Αν δείτε τη Suzuki V-Strom 1050 DE σταματημένη, ανεβασμένη στο διπλό της σταντ, θα σας φανεί πιο εντυπωσιακή απ’ ότι στις φωτογραφίες.

Το μεγάλο V-Strom είχε ανέκαθεν τη φήμη μιας μοτοσυκλέτας με άθραυστο κινητήρα και μνημειώδη αξιοπιστία. Για ένα μοντέλο που ξεκίνησε την πορεία του το 2002 και διατηρείται μέχρι και σήμερα στην γκάμα της Suzuki αυτό είναι ένα βαρύ φορτίο το οποίο φαίνεται να κουβαλάει με ιδιαίτερη επιτυχία κι ας μην υπάρχει ενδεχομένως επάνω του ούτε μια βίδα ίδια από τον προγεννήτορά του. Το V-Strom είχε ξεκινήσει μ’ έναν κινητήρα V2 1000 κυβικών εκατοστών ενώ πλέον σήμερα συνεχίζει με την ίδια διάταξη και 50, εντάξει 37 για την ακρίβεια, κυβικά παραπάνω αποδίδοντας 107 ίππους με 10,5 χλγρ. ροπής. Νούμερα υπεραρκετά για μια μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης, με σχετικά μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, 170 χιλ. στο πιρούνι και 169 χιλ. στο αμορτισέρ, και τροχό 21 ιντσών σ΄αυτήν την έκδοση DE, για να μπορείτε να οργώνετε τους χωματόδρομους και να σκαρφαλώνετε στις ανηφόρες με ευκολία.

Αν δείτε τη Suzuki V-Strom 1050 DE σταματημένη, ανεβασμένη στο διπλό της σταντ, θα σας φανεί πιο εντυπωσιακή απ’ ότι στις φωτογραφίες και πιο όμορφη θα τολμούσα να πω. Επίσης θα αναρωτηθείτε πώς θα ανέβετε «εκεί πάνω» ειδικά αν είστε κάτω από 1.80 και δεν το τρώγατε το φαί σας όταν ήσασταν μικροί. Η αλήθεια είναι ότι το βάρος της VStrom 1050 DE είναι αρκετό, 252 κιλά είναι αυτά, και η μετακίνηση της μοτοσυκλέτας με χαμηλές ταχύτητες σχετικά δύσκολη, ή αν θέλετε απαιτεί αρκετή εξοικείωση και προσοχή. Φανταστείτε να βρίσκεστε σε μια εκτός δρόμου διαδρομή και να χρειάζεται να κάνετε αναστροφή.

Η V-Strom που δοκιμάσαμε φορούσε ως έξτρα μια εξάτμιση Yoshimura, η οποία κάθε άλλο παρά αδιάφορο ήχο έβγαζε.

Η V-Strom 1050 DE έχει κάγκελα προστασίας, αλουμινένια ποδιά καΙ θερμαινόμενα γκριπ.

Όμως: όταν ανέβεις πάνω της αισθάνεσαι ότι είσαι κυρίαρχος του δρόμου, ότι οδηγάς μια μοτοσικλέτα ικανή να σε πάει μέχρι την άκρη του κόσμου. Εμείς βέβαια δεν είχαμε τέτοιες βλέψεις, αλλά γευτήκαμε τις ταξιδιωτικές ικανότητες της V-Strom 1050 DE και φανταστήκαμε εαυτούς σε μεγάλα πολυήμερα ταξίδια εντός και εκτός δρόμου. Ο κινητήρας δουλεύει στρωτά, χωρίς βηξίματα απ’ τον ψεκασμό, με αρκετή δύναμη για να επιταχύνει φορτωμένη και δικάβαλη. Κι όταν ο δρόμος γεμίσει καμπές η Suzuki είναι πρόθυμη να σας διασκεδάσει και στο στροφιλίκι – αν δεν το παρακάνετε. Θα μου πείτε ποιος θα επιλέξει μια τέτοια μοτοσικλέτα για να λυσσάει στις ορεινές διαδρομές. Εμείς παρασυρθήκαμε μιας και η V-Strom της δοκιμής φορούσε ως έξτρα μια εξάτμιση Yoshimura, η οποία κάθε άλλο παρά αδιάφορο ήχο έβγαζε. Και τι γίνεται όταν βγεις απ’ την άσφαλτο και επιλέξεις να κινηθείς στο χώμα; Εμείς δοκιμάσαμε την Suzuki σε βατό χωματόδρομο μια και τα ελαστικά που φορούσε ήταν για χρήση 90/10 (άσφαλτο-χώμα) και οι ικανότητές μας επίσης! Εννοείται ότι σε τέτοιες συνθήκες η V-Strom δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να κινηθεί γρήγορα και άνετα.

Η V-Strom 1050 DE είναι μια πλούσια εξοπλισμένη μοτοσικλέτα που φωνάζει «περιπέτεια» από μακριά.

Η αλήθεια είναι ότι το βάρος της VStrom 1050 DE είναι αρκετό, 252 κιλά είναι αυτά, και η μετακίνηση της μοτοσυκλέτας με χαμηλές ταχύτητες σχετικά δύσκολη.

Η μεγάλη Suzuki έχει εξαιρετικά φρένα (cornering ABS), σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, 4 χάρτες απόδοσης, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις για να την φέρετε στα μέτρα σας και ένα quick shifter που κάποιες φορές δεν συνεργαζόταν και τόσο καλά με το αριστερό μου πόδι. Επίσης η ζελατίνα που έχει απ’ το εργοστάσιο σίγουρα δεν είναι επαρκής για πολύωρα ταξίδια, θα χρειαστεί να βάλετε μια μεγαλύτερη κι αυτό θα είναι το μόνο που θα πρέπει να προσθέσετε μια και η V-Strom 1050 DE έχει κάγκελα προστασίας, αλουμινένια ποδιά καΙ θερμαινόμενα γκριπ. Είναι μια πλούσια εξοπλισμένη μοτοσικλέτα που φωνάζει «περιπέτεια» από μακριά.

//Την Suzuki V-Strom 1050 DE μας παραχώρησε για δοκιμή η Suzuki Moto Greece.

 

Διαβάστε ακόμα: Yamaha Tracer 9 GT – Σου φτιάχνει τη μέρα

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top