Ένα νέο ελληνικό brand περιποίησης έχει βάλει πλώρη να κατακτήσει τον κόσμο

Η Αether Luxury Cosmetics είναι καρπός της προσπάθειας ενός νέου entrepreneur του Αργύρη Ραυτόπουλου και από την Ελλάδα ετοιμάζεται να εισβάλει σε όλες τις μεγαλουπόλεις του κόσμου.

 

«Πηγή έμπνευσης για την Aether είναι ο σκαραβαίος που αντιπροσωπεύει τον κύκλο ανανέωσης» μας είπε ο Αργύρης Ραυτόπουλος.

Είδα για πρώτη φορά την Aether Luxury Cosmetics στην εκδήλωση Fashion Room Service που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα πριν από μερικές εβδομάδες. Μπήκα βιαστικά στο δωμάτιο που ήταν στημένα τα προϊόντα και παρ’ όλη τη σπουδή μου θέλησα να τους αφιερώσω λίγο χρόνο παραπάνω. Κι αυτό το παραπάνω σήμαινε να συναντήσω τον δημιουργό τους, τον Αργύρη Ραυτόπουλο, έναν νέο άνθρωπο, που μέσα στις αφρικανικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα, βάζει πλώρη για να βρει τη θέση του στον κόσμο των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών. Βρεθήκαμε κάπου ανάμεσα στα ταξίδια του, έτοιμο να «σαλπάρει» για το Βουκουρέστι την επομένη. Ο Αργύρης Ραυτόπουλος ήταν στο χώρο, είχε μυηθεί προηγουμένως στην Apivita, αλλά η Aether από όνειρο έγινε πραγματικότητα. «Ασχολούμαι με την αρωματοθεραπεία 12 χρόνια και παράλληλα με τις σπουδές μου ως hairstylist έγινε σιγά σιγά αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου. Γι’ αυτό και τα πρώτα προϊόντα μας αφορούν την κεφαλή» λέει.

Ο Αργύρης Ραυτόπουλος.

Κατά τη διάρκεια της κουβέντας μας παρουσιάζει τη σειρά που αποτελείται από σαμπουάν, conditioners και μάσκες για διάφορους τύπους μαλλιών, εννοείται και ανδρικών. Πρώτη εντύπωση: συγκροτημένη, ισορροπημένη αρωματικά και αρμονική στις υφές της. Σε μια αγορά ιδιαίτερα ανταγωνιστική, τι καινούριο φέρνει η Aether Luxury Cosmetics; «Είναι η ένωση του παλιού με το καινούριο. Οι αρχαίες συνταγές ομορφιάς εμπλουτισμένες με τη σημερινή τεχνολογία. Πολύ προσεγμένες υφές και μοναδικό άρωμα. Συνταγές που φτιάχνουμε εμείς με μεράκι και πολλή αγάπη» απαντά ο Αργύρης Ραυτόπουλος και μου δείχνει, για του λόγου το αληθές, ένα conditioner, προτρέποντάς με να βάλω στα μαλλιά μου μια μικρή ποσότητα χωρίς να τα ξεβγάλω για να τα κρατήσει λαμπερά και απαλά.

«Τα προϊόντα μας έχουν εμπνευστεί από την ένωση του παλιού με το καινούριο. Οι αρχαίες συνταγές ομορφιάς εμπλουτισμένες με τη σημερινή τεχνολογία».

«Πηγή έμπνευσης για την Aether είναι ο σκαραβαίος που αντιπροσωπεύει τον κύκλο ανανέωσης. Με τα προϊόντα μας φιλοδοξούμε να ανανεώσουμε την επιδερμίδα, τις αισθήσεις μας και την ψυχή μας. Ο κύκλος με την τελεία στη μέση αντιπροσωπεύει το σύμβολο της αιωνιότητας και θέλουμε να προσκαλέσουμε τους πελάτες μας μέσα σε αυτόν τον κύκλο που αποτελεί το κέντρο αυτής της εταιρείας. Τα φτερά στο λογότυπο είναι σκάλες που ανεβαίνουν και κατεβαίνουν. Μια μεταφορά για την αναγέννηση και την ανανέωση. Με προσεκτικά διαλεγμένες πρώτες ύλες, βιολογικά και οργανικά συστατικά φροντίζουμε για το καλύτερο αποτέλεσμα με συνταγές που φτιάχνουμε εμείς» τονίζει.

O Αργύρης Ραυτόπουλος αναγνωρίζει τις δυσκολίες που επικρατούν στην ελληνική αγορά την οποία θεωρεί πολύ πιεσμένη. «Όμως βλέπουμε πως σιγά σιγά ο κόσμος που αγοράζει το προϊόν μένει σε αυτό! Είμαστε πολύ αισιόδοξοι ακόμα και στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε». Αρωγός στην προσπάθεια των Aether Luxury Cosmetics είναι η φίλη και συνεργάτιδα του Αργύρη Ραυτόπουλου, Δήμητρα η Κορομπίλη: «Με τις οργανωτικές και διοικητικές αρετές της έφτιαξε όλον τον πυρήνα της Aether Luxury Cosmetics. Και με την πολύτιμη βοήθεια ενός private investor, από εγχώριο προϊόν ξαφνικά βρεθήκαμε σε Κύπρο – Βουκουρέστι – Λονδίνο» λέει ο ιθύνων νους της Aether.

Αυτή την περίοδο η Aether Luxury Cosmetics βρίσκεται στη διαδικασία δημιουργίας 25 ακόμα προϊόντων για πρόσωπο, σώμα αλλά και για ξενοδοχεία και Spa.

Όσο κι αν η ερώτηση για το μέλλον είναι τετριμμένη, θα γίνει. Η απάντηση είναι ότι βρίσκονται στη διαδικασία δημιουργίας 25 ακόμα προϊόντων για πρόσωπο, σώμα αλλά και για ξενοδοχεία και Spa. Και η ιστορία συνεχίζεται. Το σίγουρο είναι ότι θα έχει πολλά αρώματα.

// Τα προϊόντα της Aether Luxury Cosmetics θα τα βρείτε στο aethercosmetics.com όπου υπάρχει ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Διαβάστε ακόμα: Με τη νέα υπηρεσία made to measure, η πολυτέλεια του Bespoke Athens γίνεται λίγο πιο προσιτή

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Tα βραβεία συνολικής προσφοράς του Archisearch / Design Ambassador θα απονεμηθούν το βράδυ της 4ης Φεβρουαρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Φέτος θα τιμηθούν τρεις άνδρες - "πυλώνες" της μηχανικής και της αρχιτεκτονικής που έχουν αφήσει έντονο αποτύπωμα στη χώρα μας.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Οι Αριστείδης Μησιάρης και Ήρα Δεσύπρη των Desypri & Misiaris Architecture, στην πρώτη τους συνέντευξη μετά τη βράβευσή τους, εξηγούν στο Andro πώς και γιατί, το project Monolithoi κέρδισε την παγκόσμια αναγνώριση που τους χάρισε διάκριση στα A+Awards του Architizer, έναν διαγωνισμό στον οποίο μεταξύ άλλων έχουν διακριθεί οι Zaha Hadid, Richard Meier κ.ά.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Παράδοξο, εκκεντρικό και με πρωταγωνιστές άλογα. Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθέτησε το διαφημιστικό του οίκου Gucci για τη συλλογή του Ανοιξη-Καλοκαίρι 2020 και το αποτέλεσμα είναι vintage και άκρως πρωτότυπο. Τα γυρίσματα έγιναν στο Λος Άντζελες και αποδεικνύουν πως ο έλληνας σκηνοθέτης ξέρει να φτιάχνει και ιδιαίτερα διαφημιστικά. Από τη διαφήμιση ξεκίνησε άλλωστε. 

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ντύθηκαν κομψά, όπως αρμόζει στην περίσταση και φωτογραφήθηκαν με γιορτινή διάθεση αποκλειστικά για το Andro. Εν μέσω ποτών και ευχών, έκαναν τον απολογισμό της χρονιάς που φεύγει και μας έδωσαν τις δικές τους ευχές για το ολοκαίνουργιο 2020.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close