Ειδική έκδοση Hermès για το Apple Watch από αυτόν το μήνα

    Η συνεργασία με τον γαλλικό οίκο δείχνει καθαρά ότι η εταιρεία του Κουπερτίνο θέλει να πάρει θέση στο χώρο των ειδών πολυτελείας.

     
    hermes_apple copy

    Η συνεργασία με την Hermès δείχνει ότι η Apple φιλοδοξεί να μπει στο χώρο της υψηλής ωρολογοποιίας. Photo: pocket-lint.com

    Apple Watches υπάρχουν για όλα τα γούστα. Αυτήν τη στιγμή, κυκλοφορούν ήδη δεκάδες δυνατότητες εξατομίκευσης, με τρία είδη καντράν (Sport, Classic και Edition) σε συνδυασμό με ένα σωρό μπρασελέ. Όμως, η Apple ανακοίνωσε και τη συνεργασία της με τον περίφημο οίκο ειδών πολυτελείας που είναι η Hermès.

    Έτσι από τις 5 Οκτωβρίου θα μπορεί κάποιος να βρει είτε στα καταστήματα είτε στο Internet 3 νέα δερμάτινα λουράκια, αυτά που είναι τόσο προσφιλή στον οίκο: το εμβληματικό Double Tour, το Simple Tour και τη Manchette. Eπίσης ένα νέο καντράν Hermès θα προτείνεται στους τυχερούς ιδιοκτήτες. Οι τιμές για ένα Watch Hermès στις ΗΠΑ έχουν γίνει γνωστές: $ 1.100 για την απλή έκδοση και $ 1.250 για το Double Tour.

    applewatch-hermes3_y126

    Τα λουράκια της Hermès θα κυκλοφορήσουν σε 4 χρώματα. Εδώ το Capucine, το Bleu Jean και το Barénia Fauve.

    Δεν είναι τυχαίο ότι η Apple, στην παρουσίαση της συνεργασίας με την Hermès, είχε προσκαλέσει ένα σωρό δημοσιογράφους μόδας.

    Η Apple κάνει σαφές ότι ποντάρει πολύ σοβαρά στα iwatches και σκοπεύει να μπει για τα καλά στο χώρο της υψηλής ωρολογοποιίας ως μάρκα με τα όλα της. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι προσέλαβε τους Angel Ahrendts από την Burberry, Paul Deneve από τον YSL και Patrick Pruniaux από την Tag Heuer, για να δουλέψουν πάνω στο ρολόι της, ενώ στην παρουσίαση της συνεργασίας με την Hermès είχε προσκαλέσει ένα σωρό δημοσιογράφους μόδας.

    applewatch-hermes1_mzqd

    To εμβληματικό Double Tour με το υπέρκομψο καντράν της Hermes για το iwatch, με κάσα 38 mm από ανοξείδωτο ατσάλι.

    Επιπλέον, εκτός από την έκδοση Hermès, η Apple λάνσαρε και δύο νέα καντράν από επιχρυσωμένο αλουμίνιο και από ροζ χρυσό, καθώς και μια κόκκινη έκδοση του iwatch.

    Όλες αυτές οι εξελίξεις στο χώρο των smartwatches, τα οποία έχουν αρχίσει να γίνονται πολύ δημοφιλή, έχουν ανησυχήσει πολύ την ελβετική ωρολογοποιία, η οποία προσπαθεί να αντιδράσει. Παράδειγμα η Montblanc που λάνσαρε το πανέξυπνο «e-Strap» (βλ. εδώ), ενώ η Swatch και η Mondaine ανήγγειλαν και κείνες ότι θα βγάλουν «έξυπνα» ρολόγια.

    Apple-Watch-Hermès

    Τα τρία μπρασελέ της Hermès: το Double Tour, η Manchettε και το Simple Tour.

     

    Διαβάστε ακόμα: Η νέα οικογένεια μηχανισμών «52000 Calibre» της IWC: στιβαροί, πανέμορφοι, ακριβείς. 

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close