Λεβέντ Τεκούν: Το Πόρτο Χέλι υποδέχεται το πρώτο Nikki Beach Resort & Spa στον κόσμο!

    Ο Group Director of Sales & Marketing της «Nikki Beach Hotels & Resorts», μιλάει αποκλειστικά για το πολυανανενόμενο επίσημο opening (την 1η Αυγούστου) και μας ξεναγεί σε όλα όσα θα κάνουν το Ελληνικό Nikki Beach ξεχωριστό.

    Φωτογραφία :
    Νίκος Καρανικόλας
     
    «Το Nikki Beach στο Πόρτο Χέλι είναι το πρώτο Resort που δημιουργήθηκε σκόπιμα μαζί με το Beach Club. Έχουμε πιστούς που μας ακολουθούν ανά τον κόσμο και μαθαίνοντας για αυτό μας ρωτούν συνεχώς –έβαλαν το Πόρτο Χέλι στον χάρτη τους», λέει ο Λεβέντ Τεκούν (φωτογραφημένος στο «Νew Art Lounge», στην ταράτσα του «Νew Hotel»).

    «Το Nikki Beach στο Πόρτο Χέλι είναι το πρώτο Resort που δημιουργήθηκε σκόπιμα μαζί με το Beach Club. Έχουμε πιστούς που μας ακολουθούν ανά τον κόσμο και μαθαίνοντας για αυτό μας ρωτούν συνεχώς –έβαλαν το Πόρτο Χέλι στον χάρτη τους», λέει ο Λεβέντ Τεκούν (φωτογραφημένος στο «Νew Art Lounge», στην ταράτσα του «Νew Hotel»).

    Από την 1η Αυγούστου το Πόρτο Χέλι δεν θα είναι πια το ίδιο. Το Nikki Beach Resort & Spa δεν είναι απλώς ένα ξενοδοχείο, αλλά ένας διεθνής προορισμός με ακαταμάχητο vibe και «Celebration of Life» φιλοσοφία (που χαρακτηρίζει κάθε Nikki Beach Club στις πιο κοσμοπολίτικες τοποθεσίες του πλανήτη –βλ. St. Tropez, Miami Beach, Marbella, St. Barths). Το Πόρτο Χέλι επιλέχθηκε για να υποδεχτεί το πρώτο –ναι το πρώτο!– Resort του ομίλου που δημιουργείται μαζί με ένα από τα διάσημα (θρυλικά και σέξι) Beach Club ανά τον κόσμο για να επεκτείνει το μυθικό Nikki Beach lifestyle σε μια συνολική εμπειρία. Ο Group Director of Sales & Marketing της «Nikki Beach Hotels & Resorts», Λεβέντ Τεκούν, εξηγεί:

    Levent2

    «Το κοινό μας αδημονεί να δει το Nikki Beach, έχει στραμμένα τα μάτια του στην Ελλάδα», λέει ο Λεβέντ Τεκούν.

    Το όραμα της εταιρείας Dolphin Capital Investors για την αναγέννηση της Ελληνικής Ριβιέρας (βλ. www.portohelicollection.com) είναι σε εξέλιξη –και είναι συναρπαστικό. Τον επανασχεδιασμό του κτηρίου (καθώς πρόκειται για το ξενοδοχείο «Γιούλη» του ’70, που έγινε κυριολεκτικά αγνώριστο) υπογράφει η Gatsarelia Design (www.gatserelianawar.com) σε συνεργασία με την Arch Group, που εδρεύει στην Αθήνα. Το προηγούμενο ξενοδοχείο είχε 122 δωμάτια ενώ σήμερα έχουμε 66. Το design του εκφράζει το NBR concept και το όραμα του ιδρυτή της Nikki Beach, Jack Penrod, και σχετίζεται με τη lifestyle boutique εμπειρία. Είναι chic, χωρίς υπερβολές με έμφαση στην εμπειρία που απολαμβάνεις τόσο στο δωμάτιο όσο και σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου.

    Τα δωμάτια είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν energy waves (ενεργειακά κύματα), όπως τα αποκαλούμε εμείς –δηλαδή χαμηλή ή υψηλή ενέργεια, ανάλογα με τη διάθεση του πελάτη. Ας υποθέσουμε, για παράδειγμα, ότι είναι ώρα χαλάρωσης και τα επίπεδα ενέργειας είναι σχετικά χαμηλά, οι υδάτινοι καθρέφτες καλύπτονται με αέρινες κουρτίνες, ο φωτισμός και η μουσική αλλάζουν τόνο και η ατμόσφαιρα γίνεται πιο ριλάξ –δίνουμε γενικά μεγάλη έμφαση στο φωτισμό.

    Η ατμόσφαιρα του δωματίου αλλάζει συμβαδίζοντας με τη διάθεση του επισκέπτη.

    Η ατμόσφαιρα του δωματίου αλλάζει συμβαδίζοντας με τη διάθεση του επισκέπτη.

    «Παίζουμε», επίσης, πολύ με τη μουσική –και όχι μόνο. Στο δωμάτιό σου μπορείς να κατεβάσεις 10.000 τραγούδια στο ipad και 800 ταινίες. Οι παροχές δωματίου είναι state of the art χωρίς να σε περιορίζουν στο σε αυτό. Μπορείς να παρακολουθείς εκεί μια ταινία και με το ipad σου να τη «μεταφέρεις» στο χώρο της πισίνας ή στην παραλία.

    Διαβάστε ακόμα: Πώς o Λέοναρντ Κοέν συνέδεσε για πάντα το όνομα και τη ζωή του με την Ύδρα

    «Στην επιλογή του Πόρτο Χέλι έπαιξε ρόλο και η ιστορικής σημασίας πλευρά της περιοχής, καθώς και η κοντινή της απόσταση από την Αθήνα. Προσελκύουμε τόσο το διεθνές όσο και το εγχώριο κοινό. Προωθούμε τον προορισμό Σπέτσες-Πόρτο Χέλι μαζί».

    «Στην επιλογή του Πόρτο Χέλι έπαιξε ρόλο και η ιστορικής σημασίας πλευρά της περιοχής, καθώς και η κοντινή της απόσταση από την Αθήνα. Προσελκύουμε τόσο το διεθνές όσο και το εγχώριο κοινό. Προωθούμε τον προορισμό Σπέτσες-Πόρτο Χέλι μαζί».

    Όλα κινούνται σε ένα «personalized concept». Δεν έχουμε mini bar, αλλά My Bar. Αντί δηλαδή να προσφέρουμε συμβατικές μινιατούρες σε ζεύγη, το κάνουμε προσωπικό. Στην κράτηση επιλέγεις ο ίδιος το περιεχόμενο του bar. Αν, για παράδειγμα, σου αρέσει η βότκα, παρέχουμε customized μπουκάλια των 750 ml, και μαζί το χυμό ή το special mix που θες για να τη συνδυάσεις. Στο μπάνιο, πάλι, υπάρχουν τεράστιες μπανιέρες, καθώς και επιπρόσθετο μενού με διαφορετικές εμπειρίες για να επιλέξεις: από σαμπάνια μέχρι ρομαντικά ροδοπέταλα.

    «Ήταν πολύ σημαντική η ευκαιρία να συνεργαστούμε με τη Dolphin. Το όραμά της για την αναγέννηση της Ελληνικής Ριβιέρας είναι συναρπαστικό. Πρώτα το Amanzoe, μετά εμείς».

    Το Nikki Beach στο Πόρτο Χέλι είναι το πρώτο Resort που δημιουργήθηκε σκόπιμα μαζί με το Beach Club. Όλοι αδημονούν να το δουν και έχουν στραμμένα τα μάτια τους στην Ελλάδα. Το κοινό μας επισκέπτεται συχνά το St. Tropez, τη Marbella, το St Barths, έχουμε πιστούς που μας ακολουθούν ανά τον κόσμο και μαθαίνοντας για αυτό μας ρωτούν συνεχώς –έβαλαν το Πόρτο Χέλι στον χάρτη τους.

    «Είναι σημαντικό να στηρίζεις έναν προορισμό και την τοπική οικονομία. Όπως και το να περνάς την κουλτούρα και την τοπική «γεύση» στους διεθνείς ταξιδιώτες. Μπορεί να σκεφτόμαστε globally, αλλά δρούμε τοπικά».

    «Είναι σημαντικό να στηρίζεις έναν προορισμό και την τοπική οικονομία. Όπως και το να περνάς την κουλτούρα και την τοπική «γεύση» στους διεθνείς ταξιδιώτες. Μπορεί να σκεφτόμαστε globally, αλλά δρούμε τοπικά».

    Γιατί επιλέξαμε το Πόρτο Χέλι; Κατ’ αρχάς ήταν πολύ σημαντική η ευκαιρία για μας να συνεργαστούμε με τη Dolphin Capital Investors. Το όραμά της αναπτύσσεται κάθε μέρα. Πρώτα το Amanzoe, μετά εμείς. Η Ελλάδα ανεβαίνει. Όλες οι έρευνες των τελευταίων χρόνων δείχνουν τη θετική ανάπτυξη όσον αφορά στον τουρισμό. Κατά δεύτερον, βάρυνε στην επιλογή η ιστορικής σημασίας πλευρά της περιοχής και η κοντινή της απόσταση από την Αθήνα. Προσελκύουμε τόσο το διεθνές όσο και το εγχώριο κοινό. Προωθούμε τον προορισμό Σπέτσες-Πόρτο Χέλι μαζί. Αν προσφέρεις επιλογή και ποικιλία βοηθάς τον πελάτη σου να διαλέξει. Οπότε έρχεται περισσότερος κόσμος, έχεις μια ακολουθία και, τελικά, δημιουργείται μια τάση. Έτσι αρχίζει να μεγαλώνει η επιχείρησή σου.

    «Η Ελλάδα ανεβαίνει. Όλες οι έρευνες των τελευταίων χρόνων δείχνουν τη θετική ανάπτυξη όσον αφορά στον τουρισμό».
    Eva Longoria at Nikki Beach Marbella

    Η Eva Longoria στο Nikki Beach Marbella.

    Υπάρχει η τάση το Nikki Beach να συνδέεται με την έννοια του πάρτι. Ναι, προφανώς εδώ θα έχεις και πάρτι και πολύ διασκέδαση. Μην ξεχνάτε ότι η φιλοσοφία της Nikki Beach είναι να φέρνει τους ανθρώπους μαζί, μια γιορτή της ζωής με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αλληλεπιδρούμε με τη διάθεση του κόσμου, δηλαδή αν με την παρέα σου ξεκινήσεις ένα πάρτι, οι γύρω σου είναι σε παρόμοια διάθεση και ακολουθήσουν, θα συνεχίσουμε και εμείς προς αυτή την κατεύθυνση, σε σχέση πχ με τη μουσική και την ενέργεια του χώρου. Μπορεί όμως να βρίσκεσαι απλώς εδώ και να απολαμβάνεις το κοκτέιλ σου, σε chill out ατμόσφαιρα. Έχουμε επιλέξει το προσωπικό για να το υποστηρίξει, να μπορεί δηλαδή να αντιλαμβάνεται τη διάθεση των πελατών, να «προβλέπει» τι ακριβώς χρειάζονται, προσφέροντας άψογο και άκρως διακριτικό, σχεδόν αθόρυβο, σέρβις.Το προσωπικό είναι εκπαιδευμένο –τα κριτήρια για την πρόσληψή του δεν είναι μόνο η εμπειρία, αλλά και το attitude. Οι επισκέπτες μας είναι γνώστες και προέρχονται από επαγγελματικούς χώρους με ταχύτατους ρυθμούς, άρα ο χρόνος γι’ αυτούς έχει ουσία. Επιζητούν, απλώς, το καλύτερο.

    Το προσωπικό απαρτίζεται από Έλληνες. Είναι σημαντικό να στηρίζεις έναν προορισμό και την τοπική οικονομία. Όπως και το να περνάς την κουλτούρα και την τοπική «γεύση» στους διεθνείς ταξιδιώτες. Μπορεί να σκεφτόμαστε globally, αλλά δρούμε τοπικά.

    //Ο Λεβέντ Τεκούν γεννήθηκε στην Κύπρο, μεγάλωσε στο Λονδίνο (που το θεωρεί το σπίτι του) και τα τελευταία δώδεκα χρόνια ζει στο Dubai (που το λατρεύει). Πριν αναλάβει Group Director of Sales & Marketing της «Nikki Beach Hotels & Resorts», είχε δουλέψει για αεροπορικές εταιρείες, tour operators και hotel brands όπως το ShangriLa και το Intercontinental.

    nikkibeachhotels.com

    Εξωτερική άποψη του ξενοδοχείου.

    Εξωτερική άποψη του ξενοδοχείου.

    Διαβάστε ακόμα: Γιώργος Κωνσνταντινίδης: «Πώς στο πιο όμορφο ίσως ελληνικό νησί πέρασα τις χειρότερες διακοπές της ζωής μου»

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή
    Κώστας Πετρόπουλος Κώστας Πουλόπουλος: «Δεν ζούμε για να δουλεύουμε, αλλά για να εκφραζόμαστε» 

    Στη νέα σειρά after office drinks του Andro, συναντάμε τον αρχιτέκτονα Κώστα Πουλόπουλο. Με συντροφιά ένα -και περισσότερα- ποτήρια από το εκλεκτό ροζέ L’Ésprit du Lac , συζητάμε για το μεγάλο επαγγελματικό βήμα που έκανε στη Δανία, τις ευθύνες στη δουλειά και την οικογένεια, τον νόστο της πατρίδας, τον ρόλο του ως leader, αλλά και τις φιλικές του σχέσεις εντός και εκτός γραφείου.

    11.09.2019

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Οι αστικές συγκοινωνίες Βόλου πρωτοπορούν. Θα μπορούσαν να κάνουν ένα απλό διαφημιστικό για να προβάλλουν τα νέα λεωφορεία της πόλης. Αντ' αυτού δημιούργησαν ένα βίντεο που έχει όλα τα φόντα να γίνει viral: Cool οδηγοί, διαφορετικοί πελάτες, διάθεση αυτοτρολαρίσματος σε κάθε πλάνο. Ειλικρινά μπράβο, δεν το περιμέναμε. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Andro Team Γιώργος Καπλανίδης: «Στη δουλειά είμαι λίγο ρομπότ» 

    Στη νέα σειρά after office drinks του Andro, συναντάμε τον φωτογράφο Γιώργο Καπλανίδη. Με παγωμένο ροζέ L’Ésprit du Lac, συζητάμε για το τι κάνει μια φωτογράφηση επιτυχημένη, το πώς εκπαιδεύονται ο πελάτης και το κοινό, την ανάγκη να έχει κανείς δίπλα του συνεργάτες που τους εμπιστεύεται τυφλά, αλλά και τα προσόντα που οφείλει να διαθέτει ένας επικεφαλής για να εμπνεύσει την ομάδα του.

    16.10.2019

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Από την πρώτη στιγμή έγινε talk of the town, καθώς είναι ένα μουσείο όπου ο ίδιος ο επισκέπτης γίνεται... έκθεμα. Με αφορμή τον ένα χρόνο λειτουργίας, το Μουσείο των Ψευδαισθήσεων προσκαλεί τους μικρούς και τους μεγάλους φίλους του σε ένα πάρτι εντελώς ξεχωριστό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro