Kάθε φορά που ανέβαινα για να τη βγάλω απ’ το γκαράζ ήθελα να εξαφανιστώ μαζί της για όσο αντέξω.

Ανεβαίνοντας πάνω στην Multistrada V4 Rally αντιλαμβάνεσαι αμέσως ότι τα πόδια σου φτάνουν μεν κάτω, αλλά πιο δύσκολα. Συνειδητοποιείς το βάρος της ζυγίζοντας την με το τιμόνι δεξιά αριστερά. Δεν σε φοβίζει αλλά ξέρεις ότι πρέπει να το χεις κατά νου μέχρι να τη συνηθίσεις. Μπροστά σου έχεις το μεγαλύτερο αλουμινένιο ρεζερβουάρ 30 λίτρων και από κάτω σου ημιενεργητικές αναρτήσεις με μεγαλύτερη διαδρομή – συν 30mm μπροστά, συν 20mm πίσω – απ’ της ‘απλής’ Multistrada V4. Μα, χρειάζεσαι σε μια μοτοσυκλέτα με βάρος 260 κιλά περισσότερη διαδρομή;

Κι όμως, η κόκκινη Ducati παραμένει ομοιογενής όπως η αδελφή της, ενώ αυτό το λίγο παραπάνω ύψος τής δίνει μια αρχοντιά, μια υπεροψία για τα υπόλοιπα οχήματα, αν και το τιμόνι της δε βρίσκεται σε ψηλή θέση. Έπιανα τον εαυτό μου να σκύβει ελάχιστα προς τα μπρος.

Η Multistrada V4 Rally γίνεται ουσιαστικά ένα ψηλό sport touring μοντέλο που σε παρακαλάει να παίξεις μαζί της στις στροφές.

Αν περιστρέψεις τη γκαζιέρα μέχρι τις 10 χιλιάδες στροφές, εκεί όπου κοκκινίζει το ψηφιακό στροφόμετρο σ’ αυτή τη χορταστική και ιδιαίτερα ευκρινή TFT οθόνη, τότε θα καταλάβεις ότι κανένα ταξίδι δε θα ναι ποτέ πια το ίδιο.

Αυτή η μοτοσικλέτα μοιάζει να σου ψιθυρίζει λέξεις όπως ταξίδι, απόδραση. Κάθε φορά που ανέβαινα για να τη βγάλω απ’ το γκαράζ ήθελα να εξαφανιστώ μαζί της για όσο αντέξω. Η σέλα βέβαια δεν μπορώ να πω ότι ήταν ιδανική για μένα. Όμορφα σχεδιασμένη έτσι ώστε να στενεύει μπροστά για να μπορούν τα πόδια σου να αγκαλιάζουν το ρεζερβουάρ, είναι σχετικά σκληρή. Βέβαια υπάρχει χώρος για να κινηθείς και να ξεκουράσεις τα μαλακά σου μόρια αλλά μετά από δυο ώρες χρειάστηκα στάση για να ξεμουδιάσω.

Η Multistrada V4 Rally μπορεί να κινείται χαλαρά, με τον υπέροχο ήχο του V4 να σε συνοδεύει, το αρκετά καλό quick shifter να σου κάνει τη ζωή εύκολη και τα ραντάρ μπρος, adaptive cruise control, και πίσω, blind spot detection, να αποτελούν επιπλέον ασφάλεια είτε κινείσαι στην πόλη είτε έξω από αυτήν. Αν δεν ανοίξεις το γκάζι μετά τις 6 – 7 χιλιάδες στροφές, θα νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε μια δυνατή μοτοσικλέτα, δεν κρύβονται τα 170 άλογα, η οποία θα σε μεταφέρει απ’ το ένα σημείο του ορίζοντα στο άλλο, όπου κι αν αυτό βρίσκεται, με μόνο εμπόδιο τους ανεφοδιασμούς. Αν και με 30 λίτρα δεν θα είναι και συχνοί!

Ω ναι, με άλλα λάστιχα και μ’ ένα σετ προστατευτικά κάγκελα θα ήθελα πολύ να την πάω σε χωματόδρομους και να παίξω.

Aυτό το λίγο παραπάνω ύψος τής δίνει μια αρχοντιά, μια υπεροψία για τα υπόλοιπα οχήματα.

 

Αν όμως περιστρέψεις τη γκαζιέρα μέχρι τις 10 χιλιάδες στροφές, εκεί όπου κοκκινίζει το ψηφιακό στροφόμετρο σ’ αυτή τη χορταστική και ιδιαίτερα ευκρινή TFT οθόνη και ακούσεις το ουρλιαχτό του V4, νιώθοντας παράλληλα τη βίαιη επιτάχυνση και το τιμόνι να θέλει να σου ξεκολλήσει τα χέρια, τότε θα καταλάβεις ότι κανένα ταξίδι δε θα ναι ποτέ πια το ίδιο. Η Multistrada V4 Rally γίνεται ουσιαστικά ένα ψηλό sport touring μοντέλο που σε παρακαλάει να παίξεις μαζί της στις στροφές.

Το βάρος είναι πάντα εκεί, το νιώθεις όταν παρασύρεσαι και την πετάς από τη μια στροφή στην άλλη όπως θα το έκανες σ’ ένα πανάλαφρο naked, οι μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων κάνουν το μπροστινό να βουτάει παραπάνω απ’ όσο ίσως περίμενες. Αλλά για στάσου, αυτή η Ducati δεν είναι προορισμένη και για το χώμα; Ω ναι, με άλλα λάστιχα και μ’ ένα σετ προστατευτικά κάγκελα θα ήθελα πολύ να την πάω σε χωματόδρομους και να παίξω. Αλλά το μοντέλο της δοκιμής δεν είχε ούτε τα μεν ούτε τα δε οπότε δεν το επιχείρησα. Τώρα, πόσοι ιδιοκτήτες θα το πράξουν όταν θα έχουν ανάμεσα απ’ τα πόδια τους μια Ιταλίδα καλλονή αξίας 30 και πλέον χιλιάδων ευρώ, αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

// Την Ducati Multistrada V4 Rally μας παραχώρησε για δοκιμή η Ducati Hellas.

 

Διαβάστε ακόμα:  Suzuki VStrom 800DE. Αυθεντική μοτοσικλέτα διπλής χρήσης. 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top