Είναι ένα ιστορικό μοντέλο συνυφασμένο με την βρετανική εταιρεία και ανήκει στην κατηγορία νεο-ρετρό μοτοσικλετών.

Η Triumph Bonneville ξεκινάει την πορεία της το 1959 με μια δικύλινδρη μοτοσικλέτα 649 κυβικών εκατοστών και παραμένει μέχρι σήμερα στην γκάμα της εταιρείας με μοτέρ της ίδιας διάταξης αλλά με μεγαλύτερες χωρητικότητες, 900 και 1200 κυβικών εκατοστών. Είναι ένα ιστορικό μοντέλο συνυφασμένο με την βρετανική εταιρεία το οποίο ανήκει πλέον στην κατηγορία νεο-ρετρό μοτοσικλετών, αποτελώντας έναν απ’ τους βασικούς και πιο σημαντικούς εκπροσώπους της.

Η Bonneville T120 που είχαμε στη διάθεσή μας για μια ολιγοήμερη δοκιμή κινείται από τον high torque 1200άρη κινητήρα 80 ίππων κι είναι γεμάτη από μέταλλο, χρωμιωμένο ή μη, διατηρώντας έτσι τη φιλοσοφία των μοτοσικλετών άλλων εποχών, δίνοντας την εντύπωση μιας κατασκευής που θα αντέξει πολλά χρόνια χρήσης.

Δεν θα σε προβληματίσει στην κίνηση, το τιμόνι της κόβει αρκετά και θα περάσει ανάμεσα απ’ τα αυτοκίνητα χωρίς να αγχωθείς.

Μια μηχανή τόσο ευκολοδήγητη όσο δεν θα μπορούσες να φανταστείς.

Η Triumph ζυγίζει 236 κιλά γεμάτη, τα οποία όμως αντιλαμβάνεσαι μόνο στατικά και όταν επιχειρήσεις να την μετακινήσεις με τα χέρια, διότι μόλις τσουλήσει τους τροχούς της στην άσφαλτο το βάρος εξαφανίζεται κι εσύ βρίσκεσαι με μια μηχανή τόσο ευκολοδήγητη όσο δεν θα μπορούσες να φανταστείς, κοιτάζοντας την λίγα λεπτά πριν ανέβεις πάνω της για να την οδηγήσεις.

H Bonneville T120 δε θα σε προβληματίσει στην κίνηση, το τιμόνι της κόβει αρκετά και θα περάσει ανάμεσα απ’ τα αυτοκίνητα χωρίς να αγχωθείς, ενώ η ροπή της θα σε ξεκολλάει μέσα απ’ τα κενά που προκύπτουν, για να φτάσεις εκεί όπου είναι να φτάσεις εγκαίρως, χωρίς να κάψεις πολλή βενζίνη, συνοδεία υπέροχου μπάσου ήχου απ’ το φιλτροκούτι και τις εξατμίσεις τον οποίο θα θες να ακούς ξανά και ξανά χωρίς να τον χορταίνεις.

Μου ήταν δύσκολο να σκεφτώ οποιαδήποτε μετακίνηση μ’ αυτή την μοτοσικλέτα που να μην περιλαμβάνει κι ένα κομμάτι βόλτας. Με την Bonneville T120 θες να δραπετεύσεις, να την οδηγήσεις σβέλτα και όχι μανιασμένα γιατί δεν της αρέσει, να την πλαγιάσεις στις στροφές χωρίς νευρικές κινήσεις και ακραία πλαγιάσματα, όχι γιατί δε θα ακολουθούσε με τον δικό της πάντα τρόπο αλλά γιατί θα αρχίσεις να ξύνεις τα ποδοστήρια και ποιος ξέρει τι άλλο μετά.

Με την Bonneville T120 θες να δραπετεύσεις, να την οδηγήσεις σβέλτα, να την πλαγιάσεις στις στροφές χωρίς νευρικές κινήσεις.

Είναι μια ποιοτική νέο-ρετρό μοτοσικλέτα με ABS, εξαιρετικά φρένα, traction control, cruise control και πανέμορφα αναλογικά όργανα.

Η Triumph σου επιβάλλει τον ρυθμό της γιατί θέλει να νιώσεις τους κραδασμούς που μεταφέρονται στα πόδια σου απ’ το ρεζερβουάρ και να ακούς τους ήχους που παράγονται όταν κινείται. Είναι μια ποιοτική νέο-ρετρό μοτοσικλέτα με ABS, εξαιρετικά φρένα, traction control, cruise control, με πανέμορφα αναλογικά όργανα, βουρτσισμένα καπάκια του κινητήρα, χρωμιωμένες εξατμίσεις, μεγάλα παλιομοδίτικα φωτιστικά σώματα, ρετρό αλλά αρκετά άνετη σέλα, άψογα ρυθμισμένες αναρτήσεις και μια θέση οδήγησης που δεν πρόκειται να σε κουράσει.

Το πόσο ρετρό μπορεί να είναι μια μοτοσυκλέτα τεχνολογικά προηγμένη εν έτει 2024 δεν είναι σε θέση να το κρίνει κάποιος όπως εγώ, ο οποίος δεν έχει οδηγήσει μοτοσικλέτες του 1960 ή του 1970. Πιστεύω ότι αυτό δεν είναι το ζητούμενο. Η Triumph ψάχνει και βρίσκει τη χρυσή τομή στις Bonneville έτσι ώστε να εκτιμηθούν από αναβάτες διαφόρων ηλικιών. Και η T120 δεν αποτελεί εξαίρεση.

 

Την Triumph Bonneville T120 μας παραχώρησε για δοκιμή η Triumph Motorcycles Greece.

 

Διαβάστε ακόμα: Suzuki GSX-S 1000GT: Εθιστική και ταξιδιάρα

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top