Top 5 Top 5 τρόποι για να «πολεμήσετε» την ακινησία του γραφείου

Πώς, με πέντε απλές και έξυπνες στρατηγικές εν ώρα εργασίας, θα βάλετε λίγη παραπάνω κίνηση ‒και υγεία‒ στη ζωή σας.

 
dary-Pictures-action-adventure-Superman-Returns.-Photo-by-David-82-960x640

Δεν λέμε ότι, ακολουθώντας τις συμβουλές μας, θα πετάτε σαν τον Σούπερμαν, αλλά τουλάχιστον θα ξεκαπνίζετε τα μπουζί σας.

Μη στέλνετε e-mail στους συναδέλφους σας που είναι σε κοντινά γραφεία. Ακόμα όμως κι αν πρέπει –για λόγους εργασιακής διασφάλισης– να το κάνετε, περάστε από το γραφείο τους για να τους ενημερώσετε. Συν τοις άλλοις, έτσι θα βεβαιωθείτε ότι τα είδαν.

Όταν μπορείτε, διαβάστε όρθιος. Αποφεύγετε να διαβάζετε τα έντυπα έγγραφα καθισμένος: κάντε το όρθιος ή βαδίζοντας. Έτσι και θα ξεμουδιάζετε και, πιθανώς, θα είστε πιο συγκεντρωμένος –αφού δεν θα ρίχνετε κλεφτές ματιές στο Facebook.

Μιλήστε στο κινητό σας εν κινήσει. Τα κινητά τηλέφωνα μπορούν να δικαιολογούν την ύπαρξή τους και εντός του γραφείου. Κινηθείτε καθώς μιλάτε στο κινητό.

Μη γεμίζετε μια μεγάλη κούπα καφέ. Προτιμήστε κάθε λίγη ώρα να προσθέτετε μικρές ποσότητες από την καφετιέρα ή να πετάγεστε στο καφέ της εταιρείας για έναν ακόμη εσπρέσο.

Μη γεμίζετε μια μεγάλη κούπα καφέ από την οποία θα πίνετε όλη μέρα. Προτιμήστε κάθε λίγη ώρα να προσθέτετε μικρές ποσότητες από την καφετιέρα, ή να παίρνετε δυο-τρεις μονούς εσπρέσο από το καφέ της εταιρείας. Αρκεί, βεβαίως, και στις δύο περιπτώσεις, να μη στέλνετε άλλους να σας τους φέρνουν.

Αγοράστε ένα desk stepper. Τοποθετήστε το κάτω από το γραφείο σας και κάντε πεντάλ χωρίς να χρειαστεί να σηκωθείτε από την καρέκλα. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να κάψετε έως 400 θερμίδες την ώρα.

Διαβάστε ακόμα: Ο εθισμός στο αλάτι ‒και πώς να τον αποφύγουμε

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top