EMMANUELLE 5

4. Εμμανουέλλα Νο5 (Emmanuelle 5, 1987)

Παίζουν: Μονίκ Γκάμπριελ, Κρόφτον Χάρντεστερ, Γιασίν Χαν

What’s up, doc? Η Εμμανουέλλα (Μονίκ Γκάμπριελ), καλλιτεχνική φύση με ανεξάρτητο πνεύμα, διευθύνει μια σχολή χορού στο Παρίσι και παράλληλα γυρίζει ερωτικές ταινίες με καλλιτεχνική επίστρωση. Στο Φεστιβάλ Καννών όπου πηγαίνει την πρόσφατη ταινία της «Love Express», η Εμμανουέλα καλείται να υπερασπίσει τη δημιουργία της έναντι των κριτικών που την κατακρίνουν για πορνογραφία. Μετά τη συνέντευξη, εκείνη γνωρίζει τον πρίγκιπα Ραντζίντ, τον πλούσιο ηγέτη του μικρού αραβικού κράτους Μπενγκλαγκιστάν, ο οποίος έλκεται από την Εμμανουέλα και θέλει να προβάλει την ταινία της στη χώρα του.

Mélodie d’amour chante le cœur d’Emmanuelle: Το 1985, η ASP Films (κάτοχος του franchise της «Emmanuelle») προσέγγισε τον Βαλέριαν Μπορόβτζικ, προκειμένου εκείνος να αναλάβει το Νο5 της γνωστής σειράς ταινιών. Βέβαια, οι συγκρούσεις ανάμεσα στο σκηνοθέτη και τους παραγωγούς δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνισή τους, καθώς διαφωνούσαν μεταξύ τους τόσο για την επιλογή της βασικής πρωταγωνίστριας (η Μονίκ Γκάμπριελ είναι η πρώτη Αμερικανίδα που ενσάρκωσε τη θρυλική ηρωίδα) όσο και για το σενάριο. Αποτέλεσμα αυτών των τριβών ήταν να κυκλοφορήσουν οι φήμες πως τελικά ο Μπορόβτζικ δεν σκηνοθέτησε το φιλμ, αλλά μόνο την «ταινία μέσα στην ταινία», το «Love Express» – πάντως, ο φωτισμός των σκηνών της «Εμμανουέλας 5» είναι χαρακτηριστικός των ταινιών του. Ό,τι και να συνέβη τελικά, η ταινία δεν προσθέτει τίποτε στη μυθολογία της σειράς, ενώ το μόνο αξιοσημείωτο γεγονός είναι πως επέστρεψε στη μουσική ο Πιερ Μπασελέ, ο Γάλλος ποπ σταρ που το 1974 είχε υπογράψει το score της πρώτης «Εμμανουέλας».

Έρωτας στους σκοτεινούς χρόνους: «…Ο μεσέρ Λίτσιο, σαν είδε πως η κόρη του πήγε να κοιμηθεί, έκλεισε την πόρτα της κάμαράς του που έβγαζε στην ταράτσα και πλάγιασε κι ο ίδιος. Ο Ριτσιάρντο, βλέποντας πως παντού βασίλευε ησυχία, ανέβηκε στον τοίχο με μια σκάλα, και από κει, χρησιμοποιώντας τις πέτρινες προεξοχές άλλου τοίχου, με μεγάλο κόπο και με κίνδυνο να γκρεμοτσακιστεί, έφτασε στην ταράτσα. Η κοπέλα τον δέχτηκε δίχως να βγάλει μιλιά, αλλά με τη μεγαλύτερη χαρά, κι αφού αντάλλαξαν πολλά φιλιά, χώθηκαν στο κρεβάτι και πέρασαν ολόκληρη σχεδόν τη νύχτα παραδομένοι στην αμοιβαία ηδονή τους, κάνοντας πολλές φορές να κελαηδήσει το αηδόνι. Η ηδονή τους ήταν μεγάλη, μα οι νύχτες μικρές. Πλησίαζε να ξημερώσει δίχως να το πάρουν είδηση, κι όπως είχαν ζεσταθεί από τα κουνήματα και τα γλυκά τους αγκαλιάσματα – ήταν κι ο καιρός ζεστός – αποκοιμήθηκαν ξεσκέπαστοι, με την Κατερίνα να ‘χει περασμένο το δεξί της μπράτσο κάτω απ’ το λαιμό του Ριτσιάρντο, και με το ζερβό της χέρι να κρατάει σφιχτά εκείνο το πραγματάκι που ντρέπεστε, κυρίες μου, να ονοματίσετε μπροστά στους άντρες. Σ’ αυτή τη στάση τους βρήκε κοιμισμένους η μέρα, δίχως να τους ξυπνήσει…» (Βοκάκιος, «Δεκαήμερο»)

Μια «αθώα» στιγμή της Εμμανουέλλας:

Στιγμιότυπα από την αμερικανική εκδοχή, με την παρέμβαση του Ρότζερ Κόρμαν:

Δείτε εδώ όλη την ταινία.

1 2 3 4 5

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top