Screen Shot 2015-01-13 at 10.12.57 PM

    Ο διεθνής Έλληνας μάνατζερ Θανάσης Γκλίνος βρίσκεται στο τιμόνι μιας προσπάθειας που περικλείουν δύο ωκεανοί, αλλά η καρδιά του φτερουγίζει διαρκώς στον τόπο καταγωγής του, την Αρκαδία.

    Μόλις 9 χρόνια μετά από την ίδρυσή της, η Chiquita Hellas, με έδρα την Αθήνα και μόλις 11 άτομα προσωπικό, έχει καταφέρει να γίνει case study ως business hub για μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως, σε έναν κλάδο ευαίσθητο όπως τα φρέσκα φρούτα. Η Chiquita Hellas είναι το στρατηγικό κλειδί και ο κόμβος του marketing για την προώθηση και την πώληση της γνωστής μπανάνας και άλλων φρούτων, από την Κεντρική και Λατινική αμερική σε μια επικράτεια που ξεκινά από τις όχθες του Μαρόκου στον Ατλαντικό και φτάνει ως το Βλαδιβοστόκ και τον Ειρηνικό Ωκεανό.

    Ο μάνατζερ που ηγείται αυτής της εντυπωσιακής ιστορίας επιτυχίας, η οποία εκτείνεται ανάμεσα σε δύο ωκεανούς, είναι ένας νέος άνθρωπος με καταγωγή από την Αρκαδία και μόνιμη κατοικία τη Φεράρα της Ιταλίας: Ο Θανάσης Γκλίνος ζεί εκεί με τα τρία του παιδιά και τη σύζυγό του Ενρίκα Μαρτινέλι, καθηγήτρια του Εκκλησιαστικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο της Φεράρα και μια από τις ελάχιστες δικηγόρους που έχει το δικαίωμα παραστάσεως στο Ιερό Δικαστήριο του Βατικανού.

    Screen Shot 2015-01-13 at 10.15.06 PM

    Ο χάρτης της ανάπτυξης της Chiquita σε νέες αγορές, με επίκεντρο την Chiquita Hellas, εκτείνεται σε τρείς ηπείρους.

    Με τη “στολή” του από καλοραμμένα στενά κοστούμια, ο Γκλίνος μοιάζει με το τυπικό παράδειγμα στυλάτου στελέχους που παίρνει το πρωινό του στη Σανκάι και, κυνηγώντας τον ήλιο, προλαβαίνει το μεσημεριανό board meeting στα κεντρικά γραφεία της πολυεθνικής στη Γενεύη.

    Όμως, ο ίδιος γελά με το κλισέ του πετυχημένου “γιάπι”, αποφεύγοντας τόσο την έπαρση όσο και την αφηρημάδα του “μονίμως απασχολημένου” σκλάβου της παγκοσμιοποίησης. Νιώθει πιο άνετα όταν διαπραγματεύεται πρόσωπο με πρόσωπο στη λαχαναγορά ή όταν χαλαρώνει με τους παιδικούς του φίλους σε ένα καφενείο της Αρκαδίας. Περήφανος για τις ρίζες του, δεν έχει ντύσει μονάχα την τοπική ομάδα με τα χρώματα της Chiquita, αλλά αποτελεί και επίτιμο μέλος της Διεθνούς Αρκαδικής Εταιρείας με πολυεπίπεδη προσφορά στον τόπο του.

    Η Chiquita Hellas πουλάει 15 με 17 εκατομμύρια κιβώτια μπανάνες ετησίως, και είναι το μοναδικό branch της πολυεθνικής που έχει αναλάβει ένα τέτοιο στρατηγικό σχέδιο επέκτασης στις αναδυόμενες αγορές, τετραπλασιάζοντας τον τζίρο της τα τελευταία τέσσερα χρόνια της κρίσης.

    Η Chiquita Hellas πουλάει 15 με 17 εκατομμύρια κιβώτια μπανάνες ετησίως και είναι το μοναδικό branch της πολυεθνικής που έχει αναλάβει ένα τέτοιο στρατηγικό σχέδιο επέκτασης στις αναδυόμενες αγορές
    Screen Shot 2015-01-13 at 10.14.41 PM

    Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Chiquita Hellas Νίκος Στεφανίδης.

    Στο βίντεο της υποψηφιότητάς του για τα European Business Awards, ο μάνατζερ της εταιρείας τονίζει ότι αυτή η ανάπτυξη δεν είναι φούσκα, αλλά γίνεται με πωλήσεις προκαταβολικά και τοις μετρητοίς, εξασφαλίζοντας τεράστια ρευστότητα για την εταιρεία. Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Chiquita Hellas Νίκος Στεφανίδης προσθέτει ότι αυτό δεν έγινε ούτε καν με πόλεμο τιμών.

     

    Aντίθετα, το αγαθό πωλείται σε υψηλότερες τιμές από τον ανταγωνισμό, αφού η μπανάνα Chiquita προβάλλεται ως premium προϊόν, δημιουργώντας ακόμα ένα case study για τον κλάδο.

    Ολοκληρώνοντας την παρουσίασή του, ο Γκλίνος δεν παραλείπει να αναφερθεί στο ρευστό επιχειρηματικά περιβάλλον μέσα στο οποίο αυτός και η ομάδα του έχουν πετύχει τις επιδόσεις αυτές. “It is really difficult for a Greek company”, παραδέχεται στο αγγλόφωνο ακροατήριό του με νόημα. Κλείνοντας, όμως, την εισήγηση του, μας ευχαριστεί με χαμόγελο στα ελληνικά.

    Το βραβείο Import/Export στα European Business Awards τιμά εταιρείες που διακρίνονται στις εισαγωγές/εξαγωγές, αλλά και στις επανεξαγωγές προϊόντων σε ώριμες ή νέες αγορές, χρησιμοποιώντας δημιουργικές και καινοτόμες πρακτικές.

     

    Αν θέλετε να στηρίξετε την υποψηφιότητα της Chiquita Hellas, πατήστε εδώ .

     

    Δείτε το βίντεο της υποψηφιότητας:

     

    Διαβάστε ακόμα: Νίκος Δρανδάκης, ο ιδρυτής & CEO του Taxibeat μιλάει για το νόημα της επιτυχίας.

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top