Το νέο Big Bang e Black ήταν το λογικό επακόλουθο του επιτυχημένου μοντέλου που λανσαρίστηκε το 2018 (Hublot.com).

    Τα νέα από τον κόσμο της ωρολογοποιίας την περίοδο της πανδημίας δεν ήταν γενικά ευοίωνα. Οι ειδήσεις αφορούσαν κυρίως ακυρώσεις εκθέσεων, αναστολή λειτουργίας καταστημάτων και εργοστασίων, μειώσεις πωλήσεων και απώλειες θέσεων εργασίας. Και όσο το μέλλον παραμένει  ασαφές, τα νέα και η έλλειψή νέων δεν είναι ενθαρρυντικά. Για μια βιομηχανία που λανσάρει συνεχώς προϊόντα, ισχύει το no news, bad news.

    Και όμως μέσα σε όλα αυτά υπήρξε και μια είδηση που κατάφερε να ταράξει τα τελματώδη ύδατα στα οποία έχει περιέλθει το εμπόριο του χρόνου πολυτελείας. Μέσα από το διαδίκτυο στις αρχές Ιουνίου η Hublot εμφάνισε το νέο Big Bang e Black – και προκάλεσε αίσθηση με ένα χρονομηχάνημα που εμφανίστηκε για να δρέψει τα «ουάου» και να κόψει την ανάσα. Και να εντυπωσιάσει δύο φορές, αφού το «e» δεν σημαίνει τίποτα άλλο παρά ότι το νέο μαύρο είναι συνδεδεμένο – κοινώς είναι smartwatch, και το γνώριμο αλλά πάντοτε εντυπωσιακό πλαίσιο δεν κρύβει έναν μηχανισμό υψηλής μηχανικής ακριβείας, αλλά ηλεκτρονικά κυκλώματα.

    Η επιτυχία που είχε το πρώτο συνδεδεμένο  Hublot, το «ρολόι των διαιτητών» που κυκλοφόρησε με αφορμή το Μουντιάλ το 2018 απέδειξε πόσο το πείραμα ήταν επιτυχημένο.

    Οι παραδοσιακοί φίλοι της υψηλής ωρολογοποιίας μόλις ξαναβρήκαν την αναπνοή δεν άργησαν να θέσουν και πάλι το ερώτημα που ταλανίζει την ωρολογοφιλική κοινότητα: έχει νόημα να επενδύσεις τα χρήματα σε ένα ρολόι που έχει έναν απλό ηλεκτρονικό μηχανισμό για τον οποίο δεν ξέρουμε τι θα γίνει στο μέλλον, τη στιγμή που μπορείς με τα ίδια χρήματα να πάρεις ένα μεταχειρισμένο «κανονικό» Big Bang ή με κλάσμα της τιμής να αποκτήσεις ένα οποιοδήποτε συνδεδεμένο – smartwatch που κάνει τα ίδια και περισσότερα; Αυτό το «ή» όμως κρύβει την απάντηση για το e: ότι υπάρχουν αγοραστές που θέλουν και  Hublot και  smartwatch – και αφού ο τραπεζικός λογαριασμός το αντέχει, δεν τους ενδιαφέρει να δώσουν λογαριασμό σε κανέναν.

    Το φουτουριστικό πλαίσιο από 42 μέρη κυκλοφορεί σε διάμετρο 42 χιλιοστά και πάχος 12.8 χιλιοστά (Hublot.com).

    Αυτό δείχνει η επεκτεινόμενη αγορά των luxury smartwatches – ρολόγια τα οποία περικλείουν τον μηχανισμό ενός  smartwatch στο πλαίσιο ενός πραγματικού luxurious item –  και τα προϊόντα βρίσκουν συνεχώς αγοραστές – αλλιώς δεν θα κυκλοφορούσαν. Η επιτυχία που είχε το πρώτο συνδεδεμένο  Hublot, το «ρολόι των διαιτητών» που κυκλοφόρησε με αφορμή το Μουντιάλ το 2018 απέδειξε πόσο το πείραμα ήταν επιτυχημένο. Οπότε το νέο Big Bang e ήταν το λογικό επακόλουθο.

    Εξωτερικά το  Big Bang e  έχει όλα τα γνωρίσματα που το κάνουν τόσο δημοφιλές. Το φουτουριστικό πλαίσιο από 42 μέρη κυκλοφορεί σε διάμετρο 42 χιλιοστά και πάχος 12.8 χιλιοστά. Εκτός από το μαύρο κεραμικό πλαίσιο (εν μέρει μικροβολημένο (Microblasted) και εν μέρει γυαλιστερό) κυκλοφορεί και σε τιτάνιο (σατινέ και γυαλιστερό). Η πόρπη στο λουράκι είναι από υλικό ίδιο με το πλαίσιο και το λουράκι από το γνωστό γραμμωτό καουτσούκ: μαύρο για το μαύρο, σε επιλογή χρωμάτων για το τιτάνιο. Η στεφάνη στην περιφέρεια του πλαισίου δεν έχει τις καθιερωμένες βίδες αλλά αραβικά ψηφία 1 ως 12 σε σύγχρονη βιομηχανική γραμματοσειρά, το καθένα χωρισμένο από κάθετες γραμμές, όλα χαραγμένα κάτω από κρύσταλλο.

    Kυκλοφορεί και σε τιτάνιο -σατινέ και γυαλιστερό. (Hublot.com).

    Το καντράν έχει διάμετρο 30.8 χιλιοστά και πλέον δεν είναι καντράν αλλά οθόνη με ανάλυση 390×390 pixels (327 dpi) και τεχνολογία AMOLED. Η βασική οθόνη είναι μια δήλωση δύναμης και αυστηρότητας. Μαύρη, με λευκά ψηφία, δηλώνει ώρα, ημερομηνία, απόθεμα ενέργειας και το σήμα της Hublot. Είναι το απόλυτο all black με λευκές υπογραμμίσεις, η διαχρονική αισθητική της σοβαρότητας από τον 17ο αιώνα ως το black tie.

    Ο μηχανισμός είναι Google Wear OS, και φυσικά εκτός από την ώρα ειδοποιεί για μηνύματα, μέιλ, τηλεφωνήματα (Hublot.com).

    Αλλά η ψηφιακή τεχνολογία γεννά άπειρες δυνατότητες, και η οθόνη-καντράν κάνει λίγο πολύ ό,τι θέλεις. Αλλάζει θέματα και όψη, παραμένει σταθερή ή μεταβάλλεται στη διάρκεια της ημέρας. Μετατρέπεται σε  ψευδαισθητικό χρονογράφο που δείχνει την ώρα με ψηφιακούς δείκτες. Παίρνει την όψη ενός industrial σεληνιακού ημερολογίου.

    Χάρις στον μηχανισμό εύκολης αλλαγής, μπορείτε να αλλάζετε και το λουράκι για να ταιριάζει με το επιλεγμένο χρώμα της οθόνης.

    Ή εμφανίζει μια από τις οθόνες που δημιούργησε ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο ο εικαστικός Marc Ferrero. Χάρις στον μηχανισμό εύκολης αλλαγής, μπορείτε να αλλάζετε και το λουράκι για να ταιριάζει με το επιλεγμένο χρώμα της οθόνης.

    Ο μηχανισμός είναι Google Wear OS, και φυσικά εκτός από την ώρα ειδοποιεί για μηνύματα, μέιλ, τηλεφωνήματα κλπ…. Η μπαταρία λιθίου έχει απόθεμα ενέργειας 1 ημέρα, ενώ η η άδεια μπαταρία φορτίζει σε 2.5 ώρες. Προς το παρόν δεν υποστηρίζει λειτουργίες υγείας και φυσικής δραστηριότητας – ας πούμε, δεν σε παρακολουθεί υπερβολικά.

    Σε λίγες ημέρες το ρολόι αναμένεται να βρίσκεται και στα καταστήματα Hublot ώστε να το περιεργαστεί όποιος θέλει από κοντά. Ερώτημα παραμένει βέβαια τι θα συμβεί με την αναπόφευκτη εξέλιξη της τεχνολογίας και αν θα μπορεί να προσαρμοστεί σε λίγα χρόνια. Από την άλλη, ενώ δεν είναι σαφές αν θα καταφέρετε να το αφήσετε στα παιδιά σας, είναι σίγουρο ότι στο εδώ και στο τώρα κάποιοι θα το ευχαριστηθούν πολύ.

     

     

    Διαβάστε ακόμα: Oris «Aquis», τα value for money καταδυτικά ρολόγια που είναι πλέον κλασικά.

     

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top