Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε από την TNS-Worldpanel, για λογαριασμό του Διεθνούς Σαλονιού Εσωρούχου, τα ¾ των αγοραστών ανδρικών ντεσού είναι γυναίκες. Κι αυτό που οι κυρίες προσφέρουν στους συντρόφους τους δεν είναι αντίστοιχης κατηγορίας μ’ αυτά που ψωνίζουν για τον εαυτό τους. Όπερ σημαίνει σώβρακα του σωρού απ’ τα καλάθια των σουπερμάρκετ.
Αντίθετα, τα αγόρια, όταν αποφασίσουν να ψωνίσουν για τον εαυτό τους, προτιμούν ποιοτικά μποξεράκια όπως τα Ιntimissimi, σε επιλεγμένα μοδάτα καταστήματα και όχι με τη λογική της δωδεκάδας. Μάλιστα, η έρευνα δείχνει ότι ξοδεύουν 20% περισσότερο χρήμα από τις κυρίες.
Συμπέρασμα: Υπάρχει μία έλλειψη κατανόησης και στο θέμα εσώρουχο μεταξύ των δύο φύλων. Το θήλυ αποφεύγει να αγοράσει σέξι, και δη επώνυμα σλιπάκια, για τον αγαπημένο της, σε αντίθεση με τον άρρενα αν τον αφήσεις να ξαμολυθεί σε La Perla και Agent Provocateur. Ίσως, πάνω στην προσπάθειά της να τον κρατήσει σπίτι.
Οπότε οι σοβαρές μάρκες ορθά έπραξαν και απευθύνονται πλέον απευθείας στους ενδιαφερομένους. Και το πράγμα λειτουργεί, το ποσοστό των αρρένων που ασχολούνται προσωπικώς με τα βρακιά, τις πιτζάμες και τα φανελάκια τους διαρκώς αυξάνεται, προσφέροντας στον εαυτό τους μια μικρή, αλλά πολύ ευχάριστη, πολυτέλεια.
Είναι πλέον μπόλικοι εκείνοι που την καταβρίσκουν. Όχι αδίκως, καθότι έχουν φροντίσει να τους κανακέψουν. Η Intimissimi, π.χ., γοητεύει με το casual chic ύφος της. Η καινοτομία βρίσκεται στα υλικά: modal microfibre, cotton slub και waffle έρχονται να συμπληρώσουν τα κλασικά βαμβακερά. Minimal look, ρίγες, καθώς και graphic prints χαρακτηρίζουν τη φετινή σειρά με τα t-shirts και τις πιτζάμες να διακρίνονται για το λιτό και μοντέρνο στυλ τους.
Διαβάστε ακόμα: Οι μοναδικές, χειροποίητες γραβάτες του οίκου ΚΥΔΟΣ.