδώ
    Μάθετε περισσότερα εδώ

    Δείτε περισσότερα για το tAS

     

    Διαβάστε ακόμα: 30 χρόνια «Potiropoulos», έρχεται η νέα γενιά.

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή
    Κώστας Πετρόπουλος Κώστας Πουλόπουλος: «Δεν ζούμε για να δουλεύουμε, αλλά για να εκφραζόμαστε» 

    Στη νέα σειρά after office drinks του Andro, συναντάμε τον αρχιτέκτονα Κώστα Πουλόπουλο. Με συντροφιά ένα -και περισσότερα- ποτήρια από το εκλεκτό ροζέ L’Ésprit du Lac , συζητάμε για το μεγάλο επαγγελματικό βήμα που έκανε στη Δανία, τις ευθύνες στη δουλειά και την οικογένεια, τον νόστο της πατρίδας, τον ρόλο του ως leader, αλλά και τις φιλικές του σχέσεις εντός και εκτός γραφείου.

    11.09.2019

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Οι αστικές συγκοινωνίες Βόλου πρωτοπορούν. Θα μπορούσαν να κάνουν ένα απλό διαφημιστικό για να προβάλλουν τα νέα λεωφορεία της πόλης. Αντ' αυτού δημιούργησαν ένα βίντεο που έχει όλα τα φόντα να γίνει viral: Cool οδηγοί, διαφορετικοί πελάτες, διάθεση αυτοτρολαρίσματος σε κάθε πλάνο. Ειλικρινά μπράβο, δεν το περιμέναμε. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Andro Team Γιώργος Καπλανίδης: «Στη δουλειά είμαι λίγο ρομπότ» 

    Στη νέα σειρά after office drinks του Andro, συναντάμε τον φωτογράφο Γιώργο Καπλανίδη. Με παγωμένο ροζέ L’Ésprit du Lac, συζητάμε για το τι κάνει μια φωτογράφηση επιτυχημένη, το πώς εκπαιδεύονται ο πελάτης και το κοινό, την ανάγκη να έχει κανείς δίπλα του συνεργάτες που τους εμπιστεύεται τυφλά, αλλά και τα προσόντα που οφείλει να διαθέτει ένας επικεφαλής για να εμπνεύσει την ομάδα του.

    16.10.2019

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Από την πρώτη στιγμή έγινε talk of the town, καθώς είναι ένα μουσείο όπου ο ίδιος ο επισκέπτης γίνεται... έκθεμα. Με αφορμή τον ένα χρόνο λειτουργίας, το Μουσείο των Ψευδαισθήσεων προσκαλεί τους μικρούς και τους μεγάλους φίλους του σε ένα πάρτι εντελώς ξεχωριστό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro