Το VStrom 800DE σε προδιαθέτει για μεγάλες βόλτες, και ταξίδια.

Δεν υπάρχει αμφιβολία, το νέο VStrom 800DE είναι μια μοτοσικλέτα διπλής χρήσης και μοιάζει να στο φωνάζει μόλις ανέβεις πάνω της, πιάσεις το μακρύ σε μήκος τιμόνι της και βρεθείς να κάθεσαι περισσότερο πάνω παρά μέσα στη μοτοσικλέτα. Μπροστά σου θα βρεις μια ευανάγνωστη TFT οθόνη με το πιο εύκολο μενού που έχω συναντήσει.

Η Suzuki είναι μια ψηλή μοτοσικλέτα, με 182 εκατοστά ύψος πάταγα άνετα κάτω αλλά πιστεύω ότι κάποιος κάτω απ’ το 1,80 θα δυσκολευτεί στην αρχή μέχρι να συνηθίσει και να μην τον απασχολεί το ύψος της. Το βάρος βρίσκεται σχετικά ψηλά κι αυτό απαιτεί από τον οδηγό μια εγρήγορση ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες κι όταν το έδαφος έχει κάποια κλίση. Ρόλο θα παίξει και η εμπειρία. Και για να εξηγούμαστε: Το VStrom 800DE θα το πάρει ο αναβάτης που θέλει να κινηθεί και θα κινηθεί στο χώμα.

Η μοτοσικλέτα έχει αναρτήσεις με διαδρομές 220 χιλιοστά μπρος πίσω, έχουν ποιοτική λειτουργία και είναι ρυθμιζόμενες. Κινήθηκα σε απλή διαδρομή με χώμα και πέτρα, σε διαδρομή που θα επιλέξεις αν θες να παίξεις χωρίς να ζοριστείς και βέβαια το VStrom κατάπινε ό,τι υπήρχε κάτω απ’ τις ρόδες του με ευκολία. Σηκωμένος όρθιος στα όχι και τόσο φαρδιά μαρσπιέ, βρήκα μια θέση οδήγησης στα μέτρα μου, όλα να είναι τοποθετημένα εκεί που θέλω, αφαιρώντας μου το άγχος που συνήθως μου προκαλούν εξορμήσεις πέρα απ’ την άσφαλτο. Για πιο δύσκολα και τεχνικά κομμάτια δεν θα σας γράψω γιατί δε θα αποτολμούσα να τα κάνω, έχοντας λάστιχα 90 – 10 (δρόμου-εκτός δρόμου) και μικρή εμπειρία.

Πιστεύω ότι είναι μια απ’ τις κορυφαίες επιλογές για κάποιον που θα κινείται συχνά στο χώμα αλλά θα θέλει να ευχαριστιέται με ασφάλεια και την γρήγορη οδήγηση στον δρόμο.

Μπροστά σου θα βρεις μια ευανάγνωστη TFT οθόνη με το πιο εύκολο μενού που έχω συναντήσει.

Η Suzuki επίσης, ζυγίζει 230 κιλά, δεν τα λες και λίγα, τα κρύβει όμως στον δρόμο, δε σε δυσκολεύουν μες στην κίνηση, το τιμόνι κόβει πολύ και βέβαια έχεις αρωγό τον θαυμάσιο δικύλινδρο κινητήρα  των 776 κ.ε. με ισχύ 83 άλογα και μπόλικη ροπή από χαμηλά για να επιταχύνεις άμεσα και να αφήνεις τους μποτιλιαρισμένους δρόμους πίσω σου.

Μόλις βρεθείς στον ανοιχτό δρόμο ανακαλύπτεις το άλλο πρόσωπο της μοτοσικλέτας. Το VStrom 800DE σε προδιαθέτει για μεγάλες βόλτες, για ταξίδια, έχει και ρεζερβουάρ με 20 λίτρα χωρητικότητά, με μόνη παραφωνία την κοντή ζελατίνα του που σίγουρα θα την αλλάξεις κάποια στιγμή με μια ψηλότερη. Ίσως να σε ενοχλήσουν και οι σχετικά κοντές του σχέσεις οι οποίες κάνουν τον κινητήρα να δουλεύει κάπως ψηλά εκεί στα 120 με 130 χιλιόμετρα, συνηθισμένη μέση ωριαία ταχύτητα Εθνικής.

Κινήθηκα σε απλή διαδρομή με χώμα και πέτρα και βέβαια το VStrom κατάπινε ό,τι υπήρχε κάτω απ’ τις ρόδες του με ευκολία.

Εκτός από τη ζέστη που εκλύει ο κινητήρας μες στην κίνηση, δεν βρήκα κάτι άλλο να με ενοχλεί.

Όταν όμως θα ξεμπερδέψεις με τον αυτοκινητόδρομο και θα χωθείς σε κάποια στριφτερή διαδρομή, θα αρχίσεις να διασκεδάζεις με τη Suzuki, που θα βουτάει εύκολα στις στροφές παίρνοντας μεγάλες κλίσεις, ακουμπώντας τα μαρσπιέ στην άσφαλτο, ενώ θα γεμίζεις τα αυτιά με τον ήχο του κινητήρα όταν θα τον ανεβάζεις μέχρι τον κόφτη αλλάζοντας ταχύτητες με το πολύ καλό quick shifter. Ναι, άνετα παρασύρεσαι απ’ τις ικανότητες της VStrom 800DE, ακόμα κι αν τα λάστιχά της δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση όπως στη μοτοσικλέτα της δοκιμής με το traction control και το ABS να αποτελούν ιδανικό δίχτυ ασφαλείας.

Η Suzuki VStrom 800DE μου άρεσε. Εκτός από τη ζέστη που εκλύει ο κινητήρας μες στην κίνηση, δεν βρήκα κάτι άλλο να με ενοχλεί. Δεν την οδήγησα όπως θα άρμοζε σε μια μοτοσικλέτα διπλής χρήσης, ή μάλλον την οδήγησα όπως θα οδηγούσα εγώ μια τέτοια μοτοσικλέτα. Δηλαδή 90% δρόμο και 10% άσφαλτο. Πιστεύω ότι είναι μια απ’ τις κορυφαίες επιλογές για κάποιον που θα κινείται συχνά στο χώμα αλλά θα θέλει να ευχαριστιέται με ασφάλεια – έχοντας κατά νου ότι δεν πρόκειται για κάποια σπορ μοτοσυκλέτα – και την γρήγορη οδήγηση στον δρόμο.

Την Suzuki VStrom 800DE μας παραχώρησε για δοκιμή η Suzuki Moto Greece.

 

Διαβάστε ακόμα: Ducati Scrambler Full Throttle Μια μοτοσυκλέτα – αντίδοτο στη ρουτίνα.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top