Αυτή η μπουτίκ στο κέντρο του Λονδίνου έχει άρωμα James Bond

    Η Aesop εμπιστεύθηκε το γραφείο Snøhetta για το σχεδιασμό του νέου του καταστήματος και δεν το μετάνιωσε. Άλλωστε, αυτός είναι ο πιο φωτογραφημένος χώρος στο Instagram τους τελευταίους μήνες.

     

    Το νέο κατάστημα της Aesop στο Λονδίνο θα μπορούσε να το έχει σχεδιάσει και ο Ken Adams, ο άνθρωπος που επιμελήθηκε τα σκηνικά στα φιλμ του 007 τις δεκαετίες του ’60 και ’70. (Φωτογραφίες: Paola Pansini)

    Όταν κάποιος μιλάει για ένα κατάστημα καλλυντικών, ποιες είναι οι πρώτες εικόνες -και μυρωδιές- που σου έρχονται στο μυαλό; Όχι ιδιαίτερα δύσκολη ερώτηση, καθώς η σκέψη των περισσότερων πάει αμέσως σε έναν minimal χώρο, καθαρό σαν νοσοκομείο, όπου τα ράφια είναι γεμάτα με εκατοντάδες μικρά μπουκαλάκια, πωλήτριες στην έχουν «στημένη» σε κάθε γωνία για να σε ψεκάσουν με κάποιο νέο άρωμα και οι μυρωδιές σου τρυπάνε τα ρουθούνια. ΟΚ, ίσως να υπερβάλω, αλλά αυτή την εικόνα έχω εγώ στο μυαλό μου.

    Ωστόσο, όταν αναφέρεσαι στις μπουτίκ της Aesop τα δεδομένα αλλάζουν. Βλέπεις, το brand καλλυντικών από την Αυστραλία που ίδρυσε το 1987 ο Dennis Paphitis και σήμερα ανήκει στην εταιρία Natura Cosméticos, από το ξεκίνημα της πορείας του έδειξε να ακολουθεί διαφορετικό δρόμο: (1) επέλεξε να μην γεμίζει την αγορά με τα προϊόντα της αλλά να παρουσιάζει μόλις 4 κάθε χρόνο και (2) κάθε μπουτίκ της να είναι διαφορετική.

    Άλλωστε το motto της Aesop είναι ξεκάθαρο: κάνε λίγα και κάν’ τα καλά.

    Η νέα της μπουτίκ βρίσκεται στην καρδιά του Τσέλσι, στην Duke of York Square και με περίπου 110 τ.μ. αποτελεί το μεγαλύτερο κατάστημα της Aesop στην Ευρώπη.

    Κι όταν αποφάσιζε να ανοίξει το νέο της κατάστημα στο Λονδίνο, δεν θα μπορούσε να μην μείνει πιστή στις αρχές της. Συνεργάστηκε με το νορβηγικό γραφείο Snøhetta, η ομάδα του οποίου έχει συμμετάσχει σε δεκάδες projects σε όλο τον κόσμο – όπως στον σχεδιασμό του Εθνικού Μνημείου και Μουσείου της 11ης Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη και του πρώτου υποθαλάσσιου εστιατορίου της Ευρώπης. Αλλά σε αυτό το project έδωσε τον καλύτερό του εαυτό, καθώς το τελικό αποτέλεσμα έχει άρωμα 007.

    Η νέα της μπουτίκ βρίσκεται στην καρδιά του Τσέλσι, στην Duke of York Square και με περίπου 110 τ.μ. αποτελεί το μεγαλύτερο κατάστημα της Aesop στην Ευρώπη – και το 200ο σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, αυτό που εντυπωσιάζει δεν είναι ούτε η τοποθεσία ούτε το μέγεθός της, αλλά ο σχεδιασμός της. Ένας σχεδιασμός που κατά πολλούς θυμίζει κάτι από τις κλασσικές ταινίες του James Bond.

    Το millennial pink κυριαρχεί στους τοίχους του, οι 12 αψίδες στο εσωτερικό του δίνουν τον απαραίτητο δραματικό τόνο, οι καθρέφτες και οι στρατηγικά κρυμμένοι φωτισμοί δημιουργούν αισθησιακές σιλουέτες, ενώ οι βαριές επιφάνειες χαρίζουν τον απαραίτητο pop αέρα. Ένα σκηνικό που θα μπορούσε να το έχει σχεδιάσει και ο Ken Adams, ο άνθρωπος που επιμελήθηκε τα σκηνικά στα φιλμ του 007 τις δεκαετίες του ’60 και ’70.

    Η Aesop συνεργάστηκε με το νορβηγικό γραφείο Snøhetta, η ομάδα του οποίου έχει συμμετάσχει σε δεκάδες projects σε όλο τον κόσμο – όπως στον σχεδιασμό του Εθνικού Μνημείου και Μουσείου της 11ης Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη και του πρώτου υποθαλάσσιου εστιατορίου της Ευρώπης.

    Όχι τυχαίο που φωτογραφίες της μπουτίκ έχουν κατακλύσει το Instagram, κάνοντας πολλούς να πουν ότι αυτός είναι ο πιο φωτογραφημένος χώρος του Λονδίνου τους τελευταίους μήνες.

    Άλλωστε, όπως λέει ο Thomas Buisson, general manager της Aesop στην Ευρώπη, «αυτός ο χώρος αντικατοπτρίζει πλήρως την φιλοσοφία της εταιρίας. Όμορφος, προσεγμένος, ξεχωριστός».

     

    Διαβάστε ακόμα: Η εντυπωσιακή πλωτή «πυραμίδα» του Christo στο κέντρο του Λονδίνου

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Ποιος σκελετός σας ταιριάζει; Προτού αρχίσετε να δοκιμάζετε όλα τα γυαλιά του κόσμου (κι είναι πολλά), το βασικότερο είναι η απάντηση στο ερώτημα: «Τι σχήμα έχει το πρόσωπό μου;»

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Για τους περισσότερους το ρολόι είναι ένα αξεσουάρ για να βλέπουν την ώρα. Για τους λίγους -τους μυημένους- είναι ένα ανδρικό «κόσμημα», που ουκ ολίγες φορές αγγίζει τα όρια της τέχνης. Για αυτό δεν διστάζουν να δώσουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να το αποκτήσουν.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Όλοι μας γουστάρουμε να βρεθούμε καλεσμένοι σ’ ένα γιοτ, παρέα με πνευματώδεις ανθρώπους και ωραίες γυναίκες. Το όλο πράγμα είναι χάι, αρκεί να ξέρετε πώς να φερθείτε. Διότι είναι μια επικίνδυνη απόφαση να κάνεις διακοπές με σκάφος, έστω και φίλων...

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Αυτό το καλοκαίρι, οι υψηλοί οίκοι ωρολογοποιίας τα έδωσαν όλα για να ντύσουν κάθε καρπό που βουτάει στα βαθιά. Κάναμε μια επισκόπηση και καταλήξαμε στα 5 πιο στυλάτα ρολόγια για το βυθό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top Andro