KORRES_EAU DE PARFUM II

Στο «Number II», οι νότες μοιάζουν με συμφωνική ορχήστρα: κάρδαμο, ταμπάκο, βετιβέρ και σανδαλόξυλο. Το αποτέλεσμα χαρίζει εκφραστικότητα και ένταση.

Είμαι στο αεροδρόμιο και κατά το προσφιλές μου χόμπι στο κατάστημα των καλλυντικών αφήνω να με ψεκάσουν. Δεν βλέπω εξωγήινους. Μάλλον με προστατεύει η πιο οξυμένη των αισθήσεών μου, η όσφρηση. Αυτή ανέκαθεν με έσπρωχνε, σε ό,τι αφορά το κεφάλαιο «κολόνιες», να κλείνω το μάτι και στις αντρικές. Και δεν το κάνω για να καταλάβω τους άντρες, δεδομένου ότι η πάλη των φάσεων μεταξύ των δύο φύλων δεν σχετίζεται με πονηρά μπουκαλάκια.

Πίσω στις χαριτωμένες ευωδιές, λοιπόν. Ένα παράδειγμα που εκφράζει αυτήν την τάση, το ευήκοον αντρικό άρωμα με τα μαλακά και σοφιστικέ στοιχεία ως προς τις νότες, έχει καταθέσει η ΚΟΡΡΕΣ με τη σειρά από αρώματα που κατά καιρούς παρουσιάζει. Πατώντας σε αυτό το σκεπτικό, δημιούργησε την πρώτη της αντρική eau de parfun, το «Number IΙ» (το «Number I» είναι το γυναικείο που συμπληρώνει το συγκεκριμένο λανσάρισμα).

Γνωρίζοντάς το λίγο πριν βγει στις προθήκες , το «Number II» έρχεται με διαπιστευτήρια από τη Γαλλία. Είναι καρπός της συνεργασίας της ΚΟΡΡΕΣ με τον οίκο Mane, αλλά κυρίως είναι ένα άρωμα που φοριέται άνετα σε όλη τη διάρκεια της μέρας χωρίς να κραυγάζει «μυρίστε με».

Tο «Number II» έρχεται με διαπιστευτήρια από Γαλλία. Eίναι ένα άρωμα που φοριέται άνετα σε όλη τη διάρκεια της μέρας χωρίς να κραυγάζει «μυρίστε με».

Ο τύπος του θεωρητικά είναι ένας up to date άνδρας που δεν κολλάει στο αν το άρωμά του πρέπει να διαπνέεται από την κυριαρχία μιας ξεχωριστής νότας, ας πούμε musk ή πατσουλί, η οποία να τον συνοδεύει ως λεζάντα. Το σκεπτικό εδώ κεντράρει στην τελική σύνθεση που προκύπτει από τις τέσσερεις φάσεις δημιουργίας του, οι οποίες αναδεικνύουν τέσσερα αντίστοιχα συστατικά.

Στο «Number II» λοιπόν, οι νότες μοιάζουν με συμφωνική ορχήστρα: κάρδαμο, ταμπάκο, βετιβέρ και σανδαλόξυλο παίζουν ένα οσφρητικό κονσέρτο με μαέστρο τον άνδρα που τα φορά κατάσαρκα. Αυτό σημαίνει ότι το τελικό αποτύπωμα μοιάζει με εκείνο το αποφασιστικά αόριστο «beauty is in the eye of the beholder». Ειπωμένο αλλιώς: «Perfume is the nose of the beholder».

Κλεισμένο σε ένα λευκό κουτί με ένα μεταλιζέ λιτό λογότυπο και σε ένα κλασικό, αρρενωπό τετράγωνο μπουκάλι, το «Number II» φαίνεται να ξεπερνά το δίλημμα «κολόνια ή άρωμα». Δεν είναι βαρύ, αλλά έχει μια εκφραστικότητα που αποτυπώνεται στην έντασή του και, ακολούθως, στη διάθεση εκείνου που το φοράει (και εκείνης που τον μυρίζει, εκτός αν του το απαλλοτριώσει).

Με άλλα λόγια, πρόκειται για μια ευωδία σε πρώτο πρόσωπο,

 

Διαβάστε ακόμα: Τα νέα, σούπερ καλλυντικά για μουσάτους.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top