Η κριση ως ευκαιρια!

    Το e-table θέλει να αλλάξει τις κρατήσεις στα εστιατόρια

    Πίσω από την έξυπνη ιδέα -που επιπλέον του ρεζερβέ προσφέρει κι άλλα νόστιμα πλεονεκτήματα- κρύβεται μια παρέα "που αγαπάει την Ελλάδα και θέλει να μείνει εδώ!"

     
    Η πλατφόρμα μας είναι παραμετρική και επιτρέπει στα εστιατόρια να διαλέγουν real time το καθένα το δικό του μοντέλο προσφοράς σε επίπεδο αριθμού τραπεζιών ή ποσοστού έκπτωσης.

    Η πλατφόρμα μας είναι παραμετρική και επιτρέπει στα εστιατόρια να διαλέγουν real time το καθένα το δικό του μοντέλο προσφοράς σε επίπεδο αριθμού τραπεζιών ή ποσοστού έκπτωσης.

    – Τι διαφορά έχει η κράτηση μέσω e-table από μια τηλεφωνική;

    Είναι πολλά τα πλεονεκτήματα: το e-table είναι ουσιαστικά ένας πλήρης οδηγός που παρέχει πλήρη πληροφόρηση για το κάθε εστιατόριο με το οποίο συνεργάζεται. Επίσης, παρέχουμε αποκλειστικές εκπτώσεις για συγκεκριμένα εστιατόρια, των οποίων ο αριθμός διαρκώς αυξάνεται. Ο χρήστης, παράλληλα, συγκεντρώνει κουπόνια επιβράβευσης, όποτε κάνει χρήση, δημοσιεύσει κριτική στο site για τη γαστρονομική εμπειρία του ή κάνει share στο FB.

    Πρέπει να πούμε ότι ο παράγοντας της ευκολίας είναι πολύ σημαντικός, αφού η κράτηση μπορεί να γίνει είτε από το κινητό είτε μέσω Internet, γιατί τα τραπέζια που μας παρέχουν τα συμβεβλημένα εστιατόρια είναι ήδη προδεσμευμένα αποκλειστικά για το site. Είναι δωρεάν, δεν υπάρχουν χρονοβόρες αναμονές και η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή. Αργότερα, ο πελάτης μπορεί να κάνει αξιολόγηση του εστιατορίου, οπότε είναι δεδομένη και η προσπάθεια καλού σέρβις, ώστε να μην υπάρξουν -δημοσιευμένα- παράπονα.

    – Η επικοινωνία γίνεται αποκλειστικά μέσω Ίντερνετ;

    Έχουμε και τηλεφωνικό κέντρο για να διασφαλίσουμε τις εκάστοτε κρατήσεις, εάν κάποιος το επιθυμεί. Η πλατφόρμα μας είναι παραμετρική και επιτρέπει στα εστιατόρια να διαλέγουν real time το καθένα το δικό του μοντέλο προσφοράς σε επίπεδο αριθμού τραπεζιών ή ποσοστού έκπτωσης.

    – Πότε εμφανιστήκατε στο ιντερνετικό στερέωμα;

    Το περσινό καλοκαίρι και αυτήν τη στιγμή συνεργαζόμαστε ήδη με 900 εστιατόρια σε 7 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, ένας αριθμός που συνεχώς αυξάνει. Τα μισά από αυτά είναι Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τα υπόλοιπα μοιράζονται σε Αράχωβα, Λάρισα, Ναύπλιο, Βόλο και Ηράκλειο.

    Το σύστημα επιβράβευσης με πόντους που έχουμε καθιερώσει είναι ένα μέσον για να αντιμετωπίσουμε περιπτώσεις κακής χρήσης της υπηρεσίας μας.

    – Πώς επικοινωνήσατε το e-table;

    Kυρίως μέσω διαφήμισης σε μηχανές αναζήτησης και social media. Έχοντας, όμως, ποντάρει πολύ στην ανάπτυξη αξιόλογου περιεχομένου και στην τήρηση υψηλού επιπέδου ποιότητας υπηρεσιών, αφήσαμε και το word of mouth να βάλει το χεράκι του. Και δεν έχουμε παράπονο.

    – Η προσωπική σχέση πελάτη-επιχείρησης, την οποία την συναντάμε περισσότερο στην επαρχία, δεν κάνει περιττή κατά κάποιον τρόπο την υπηρεσία αυτή εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων;

    Καθόλου. Στην επαρχία, όπως για παράδειγμα στη Λάρισα, υπήρχαν εστιατόρια που ο πολύς κόσμος δεν τα ήξερε προτού ξεκινήσουμε το site. Αυτό που αποκομίσαμε, λειτουργώντας εκεί, είναι ότι οι κάτοικοι δεν γνώριζαν ότι η πόλη τους έχει περίπου 80 εστιατόρια εκτός από τα σουβλατζίδικα και τις ψησταριές.

    Διαβάστε ακόμα: Qrator – Η νέα πλατφόρμα με έδρα την Ελλάδα που φέρνει σε επαφή τους δημιουργικούς ανθρώπους με το κοινό. 

    blog-photo-for-site6

    Είμαστε ακόμα στην αρχή, αλλά τα 900 εστιατόρια που συνεχώς αυξάνονται και οι 7.500 περίπου χιλιάδες κρατήσεις που ήδη έχουν γίνει μέσα από το site μας, μας επιτρέπουν να πιστεύουμε ότι είμαστε σε μια πολύ γρήγορη εξέλιξη.

    – Ποια είναι τα κριτήρια για τα εστιατόρια που εντάσσονται στο e-table;

    Κατά κύριο λόγο, πρέπει να έχουν ήδη την υποδομή να δέχονται κρατήσεις. Υπάρχουν εστιατόρια που, είτε λόγω τοποθεσίας, στυλ, κοινού είτε εκ πεποιθήσεως, είναι επικεντρωμένα αποκλειστικά στο λεγόμενο walk in. Από εκεί και πέρα, έχουμε θέσει κάποια ποιοτικά κριτήρια, τα οποία έως ένα βαθμό στηρίζονται σε υποκειμενικές κρίσεις. Επίσης, παρακολουθούμε συστηματικά τα feedbacks από τους χρήστες, ώστε να υπάρχει η εξασφάλιση της σωστής επιλογής μας.

    – Σε περιπτώσεις ασυνέπειας τι κάνετε;

    Το σύστημα επιβράβευσης με πόντους που έχουμε καθιερώσει είναι ένα μέσον για να αντιμετωπίσουμε περιπτώσεις κακής χρήσης της υπηρεσίας μας. Από ένα no show, το οποίο μπορεί απλώς να έτυχε, μέχρι μια συνεχόμενη ασυνέπεια, εμείς αφαιρούμε πόντους ή σταματάμε τελείως τη συνεργασία.

    Πάντα μια κρίση δημιουργεί ευκαιρίες. Όμως δεν πρέπει κάποιος μόνο να ψάχνει να βρει δουλειά, πρέπει και να προσπαθεί να δημιουργεί δουλειά.

    – Ποια εταιρεία start up σάς ενέπνευσε προτού δημιουργήσετε τη δική σας;

    Μας είχαν εντυπωσιάσει start ups όπως το taxi beat, το e-food και το Workable. Βέβαια, εμείς είχαμε κάνει εντελώς διαφορετικές σπουδές και, μετά το πτυχίο, δουλεύαμε συμπτωματικά στην ίδια μεγάλη συμβουλευτική εταιρεία. Μας έκανε εντύπωση ότι η Ελλάδα ήταν τόσο πίσω σε σχέση με αυτό που γινόταν ήδη σε άλλες χώρες, δηλαδή στις online κρατήσεις.

    Δοκιμάσαμε λοιπόν ένα πιλοτικό προϊόν πριν από ενάμισι χρόνο, τραβήξαμε την προσοχή των επενδυτών και εξασφαλίσαμε τη χρηματοδότησή τους. Από το τέλος του καλοκαιριού του 2014, κάναμε rebranding σε e-table.gr με συμμετοχή του κ. Απόστολου Αποστολάκη, ο οποίος ήδη έχει επιτυχημένη παρουσία στο Taxibeat, το e-shop και το e-food. Η συμβολή του ήταν πολύ σημαντική για εμάς. Με όλες αυτές τις εταιρείες έχουμε κοινό μέτωπο.

    – Δεν σκεφτήκατε να φύγετε από την Ελλάδα;

    Αγαπάμε την Ελλάδα και θέλαμε να μείνουμε εδώ. Άλλωστε, και οι δύο πιστεύουμε ότι πάντα μια κρίση δημιουργεί ευκαιρίες. Απλώς, αυτό που λέμε εμείς, είναι ότι δεν πρέπει κάποιος μόνο να ψάχνει να βρει δουλειά, πρέπει και να προσπαθεί να δημιουργεί δουλειά. Εφόσον κάποιος το «ψάχνει» και έχει όρεξη να δουλέψει, μπορεί πάντα να βρει κάτι.

    Διαβάστε ακόμα: Με την Axia Hospitality, ο Γιάννης Κυρίτσης θέλει να αναλάβει όλες τις κρατήσεις στα ελληνικά ξενοδοχεία.

    Wagamama Κηφισιά

    Σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες που παρέχουμε στα εστιατόρια, είναι το full table reservation και guest management σύστημα, τα οποία δίνουν τη δυνατότητα μεγάλης βελτίωσης του επιπέδου υπηρεσιών προς τον πελάτη (Wagamama Κηφισιά).

    – Αυτό που οραματιστήκατε πραγματοποιήθηκε;

    Είναι ακόμα νωρίς. Ουσιαστικά κάναμε rebranding πέρυσι το καλοκαίρι. Είμαστε ακόμα στην αρχή, αλλά τα 900 εστιατόρια που συνεχώς αυξάνονται, καθώς και οι 7.500 περίπου χιλιάδες κρατήσεις που ήδη έχουν γίνει μέσα από το site μας, μας επιτρέπουν να πιστεύουμε ότι είμαστε σε μια πολύ γρήγορη εξέλιξη. Σαφώς δεν έχουμε κάνει το break even μας. Αλλά έχουμε στόχο, σε περίπου δύο χρόνια, να είμαστε μια sustainable επιχείρηση.

    – Κάνετε συνεργασίες;

    Συνεργαζόμαστε με μεγάλα τουριστικά γραφεία και τους έχουμε δώσει τη δυνατότητα από το δικό τους site να μπορούν οι ξένοι να κλείνουν μόνοι τους εστιατόρια.

    Στόχος μας είναι να καλύψουμε όλα τα εστιατόρια με mobile εφαρμογές. Ήδη έχουμε ολοκληρώσει την εφαρμογή για android κινητά και, μέχρι το τέλος του μήνα, θα έχει βγει και για iphones.

    – Σε τι γλώσσες έχετε βγάλει το site;
    Ελληνικά και Αγγλικά. Τα κείμενα τα «χτίζουμε» όλα μόνοι μας. Στοχεύουμε, όμως, στο μέλλον να βγει και σε άλλες γλώσσες, βάσει των στατιστικών που κάνουμε.

    – Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα κατά τη γνώμη σας, καλοκαίρι ή χειμώνας;

    Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να ξέρουμε. Έχουμε, όμως, πολύ μεγάλη άνοδο κρατήσεων κάθε μήνα που περνάει.

    – Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που συναντήσατε;

    Τις μεγαλύτερες δυσκολίες τις συναντήσαμε προτού ξεκινήσουμε. Ήταν η περίοδος που ταυτόχρονα δουλεύαμε και αλλού και έπρεπε να πείσουμε κάποιους να μας εμπιστευθούν. Είχαμε σχέδιο, όραμα και στόχο, και θέλαμε να το υλοποιήσουμε. Με τη χρηματοδότηση και τη βοήθεια της συμβουλευτικής ομάδας του κου Αποστολάκη, ο οποίος ήταν ήδη στο χώρο, αποκτήσαμε την απαραίτητη βοήθεια.

    – Ποιο είναι το επόμενό σας βήμα;

    Σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες που παρέχουμε στα εστιατόρια, είναι το full table reservation και guest management σύστημα, τα οποία δίνουν τη δυνατότητα μεγάλης βελτίωσης του επιπέδου υπηρεσιών προς τον πελάτη. Θα μπορούν να διαχειρίζονται καλύτερα τις κρατήσεις τους, να δημιουργήσουν στατιστικά στοιχεία, όπως για το ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες ή οι συνήθειες κάποιου πελάτη.

    Σε ό,τι αφορά τους χρήστες, στόχος μας είναι να καλύψουμε όλα τα εστιατόρια με mobile εφαρμογές. Ήδη έχουμε ολοκληρώσει την εφαρμογή για android κινητά και, μέχρι το τέλος του μήνα, θα έχει βγει και για iphones.

    Επίσης, πολύ σημαντικές σε επίπεδο εμπειρίας χρήστη, είναι οι εικονικές περιηγήσεις στους επιλεγμένους χώρους. Σήμερα έχουμε 7 εστιατόρια τα οποία είναι έτοιμα για εικονική επίσκεψη.

     

    Διαβάστε ακόμα: Πώς ο Philipp Brinkmann έφερε την Travelplanet24 στο ευρωπαϊκό Top 10.

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Στη νέα σειρά after office drinks του Andro, συναντάμε τον αρχιτέκτονα Κώστα Πουλόπουλο. Με συντροφιά ένα -και περισσότερα- ποτήρια από το εκλεκτό ροζέ L’Ésprit du Lac , συζητάμε για το μεγάλο επαγγελματικό βήμα που έκανε στη Δανία, τις ευθύνες στη δουλειά και την οικογένεια, τον νόστο της πατρίδας, τον ρόλο του ως leader, αλλά και τις φιλικές του σχέσεις εντός και εκτός γραφείου.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Οι αστικές συγκοινωνίες Βόλου πρωτοπορούν. Θα μπορούσαν να κάνουν ένα απλό διαφημιστικό για να προβάλλουν τα νέα λεωφορεία της πόλης. Αντ' αυτού δημιούργησαν ένα βίντεο που έχει όλα τα φόντα να γίνει viral: Cool οδηγοί, διαφορετικοί πελάτες, διάθεση αυτοτρολαρίσματος σε κάθε πλάνο. Ειλικρινά μπράβο, δεν το περιμέναμε. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro