Γκαραντί preppy στυλάκι από τον ερίτιμο ιστότοπο του Drake.

Eίμαστε εγκλωβισμένει κι έχουμε σκυλοβαραθεί. Κι όπως προβλέπεται, θα πάει μακριά η βαλίτσα. Κουρασμένοι απ’ τον κορωνοϊό, δεν έχουμε σαν προτεραιότητα το shopping. Μπορούμε ωστόσο να παρηγορηθούμε σερφάροντας και γιατί όχι ψωνίζοντας (αφού τα μαγαζιά παραμένουν για λίγο ακόμα κλειστά) online.

Ο COVID-19 μπορεί να επιβιώσει έως και 24 ώρες πάνω στο χαρτόνι και έως 72 ώρες πάνω σε πλαστικές επιφάνειες. Δεδομένου του χρόνου παράδοσης, ο κίνδυνος της επιμόλυνσης είναι αμελητέος.

Πάντως, το πράγμα δεν είναι τόσο απλό. Αυτές οι on-line αγορές αξίζουν πράγματι τον κόπο; Μήπως πρόκειται για πεταμένα λεφτά; Μήπως αυτού του είδους το shopping είναι επικίνδυνο είτε για μας είτε για τους άλλους; Είναι δικαιολογημένο και ηθικό;

Ας το πάρουμε από την υγειονομική του πλευρά. Σύμφωνα με κάποιες έρευνες, φαίνεται πως ο COVID-19 μπορεί να επιβιώσει και να είναι μολυσματικός έως και 24 ώρες πάνω στο χαρτόνι και έως 72 ώρες πάνω σε πλαστικές επιφάνειες. Αλλά παραμένει ακόμα άγνωστο τι ακριβώς συμβαίνει με τα υφάσματα. Μια μελέτη του Journal of Hospital Infection δείχνει ότι παραμένει μεταδοτικός για κανά διήμερο πάνω σ’ ένα μπλουζάκι.

Οπότε, παρεκτός κι αν ο τυπάκος που έχει επιφορτιστεί με τη συσκευασία είναι άρρωστος, δεδομένου του χρόνου παράδοσης, ο κίνδυνος της επιμόλυνσης είναι αμελητέος. Ως προς αυτό, οι New York Times συναινούν. Οι φοβικοί, μυγιάγγιχτοι και λοιποί μπορούν να σκουπίσουν το χαρτόκουτο με μαντηλάκια και να πλύνουν τα χεράκια τους. Επίσης, το δέμα μπορεί ωραιότατα να εναποτεθεί στο κεφαλόσκαλο. Η παράδοση δεν απαιτεί την προσωπική επαφή.

Έτσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Quantum Metric, το οn-line shopping στις ΗΠΑ έχει βελτιώσει τα κέρδη του κατά 43% και οι παραγγελίες έχουν αυξηθεί κατά 26%. Πολύ στα πάνω τους ρούχα, επιτραπέζια παιχνίδια, ψυγεία και σχολικά είδη.

Καθότι έχουμε μπει και μεις στο τριπάκι, τα ανωτέρω αναφέρονται παρενθετικά. Ιδού λοιπόν κάποια όμορφα sites για αγορές on-line που μπορούν να σας φτιάξουν τη μέρα.


Η Drake’s φτιάχνει τα πουλόβερ της από σκοτζέζικο μαλλί Shetland, προμηθεύεται κάποια σούπερ υφάσματα από την Ιταλία και τα παπούτσια της είναι χειροποίητα.

1. Drakes.com

Η Drake’s του Λονδίνου έχει στυλ πολύ χαρούμενα σοφιστικέ και λανσάρεται από ανθρώπους που κατέχουν το άθλημα. Η μάρκα διαθέτει το δικό της εργοστάσιο υποκαμίσων στο Σόμερσετ. Φτιάχνει τα πουλόβερ της από σκοτζέζικο μαλλί Shetland φυσικά και φίνο κασμίρ, προμηθεύεται κάποια σούπερ υφάσματα από την Ιταλία και τα παπούτσια της είναι χειροποίητα. Όπως και οι περίφημες γραβάτες της, ριγέ και όχι μόνο. Για φέτος, το e-shop προτείνει ό,τι ακριβώς χρειάζεστε για να γλυκάνετε το καλοκαίρι σας. Μια πλουμιστή παλέτα φωτεινών χρωμάτων και γήινων αποχρώσεων υποδειγματικής κομψότητας και ιταλιάνικου αέρα.


 

Η φίρμα αναδύθηκε από τα κανάλια του Άμστερνταμ προ 20ετίας.

2. Suitsupply.com

Εξαιρετική «γραμμή» και τιμές, αποδεκτά υφάσματα και ράψιμο. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Η φίρμα αναδύθηκε από τα κανάλια του Άμστερνταμ προ 20ετίας. Παράγει τα ρούχα της στην Ασία, αλλά τα διαθέτει χωρίς παρέμβαση μεσαζόντων στις μπουτίκ της ανά τον κόσμο και στο καλοφτιαγμένο site. Έχει γίνει διάσημη για τα πολύ μοντέρνα, σλιμ κοστούμια της. Ενώ το στυλ τους είναι τσίλικο, οι τιμές συγκρατούνται σε πολύ προσιτά επίπεδα (3 γκάμες, αρχίζοντας από τα €259). Καταφέρνοντας έτσι να κερδίσει τους νέους που χρειάζονται κοστούμια κυρίως για επαγγελματικούς λόγους. Αν δεν είστε φετιχιστής του χειροποίητου αλλά θέλετε ένα κοστούμι να κάνετε τη δουλειά σας, μην ψάξετε περισσότερο.


 

Εγγύηση στυλ χωρίς δηθενιές, επαγγελματισμός και πληρότητα από το περίφημο, πασίγνωστο, λονδρέζικο Mr Porter.

3. Μrporter.com

Το κορυφαίο multibrand e-shop για τον άνδρα. Εγγύηση στυλ χωρίς δηθενιές, επαγγελματισμός και πληρότητα από το περίφημο, πασίγνωστο, λονδρέζικο Mr Porter. Mιλάμε για τον γίγαντα της ανδρικής μόδας στο Internet από το 2011. Το μυστικό της επιτυχίας: μια επιλογή της crème de la crème του ανδρικού prêt-à-porter (περί τις 450 μάρκες) με κομμάτια ταυτόχρονα κλασικά και προχώ. Το Mr Porter έχει καταφέρει να γοητέψει τόσο τα fashion victims όσο κι εκείνους που απεχθάνονται το shopping. Είναι απολύτως χρηστικό, διδακτικό και παιχνιδιάρικο. Επιπλέον, συνδυάζει αποστολή εξπρές με ελκυστικό packaging.


 

Πουκάμισα για κάθε μέρα, και για πάντα.

4. Portugueseflannel.com

Το διαλέξαμε γιατί πρόκειται για αυθεντική μάρκα. Πουκάμισα από αρτιζανάλ πορτογαλέζικη φανέλα (συν κάποια βαμβακερά και λινά), καμωμένα με διαχρονικό μεράκι. Τα πουκάμισα των αδελφών Magalhaes είναι πολύ σπέσιαλ, πιστά σ’ ένα πνεύμα που συνδυάζει το παραδοσιακό με το workwear. Λίγο -πολύ αθάνατα, στυλιστικά συνδυάζονται με όλα, διαθέτουν καλή σχέση ποιότητας/τιμής και αποφεύγουν τη χρήση πλαστικού στις συσκευασίες. Μια σοβαρή και φιλική μάρκα δηλαδή.


 

Ρούχα κλασικά, εξαιρετικής ραφής και ποιότητας σε περιορισμένη έκδοση, τα οποία δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.

5. Shop.permanentstyle.com

Το Permanent Style είναι ένα βρετανικό blog που λανσάρισε ο Simon Crompton, δημοσιογράφος μεταξύ άλλων στους Financial Times, o οποίος διατηρεί στενές σχέσεις με τους τοπ ράφτες της Savile Row. Πρόκειται για το πιο ψαγμένο site για το ανδρικό στυλ της τελευταίας 5ετίας. Ρούχα κλασικά, εξαιρετικής ραφής και ποιότητας σε περιορισμένη έκδοση, τα οποία δεν θα βρείτε πουθενά αλλού. Tις προτάσεις συνοδεύουν ιστορίες και συμβουλές για ένα πιο καλλιεπές και «ωριμασμένο» στυλ.

 

Διαβάστε ακόμα: Και η καραντίνα θέλει στυλ.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top