Το νέο κατάστημα της PUMA αποτελεί έναν χώρο που ο επισκέπτης μπορεί να τον βιώσει ως προορισμό αναψυχής και καταναλωτικής εμπειρίας ταυτόχρονα

    Η PUMA άνοιξε τις πόρτες του νέου flagship store της στη Γλυφάδα, στο ύψος της Λεωφόρου Βουλιαγμένης 96, και το γιόρτασε με ένα experiential event. Το νέο κατάστημα του brand αποτελεί έναν χώρο που ο επισκέπτης μπορεί να τον βιώσει ως προορισμό αναψυχής και καταναλωτικής εμπειρίας ταυτόχρονα, καθώς διαθέτει εκτός από πολλαπλές επιλογές συλλογών, γήπεδο μπάσκετ και F1 simulator.

    Το νέο κατάστημα μεταμορφώθηκε στις 11 Απριλίου, προσκαλώντας τους επισκέπτες να «φέρουν» μαζί τους τα SKILLS τους, ώστε να δείξουν τις ικανότητές τους στα διάφορα experiential corners που είχαν δημιουργηθεί την ημέρα της εκδήλωσης.

    Οι καλεσμένοι απόλαυσαν το dj set του DJ Klou, αλλά και κοκτέιλ από το bar που είχε στηθεί μέσα στο κατάστημα.

    Πιο συγκεκριμένα, ο επισκέπτης είχε τη δυνατότητα να αναδείξει τις παρακάτω ικανότητές του- και να βιώσει στο έπακρο την «PUMA» εμπειρία:

    1. VIRTUAL REALITY SKILLS: ένα ειδικά διαμορφωμένο corner- για τους λάτρεις της τεχνολογίας. Το κατάστημα φιλοξένησε τα APPLE vision pro, τα «μαγικά» γυαλιά που ήρθαν στην Ελλάδα αποκλειστικά και μόνο για το opening event της PUMA, δίνοντας στον επισκέπτη τη ευκαιρία να γίνει ο ίδιος μέρος της εικονικής πραγματικότητας. Οι καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να «μπουν» μέσα στο νέο sneaker της PUMA, Palermo, και να το δουν virtually σπιθαμή προς σπιθαμή.

    Μέχρι και γηπεδάκι μπάσκετ είχε το κατάστημα της PUMA.

    2.BASKETBALL SKILLS: για τους λάτρεις του μπάσκετ και όχι μόνο, η PUMA, ενθάρρυνε τους επισκέπτες να «ρίξουν καλάθια» με την καθοδήγηση εξειδικευμένου trainer.

    Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να παίξουν και ποδοσφαιράκι.

    3. SCORING SKILLS: η ποδοσφαιρική ενότητα δε θα μπορούσε να λείπει καθώς η εταιρεία εξειδικεύεται στα ποδοσφαιρικά παπούτσια. Ένα ποδοσφαιράκι και μία εξέδρα στήθηκαν την ημέρα της εκδήλωσης για να δώσουν στους επισκέπτες τη δυνατότητα να αναδείξουν τις ικανότητές τους στο συγκεκριμένο άθλημα.

    Το F1 simulation σου έδινε την αίσθηση ότι οδηγούσες μονοθέσιο της Formula 1.

    4. DRIVING SKILLS: αναπόσπαστο κομμάτι της PUMA εμπειρίας, είναι η οδήγηση καθώς η εταιρεία παρέχει είδη ιματισμού για τους επαγγελματίες οδηγούς των super cars. Το F1 simulation corner, έδωσε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να ξεδιπλώσουν τις οδηγικές τους ικανότητες και να «κοντράρουν» ο ένας τον άλλον έως τον τερματισμό.

    Πολλοί celebrities βρέθηκαν στα εγκαίνια του καταστήματος της PUMA, όπως η Ελένη Φουρέιρα (αριστερά).

    Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, και οι: Ελένη Φουρέιρα, FY, Ηλίας Γκότσης, Πέτρος Μάνταλος, Αντιγόνη Ντρισμπιώτη, Σάββας Γιαντσής, Αλεξία Κούβελα, Παναγιώτης Καραΐσκος, Κόνι Μεταξά, Στέφανος Ντούσκος, Harold Moukoudi, Κώστας Μαρτάκης, Natasha Kay, Χρυσιάννα Ανδριοπούλου, Gaia Μερκούρη, Φωτεινή Τράκα, Up In The Hype, Rebel Same, Αλέξανδρος Πολυχρονιάδης, Ανούσα Μελλά, Κάτια Ταραμπάνκο, Khay Be, Έλενα Γαλύφα, Μάγκυ Χαραλαμπίδου και πολλοί άλλοι.

    Το νέο flagship store της PUMA βρίσκεται στη Γλυφάδα, στο ύψος της Λεωφόρου Βουλιαγμένης 96.

    Φυσικά, πέρα από τα experiential units, οι καλεσμένοι απόλαυσαν το dj set του DJ Klou, και τα all-time favorite cocktails, Paloma & Frozen Margarita με Jose Cuervo.

    //Επίσημος αντιπρόσωπος της PUMA σε Ελλάδα και Κύπρο είναι ο Όμιλος Φάις.

     

    Διαβάστε ακόμα: Τα «Αστέρια» ξαναγεννιούνται και φέρνoυν κάτι από την αύρα ανεμελιάς των 50s

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top