Όλα είναι μπλε: Τα 8 αντρικά αρώματα-αγάπες για το καλοκαίρι

Είναι τα κορυφαία αντρικά αρώματα της στιγμής και μυρίζουν όπως πρέπει, ξεχωριστά για τον καθένα. Ελέγξτε την ένταση τους, λοιπόν: Το καλοκαίρι είναι μια εξαιρετικά απαιτητική εποχή για τις ευωδίες.

 
cover-arwmata8a

Στην αρωματοποιία, το μπλε χρώμα έχει συνδεθεί με την έννοια της φρεσκάδας και των πιο ανάλαφρων τόνων, ξεφεύγοντας από τις ξυλώδεις, μπαχαρένιες μνήμες.

Το χρώμα του καλοκαιριού, με τη Μεσόγειο μέσα του, είναι κατάλληλο για διαφημίσεις του ΕΟΤ. Στη χρωματοθεραπεία συμβολίζει την ηρεμία, αλλά και τη δροσιά, ενώ είναι το χρώμα του διαλογισμού και της περισυλλογής . Και στο ανθρώπινο σώμα, οι περιοχές του μπλε είναι ο λαιμός, τα μπράτσα και η βάση του κρανίου. Στα εδάφη της αρωματοποιίας, αυτό το χρώμα έχει συνδεθεί με την έννοια της φρεσκάδας και των πιο ανάλαφρων τόνων, ξεφεύγοντας από τις ξυλώδεις, μπαχαρένιες μνήμες.

Οι 5 κανόνες των καλοκαιρινών αρωμάτων

α. Άσπρο, πράσινο, κόκκινο, εμπριμέ, δεν υπάρχει ένα άρωμα για όλους. Εμείς μπορεί να χτίζουμε κατηγορίες, λόγω αρθρογραφικής διαστροφής, αλλά κάθε μύτη είναι διαφορετική. Εσείς διαλέγετε τι θα πείτε μέσα από το άρωμά σας, κάτι σαν οσφρητικό βιογραφικό. Γι’ αυτό και πολλοί άνδρες είναι κολλημένοι σε ένα –το πολύ δύο- επιλογές (άξιοι!)

β. Το άρωμα έχει διαφορετική συμπεριφορά στο ζεστό καιρό, αφού συνήθως εξατμίζεται πιο γρήγορα. Αυτό δεν σημαίνει να φοράει κάποιος βαριά αρώματα που μπορεί να στείλουν τον κτήτορα στην κοιλάδα των ανθρωποδιωκτών.

γ. Ο ανδρικός οργανισμός παράγει το καλοκαίρι από μόνος του musk αρωματικούς τόνους, οι οποίοι εξισορροπούνται καλύτερα με καθαρές και φρέσκιες ευωδιές.

Μια νέα τάση που έχει το ενδιαφέρον της είναι το τσάι, το οποίο φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει και παντρεύεται ωραία με νότες περγαμόντου ή κανέλλας.

δ. Οι τιμημένες νότες του καλοκαιριού που συμβαδίζουν με το μπλε είναι το κίτρο, το οποίο συμβολίζει μια ξάστερη διάθεση και συνδυάζεται ιδανικά με ζεστά στοιχεία όπως ο κέδρος ή το σανδαλόξυλο. Μια νέα τάση που έχει το ενδιαφέρον της είναι το τσάι, το οποίο φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει και παντρεύεται ωραία με νότες περγαμόντου (πιο «στρογγυλεμένο» αποτέλεσμα από το πορτοκάλι ή το λεμόνι) ή κανέλλας.

ε. Προσοχή στις μεσαίες νότες (νότες καρδιάς) και στη βάση του αρώματος, γιατί το οινόπνευμα εξατμίζεται πιο γρήγορα το καλοκαίρι και η κορυφή διαφοροποιείται. Όταν δοκιμάζετε καλοκαιρινά αρώματα, περιμένετε τουλάχιστον 40 λεπτά προτού αποφασίσετε τι θα αγοράσετε, καθώς τότε θα αναδειχθούν η βάση και οι μεσαίες νότες, οι οποίες τελικά και θα εγκατασταθούν στο δέρμα.

Διαβάστε ακόμα: Σοφιστικέ μπουγάδα – Ήρθαν τα καλλυντικά για τα ευαίσθητα ρούχα σας.

Armani Code-3001. “Code Edition Turquoise Eau Fraîche”, Giorgio Armani

Μια νέα συλλεκτική άφιξη από τον Giorgio Armani, η οποία εντάσσεται στη σειρά “Code”. Η πρώτη αίσθηση είναι όντως φρέσκια και σπιρτόζικη, και αναδύεται μέσα από την κορυφή του συγκεκριμένου αρώματος όπου κυριαρχούν το νερολί και το γκρέιπφρουτ, το οποίο καταφέρνει να μην είναι επιθετικό. Ιδανικό το πάντρεμα στους μεσαίους τόνους του εστραγκόν, της ελιάς και του κέδρου, το οποίο καταλήγει στη βάση με ξυλώδεις νότες και musk.

 

dolcegabbana-3002. “Light Blue Swimming in Lipari”, Dolce & Gabbana

Άλλη μία συλλεκτική έκδοση, η οποία επεκτείνει τη σειρά “Light Blue” του αειθαλούς διδύμου της μόδας. Η πρώτη εντύπωση είναι ρευστή και ταιριάζει… μπουκάλι με το όνομα του αρώματος, δηλαδή Swimming in Lipari. Όπου το Λίπαρι είναι ένα μακάριο νησί του συμπλέγματος των Αιολίδων που πλέουν στα ανοιχτά της Σικελίας. Έντονα τα στοιχεία του αλατιού και του γκρέιπφρουτ στην κορυφή, τα οποία στην καρδιά ενώνονται με πιο ήσυχη απόδοση του μανταρινιού, για να καταλήξει η σύνθεση στην ξυλώδη της βάση.

 

eau_de_cartier-3003. Eau de Cartier, “Vetiver Bleu”

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο εδώ είναι ο χειρισμός του βετιβέρ, ευωδιάς κατεξοχήν ανδρικής, της οποίας η ένταση ενίοτε αδικεί το συνολικό αποτέλεσμα. Οι αρωματοποιοί παίζουν με τις αναλογίες και στο συγκεκριμένο άρωμα. Ενώ καταλαβαίνεις ότι το βετιβέρ είναι ο ηγέτης, αυτό αποδίδεται πιο ελαφρά, δημιουργώντας μια νέα τάση. Το “Vetiver Bleu”, το οποίο είναι unisex, ενισχύεται με υποδηλώσεις μέντας και ξυλώδεις νότες.

 

aqua-di-parma-3004. Blu Mediterraneo: “Mirto di Panarea”, Acqua di Parma

H σειρά “Blu Mediterraneo” της Acqua di Parma με το “Mirto di Panarea” (άλλο ένα ζωγραφιστό ιταλικό νησί) ενσωματώνει μια εκλεπτυσμένη ιδέα. Είναι πραγματικά ανάλαφρο. αλλά -θα έλεγα- αποφασιστικό στις αναλογίες σύνθεσης. Το εσπεριδοειδές γονίδιό του αναδύει κίτρο, λεμόνι και περγαμόντο με αρκετό μύρτιλο. Στην καρδιά, η εικόνα της αλμύρας ενσαρκώνεται με νότες από βασιλικό και κέδρο, ενώ στη βάση η μείξη κεχριμπαριού και γιασεμιού απαλύνει το αποτέλεσμα, οργανικό και συνάμα γήινο.

Όταν δοκιμάζετε καλοκαιρινά αρώματα, περιμένετε τουλάχιστον 40 λεπτά προτού αποφασίσετε τι θα αγοράσετε, καθώς τότε θα αναδειχθούν η βάση και οι μεσαίες νότες, οι οποίες τελικά και θα εγκατασταθούν στο δέρμα.

 

Givency-gentsonly-3005. Gentlemen Only, “Casual Chic”, Givenchy

Το πρώτο “Gentleman Only” έδωσε τη γραμμή από την οποία η νεοφερμένη έκδοση του οίκου Givenchy εμπνέεται και κατά κάποιον τρόπο συνεχίζει. Το “Casual Chic” είναι πιο ζεστό και έντονο με ξυλώδεις αναφορές που έχουν ενδιαφέρον, καθώς εξελίσσονται στην καρδιά με κάρδαμο και τζίντζερ, τα οποία ενώνονται για να δώσουν ενέργεια και φρεσκάδα με καλοκαιρινή μπαχαρένια διάθεση. Ίσως αυτό το άρωμα να πατάει σε κλασικούς δρόμους, αλλά είναι ιδανικό για όσους θέλουν κάτι καινούργιο με διαχρονικές πινελιές.

 

BLEU de CHANEL-3006. «Βleu de Chanel” Εau de Parfum

To “Bleu” της Chanel έχει γράψει τη δική του ιστορία και η πρόσφατη εκδοχή του ως Εau de Parfum τη συνεχίζει, όντας πιο θερμό και στρογγυλεμένο από το Eau de Toilette. Είναι μια ώριμη και μεστή δημιουργία με ένα συνδυασμό βετιβέρ, κίτρου και αρωματικών βοτάνων που δίνουν φωτεινότητα και βάθος. Οι ξυλώδεις νότες από το σανδαλόξυλο και τον κέδρο δίνουν ένα κλασικιστικό «τσίμπημα», με ζεστασιά που εντείνεται από το κεχριμπάρι και εκφράζεται ωραία στο δέρμα. Οι οπαδοί του κινηματογράφου ίσως το εκτιμήσουν δεόντως, καθώς το διαφημιστικό του “Bleu de Chanel” έγινε από τον James Gray, ο οποίος πήρε τη σκυτάλη από τον Martin Scorsese με πρωταγωνιστή, όπως πάντα, τον Γάλλο ηθοποιό Gaspard Ulliel.

 

commedesgarcons-3007. «Βlue Encens”, Comme des Garçons

Eντάσσεται στην τριλογία “Blue Collection” και νομίζω ότι ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα δύο (Blue Cedrat, Blue Sandal), γιατί μαλακώνει την κυριαρχία του ξύλου. Δεν είναι ένα καινούργιο άρωμα, αλλά έχει μια ιδιαίτερη προσωπικότητα, η οποία από τη μία εξωτερικεύεται με τη ζεστασιά του σανταλόξυλου και του κέδρου, αλλά και των πικάντικων στοιχείων του πιπεριού και της κανέλλας. Από την άλλη, το κρυσταλλικό κεχριμπάρι δίνει μια πιο ανάλαφρη ώθηση στη σύνθεση και το ελαφραίνει, ώσπου στο τέλος δίνει την εντύπωση ενός μεταξωτού υφάσματος.

 

coolwaterdavidoff-3008. “Cool Water Summer Seas”, Davidoff

Είναι ένα άρωμα που σημείωσε και σημειώνει μεγάλη εμπορική επιτυχία και πρωτοποριακό για την εποχή του. Τη γραμμή της φρεσκάδας και της καλοκαιρινής αίσθησης συνεχίζει η συλλεκτική βερσιόν για το 2015 που ονομάζεται “Cool Water Summer” και συνεχίζει τη γενεαλογία των “Cool Water Coral Reef” και “Cool Water Into The Ocean”. Η πρώτη μυρωδιά είναι αφιερωμένη σε μια ζωηρή «περασιά» μανταρινιού, η οποία δίνει τη θέση της στην καρδιά στη μέντα, για να ολοκληρωθεί στη βάση με σανταλόξυλο. Είναι ένα άρωμα για όλες τις περιστάσεις, το οποίο φοριέται κατά βούληση ως ασφαλής επιλογή.

 

Διαβάστε ακόμα: Match Point στο στυλ της άνοιξης λίγο πριν από το Roland-Garros. 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Αυτό θα πει ευγενής ανταγωνισμός. Ο Dieter Zetsche, επί χρόνια CEO της Mercedes, βγήκε στη σύνταξη έπειτα από 49 χρόνια ευδόκιμης παρουσίας στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Κι όμως, η BMW, η μεγάλη αντίπαλος της Mercedes, όχι μόνο δεν τον ξέχασε αλλά τον αποχαιρέτησε με μία εμπνευσμένη διαφήμιση (και έναν αληθοφανή σωσία). Εντάξει μια προβοκατόρικη νότα την έχει, αλλά με αισθητική.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Είναι όμορφο και κομψό, αλλά δεν συγχωρεί αστοχίες στο στυλ, διαφορετικά θα μοιάζετε με σοβατζή ή ζαλισμένη Χιονάτη. Φοράμε λευκά τζην Antony Morato και Pepe Jeans και σας προτείνουμε πώς τα συνδυάσετε. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο επιχειρηματίας, chef patissier και καθηγητής γαστρονομίας σε σχολές στο Παρίσι και την Αθήνα, αποκωδικοποιεί -και τεκμηριώνει- το στυλ του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο δαιμόνιος Μιχαήλ Ανδρουλιδάκης κατάλαβε ότι το να είσαι… influencer είναι χαριτωμένο αλλά από μόνο του δεν αρκεί. Και δημιούργησε ένα εξαιρετικό μικρό κατάστημα στο 5 αστέρων ξενοδοχείο Abaton Island Resort & Spa, στη Χερσόνησο της Κρήτης. Ένα concept store που έχει σε κάθε γωνία την υπογραφή του καλού γούστου και της χαράς της ζωής. 

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro