«Η υπηρεσία True Grey είναι μια καινοτόμα, νέα υπηρεσία. Aπευθύνεται σε όλους όσοι αγαπούν τα λευκά μαλλιά και δεν θέλουν να τα αλλάξουν».

Ευγενής, μεθοδικός και με λεπτή αίσθηση χιούμορ, γεννημένος στην Ελβετία και μεγαλωμένος στη Γερμανία, ο Κωνσταντίνος Σκορίλας, Education Director της Wella με υποδέχτηκε στο εκπαιδευτικό στρατηγείο του στη λεωφόρο Κατεχάκη. Σε κάθε βήμα και κουβέντα του, καταλάβαινα την αφοσίωσή του στην θαυμαστή εταιρεία που δημιουργήθηκε το 1800 και για την οποία ο ίδιος εργάζεται 25 χρόνια.

Μου μίλησε για τις σειρές περιποίησης, τη βεντάλια των προϊόντων styling, τις βαφές Koleston, «τις καλύτερες βαφές στον κόσμο», όπως θα μου πει. Και προπαντός μου σύστησε τη νέα, καινοτόμο θεραπεία True Grey για όλους εμάς που αγαπάμε το γκρι και λευκά μαλλιά μας και τα θεωρούμε στοιχείο της γοητείας μας όσο μεγαλώνουμε.

«Χωρίς εκπαίδευση έρχεται η στασιμότητα, ενώ με την εκπαίδευση υπάρχει η εξέλιξη».

– Ποιος είναι ο ρόλος σας στη Wella Hellas;

Ως Education Director, είμαι υπεύθυνος για το κομμάτι της εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Όπως είχε πει πολύ σωστά ο Νέλσον Μαντέλα: «Η εκπαίδευση είναι το πιο ισχυρό όπλο με το οποίο μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο». Στη Wella Company δίνουμε πολύ μεγάλη βαρύτητα καθώς εκπαιδεύουμε τους συνεργάτες μας σε όλη τη χώρα όχι μόνο σε ό,τι αφορά το δημιουργικό κομμάτι αλλά και τη διοίκηση της επιχείρησης, το marketing, τη στρατηγική, το digital αλλά και το κομμάτι της μεταπώλησης των προϊόντων μας.

«Κάθε άντρας είναι μοναδικός, εξαρτάται από τι ανάγκες έχει, αν έχει ξηροδερμία, αν έχει λιπαρότητα, προτείνονται και τα ανάλογα προϊόντα». Ο Κωνσταντίνος Σκορίλας μιλάει στον Δημήτρη Παπαδόπουλο του Andro.

– Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η εκπαίδευση στην καθημερινότητα ενός κομμωτή;

Η εκπαίδευση διαδραματίζει τον βασικότερο ρόλο θα έλεγα. Πολλές φορές μια μικρομεσαία επιχείρηση δεν έχει τον χρόνο ή τη δυνατότητα να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους της σωστά. Πολλοί άνθρωποι φοβούνται την εξέλιξη και το νέο. Χωρίς εκπαίδευση έρχεται η στασιμότητα, ενώ με την εκπαίδευση υπάρχει η εξέλιξη. Εξέλιξη σε πολλούς τομείς: στο δημιουργικό κομμάτι, στη βελτίωση της αποδοτικότητας του προσωπικού, στην ανάπτυξη εταιρικής κουλτούρας, στην ανύψωση του ηθικού για τη μεγαλύτερη αφοσίωση του προσωπικού. Τα πράγματα αλλάζουν πολύ γρήγορα.

– Τι ρόλο παίζει η έρευνα και η τεχνολογία στην κουλτούρα της Wella;

Διαδραματίζει ρόλο καταλυτικό. Σκεφτείτε ότι αλλάξαμε τη σύσταση της βαφής Koleston μετά από 150 χρόνια. Η Wella καινοτομεί πάντα και μπορείτε να το διαπιστώσετε από όλα τα μεγάλα λανσαρίσματα που έγιναν τα τελευταία χρόνια, όπως και τώρα με το True Grey.

«Η True Grey απευθύνεται σε όλους όσοι αγαπούν τα λευκά μαλλιά και θέλουν να προσθέσουν ασημένιους τόνους και λάμψη στα φυσικά γκρίζα μαλλιά τους».

«Είναι πολύ ωραίο να βλέπεις το πριν και το μετά και το πώς ανεβαίνει το ηθικό του άνδρα. Φαίνεται στο πρόσωπό του η ικανοποίηση».

– Μιλήστε μας για την υπηρεσία Silver Glow by True Grey.

Είναι μια καινοτόμα, νέα υπηρεσία. Απευθύνεται σε όλους όσοι αγαπούν τα λευκά μαλλιά και επιθυμούν να αναδείξουν τα φυσικά γκρι μαλλιά τους χωρίς δέσμευση και φθορά. Η θεραπεία έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αναζωογονεί τα μαλλιά προσθέτοντας ασημένιους τόνους και λάμψη στα φυσικά γκρίζα μαλλιά. Παρατηρούμε μια μεγάλη τάση, σε άνδρες και γυναίκες πια, να τιμούν τα γκρίζα μαλλιά, όπως η Καρολίνα του Μονακό και το αποτέλεσμα να είναι φυσικό και όμορφο. Να σημειώσω πως  η Silver Glow by True Grey είναι μια θεραπεία η οποία προσφέρεται αποκλειστικά στα κομμωτήρια. 

– Πώς ανταποκρίνεται το κοινό σ΄ αυτήν τη θεραπεία;

Είναι πολύ ωραίο να βλέπεις το πριν και το μετά και το πώς ανεβαίνει το ηθικό του άνδρα. Φαίνεται στο πρόσωπό του η ικανοποίηση. Καταλαβαίνεις πόσο πιο όμορφα μπορείς να τον κάνεις να αισθανθεί σε μισή ώρα. Η True Grey είναι για μια γρήγορη, εύκολη και με εξαιρετικό αποτέλεσμα υπηρεσία, η οποία μπορεί να συνδυαστεί και με την υπηρεσία κουρέματος. Βεβαίως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αρκετοί άντρες έχουν και μούσι, οπότε μπορούν να περιποιηθούν και το μούσι τους με την υπηρεσία μας την True Grey σε επτά διαφορετικές αποχρώσεις για να συναντήσει κάποιος το φυσικό αποτέλεσμα που επιθυμεί.

– Ο Έλληνας αγαπά τα φυσικά γκρίζα μαλλιά του;

Εννοείται ότι αγαπά τα γκρι και λευκά μαλλιά του, αλλά σήμερα ένας άντρας όπως και μια γυναίκα έχει την δυνατότητα να φαίνεται πιο νέος/νέα και να έχει μια φυσικότητα. Η εμφάνιση είναι το Α και το Ω, το ξέρουμε όλοι αυτό. Μια μεγάλη τάση στο μέλλον λοιπόν είναι να λέμε «ναι» στις ρυτίδες μας, «ναι» στα λευκά μαλλιά, αλλά με μικρές πινελιές να δείχνουμε πιο νέοι, πιο φρέσκοι.

«Τα μαλλιά των αντρών έχουν μακρύνει, αρέσει το μακρύ μαλλί και το βλέπουμε και στην μόδα αυτό».

Η True Grey είναι μια θεραπεία η οποία προσφέρεται αποκλειστικά στα κομμωτήρια.

– Πώς βρίσκει το στυλ των μαλλιών του άνδρα η μετά καραντίνα εποχή; 

Απ’ ό,τι παρατηρώ τα μαλλιά των αντρών έχουν μακρύνει, αρέσει το μακρύ μαλλί και το βλέπουμε και στην μόδα αυτό. Χαίρομαι που το βλέπω και στην Ελλάδα πια, διότι στην κεντρική Ευρώπη βλέπεις συχνά άνδρες με πιο μακριά μαλλιά. Επίσης ένα μεγάλο ποσοστό των αντρών είχε τον χρόνο να περιποιηθεί τον εαυτό του λίγο παραπάνω. Κατάλαβε πόσο σημαντικός είναι ο κομμωτής του. Δεν είναι τυχαίο ότι τα κομμωτήρια άνοιξαν πρώτα αμέσως μετά την καραντίνα. Τα μαλλιά είναι το πιο σημαντικό αξεσουάρ σ΄έναν άνθρωπο. Δυστυχώς δεν τους αφιερώνουμε πάντα τον χρόνο που πρέπει. Όμως όπως η γυμναστική που κάνουμε φαίνεται στο σώμα μας, έτσι και η περιποίηση στα μαλλιά αποδίδει και το αποτέλεσμά της φαίνεται αμέσως.

– Θεωρείτε ότι μπορούν να υπάρχουν γενικές τάσεις στα μαλλιά σήμερα στην εποχή του εξατομίκευσης;

Προσωπικά πιστεύω ότι πάντα θα υπάρχουν κατευθύνσεις και γενικές τάσεις στον κόσμο της ομορφιάς. Στο τέλος της ημέρας όμως, το πιο σημαντικό είναι να βρεις αυτό που σου αρέσει και σου ταιριάζει. Το προσωπικό στυλ του κάθε ανθρώπου που τον κάνει να αισθάνεται όμορφα και ωραία, είναι αυτό που τον κάνει και να ξεχωρίζει.

Ο Κωνσταντίνος Σκορίλας εξηγεί στον Δημήτρη Παπαδόπουλο τις σημερινές τάσεις στα αντρικά μαλλιά.

– Βαφή στα μαλλιά ενός άνδρα. Ποια είναι η άποψή σας; 

Αν τον κάνει να αισθάνεται όμορφα, εννοείται πως είμαι θετικός. Υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία, τα κατάλληλα προϊόντα και οι κατάλληλες τεχνικές στην Wella Company, όπου του δίνουν τα φυσικά αποτελέσματα που επιθυμεί. Στον άντρα η Wella Company δεν μιλάει για χρώμα, δεν μιλάει για βαφή, μιλάει για καμουφλάζ. Δεν νομίζω ότι  ένας άντρας θέλει να ακούσει την λέξη «βαφή».

«Στον άντρα η Wella Company δεν μιλάει για χρώμα, δεν μιλάει για βαφή, μιλάει για καμουφλάζ».

– Πώς μπορώ να περιποιηθώ τα ατίθασα γκρίζα μαλλιά που έχουν άλλη… κινητικότητα;

Η περιποίηση ξεκινά με ένα σωστό σαμπουάν που ενυδατώνει τα μαλλιά, και με ένα εξίσου κατάλληλο conditioner. Προσωπικά χρησιμοποιώ πάνω από 20 χρόνια την σειρά System Professional. Λατρεύω το Energy Shampoo καθώς επίσης και το Hair & Beard Conditioner. Είναι ο απόλυτος συνδυασμός.

«Τα μαλλιά των αντρών έχουν μακρύνει, αρέσει το μακρύ μαλλί και το βλέπουμε και στην μόδα αυτό. Χαίρομαι που το βλέπω και στην Ελλάδα».

– Ποια προϊόντα περιποίησης προτείνετε για την ρουτίνα του άντρα στο σπίτι;

Κάθε άντρας είναι μοναδικός, εξαρτάται από τι ανάγκες έχει, αν έχει ξηροδερμία, αν έχει λιπαρότητα, προτείνονται και τα ανάλογα προϊόντα. Τα προϊόντα της σειράς System Professional Μan καλύπτουν όλες τις παραπάνω ανάγκες. Να λούζεται λοιπόν με το σωστό σαμπουάν, να χρησιμοποιεί conditioner ή μάσκα που μπορεί εύκολα και γρήγορα να βελτιώσει την υφή των μαλλιών του. Η συμβουλευτική, βεβαίως, στο κομμωτήριο είναι πολύ σημαντική, να μην το ξεχνάει κανένας άνδρας αυτό, να μην το προσπερνάει.

«Oπως η γυμναστική φαίνεται στο σώμα μας, έτσι και η περιποίηση στα μαλλιά αποδίδει και το αποτέλεσμά της φαίνεται αμέσως».

– Πόσο συχνά μπορεί να λούζεται ένας άνδρας;

Με τα σωστά προϊόντα μπορείς να λούζεσαι κάθε μέρα και δυο φορές την ημέρα, δεν ισχύει ο μύθος που επικρατούσε στο παρελθόν.

 

Διαβάστε ακόμα: Γίνεται να χάσεις τα μαλλιά σου και να μην τρελαθείς; Ναι, γίνεται.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top