Κατέλυε σε βενετσιάνικα πυργόσπιτα, αποδίδοντας στο dolce far niente έννοια αισθητικής προσέγγισης στη ζωή. Περιδιάβαζε τα καφέ της Βιέννης, του Παρισιού, του Βερολίνου. Τα μέλη της συζητούσαν με την ίδια άνεση και ευγλωττία για τα νέα λογοτεχνικά βιβλία, την πρόσφατη σύνθεση κάποιου λεπταίσθητου μουσουργού ή για μια παράσταση που σκανδάλιζε τα χρηστά ήθη.
Ήταν η παλιά αριστοκρατία της Αυστροουγγαρίας, της Ιταλίας, των ράθυμων ευγενών, των πάσης φύσεως πριγκίπων, των εκ πεποιθήσεως δανδήδων, των ανθρώπων του πνεύματος, των flâneurs που δεν λογάριαζαν τον κόσμο με βάση την εργασία και τον μόχθο. H «τάξη» αυτή ήξερε να φέρεται με έναν ιδιαίτερο κώδικα, να ρουφάει το μεδούλι της ζωής, να ζει για τη χαρά της ζωής, να ντύνεται με ό,τι πιο καλαίσθητο υπαγόρευε η μόδα. Πολλές φορές, δε, αυτοί οι happy few ήταν που την καθόριζαν.
Μπορεί να μην μας λείπει το πολιτικό σκέλος της αριστοκρατίας (προφανώς η δημοκρατία είναι το μόνο ανεκτό σύστημα), ωστόσο το στυλ της παλιάς αριστοκρατίας παραμένει ως ένα βαθμό ζητούμενο στο φίνο αντρικό ντύσιμο. Έχοντας αυτό κατά νου, ο δημιουργός του ελληνικού brand SCALA, Νικόλας Μπαρελιέ, αναζήτησε την αισθητική γραμμή που θα μπορούσε να ενώσει το ένδοξο παρελθοντικό στυλ με τις σημερινές ανάγκες του άντρα που ενδιαφέρεται ουσιωδώς για το ντύσιμό του.
Το αποτέλεσμα ήταν η νέα συλλογή της Ανοίξη/Καλοκαίρι 2023 που φέρει αυτό το άρωμα της παλιάς αριστοκρατίας, όπως αποτυπώνεται στις φωτογραφίες της καμπάνιας που κυκλοφόρησε πρόσφατα.
Παρατηρώντας τις υφές των υφασμάτων συναντάς ιρλανδικά λινά, μάλλινες, συλλεκτικές «ψάθες» σε σακάκια και κοστούμια, καθώς επίσης μοναδικά polo «μπλουζοπουκάμισα» με τους χαρακτηριστικούς, πλέον, XL γιακάδες SCALA που ομνύουν στον ιταλιάνικο μαξιμαλισμό.
Επίσης, για τους ρέκτες υπάρχουν χειροποίητες «εφτάδιπλες» γραβάτες από άγριο μετάξι σάντουκ, αυθεντικές “garza” (υφή γάζας) και φυσικά η συνέχεια της σειράς «Swimwear» για μοναδικό στυλ στην παραλία ή την πισίνα, με το pattern του brand να κοσμεί μεταξύ άλλων και ένα νέο ολόσωμο γυναικείο μαγιό. Να σημειωθεί πως για τη σειρά “SCALA Donna” (δεν είμαστε μόνο εμείς οι άντρες που έχουμε ανάγκες), φέτος το καλοκαίρι διατίθεται ένα ξεχωριστό ταγέρ με Safari Jacket με ψηλόμεση βερμούδα με πιέτες.
Ο οίκος SCALA, αν και πολύ νέος ακόμη, έχει καταφέρει να δημιουργήσει παράδοση για τις φωτογραφίες που κοσμούν κάθε καινούργια κολεξιόν. Κάτι τέτοιο συνέβη και τώρα. Ο Νικόλας Μπαρελιέ σημειώνει τις εντυπώσεις του για τις δύο ημέρες στην ηλιόλουστη Villa Veneziano όπου πραγματοποιήθηκε η φωτογράφηση της καμπάνιας:
«Με το που έκλεισε η τεράστια ξύλινη πόρτα, χάθηκε η αίσθηση του χώρου και ήταν λες και τηλεμεταφερθήκαμε σε κάποια βίλα στο Μεξικό αλλά με Βενετσιάνικη φινέτσα! O αέρας της “παλιάς αριστοκρατίας” έκδηλος σε όλα τα σημεία του συγκροτήματος με το ανεπανάληπτο pool house, με πανοραμική θέα το Mεγανήσι και το Σκορπιό, να αποτελεί το masterpiece του συγκροτήματος. Τα τρομερά vibes ανάμεσα σε όλους τους συντελεστές και η μοναδική ενέργεια καθόλη τη διάρκεια της 2ήμερης φωτογράφησης ήταν τόσο έντονα που ακόμα και ο καιρός, με όλα τα σκαμπανευάσματα που τον χαρακτηρίζουν φέτος, δεν θα μπορούσε να μην είναι ιδανικός».
Για τη συλλογή S/S ’23 το brand συνεργάστηκε με το νεαρό ταλαντούχο φωτογράφο Μάριο Σαγιά, από τα ανερχόμενα ονόματα του χώρου, ο οποίος ανέδειξε το class αλλά και το sexiness της νέας, καλοκαιρινής συλλογής.
//Φωτογραφίες: Μάριος Σαγιάς.
Βοηθός Φωτογράφου: Ίρια Τάμαρη.
Μοντέλα: Αιμίλιος Μάρκου, Giulia Bonatesta.
Hair & Makeup: Σπύρος Δασκάλου.
Διαβάστε ακόμα: Νικόλας Μπαρελιέ – SCALA. «Το καλό ρούχο χαρίζει μοναδική αυτοπεποίθηση».