«Δύο λεπίδες»: Το νέο 3τροχο υψηλών επιδόσεων της Yamaha

Είναι πλέον γεγονός: Το πρώτο roadster mid-size με 2 μπροστινές ρόδες της ιστορίας μπαίνει στην παραγωγή. Ιδού η Yamaha Niken.

 

Μέσα στη Niken κρύβεται στην πραγματικότητα μια πλήρως επανασχεδιασμένη ΜΤ-09.

Όταν η Yamaha έβγαλε το MWT-09 στο σαλόνι του Τόκιο το 2015, όλα βρισκόταν ακόμα σε πειραματικό στάδιο. Τώρα, όμως, ο Ιάπωνας κατασκευαστής βγάζει απ’ το καπέλο του μια μοτοσικλέτα-έκπληξη. Ακούει στο όνομα «Niken», που σημαίνει «Δύο Λεπίδες». Το τελικό μοντέλο που θα βγει στην παραγωγή αποκαλύφθηκε στο κοινό κατά τη διάρκεια της έκθεσης EICMA 2017, η οποία ξεκίνησε στο Μιλάνο στις 6 Νοεμβρίου. Την παρουσίαση έκανε ο Valentino Rossi αυτοπροσώπως.

Το αντικείμενο σκάει μύτη σαν ένα ΟΥΦΟ στον κόσμο των δύο τροχών. Γιατί το καινούργιο αυτό μοντέλο είναι το πρώτο 3τροχο roadster που φτιάχτηκε ποτέ. Και δεν είναι απλώς μοτοσικλέτα, αλλά ένα ανατρεπτικό όχημα υψηλών επιδόσεων.

Υπήρξαν κι άλλες προσπάθειες αυτού του είδους στο παρελθόν, με αποτέλεσμα σήμερα να βρίσκεις την Can-Am Spyder ή άλλες Harley με δύο πίσω ρόδες, αλλά η Niken είναι η πρώτη με δύο μπροστινούς τροχούς.

Η οδηγική της εμπειρία χαρίζει μια γρήγορη και άγρια αίσθηση, όπως μια κανονική μοτοσικλέτα. Μόνο που εδώ εξαφανίζεται κάθε ανησυχία όταν κινείσαι σε δρόμους με πολλά στροφιλίκια.

Μέσα στη Niken κρύβεται στην πραγματικότητα μια πλήρως επανασχεδιασμένη ΜΤ-09. Απ’ αυτό το 3κύλινδρο roadster της Yamaha «κλέβει» πολλά στοιχεία, ξεκινώντας από τον εξαιρετικό κινητήρα των 847 κ.εκ. Βρίσκουμε κι άλλα κοινά, ιδίως στο πίσω μέρος, αλλά το φέρινγκ και κυρίως τα ελαστικά εμπρός είναι καινούργια.

Η Yamaha Niken αποκαλύφθηκε στο κοινό κατά τη διάρκεια της έκθεσης EICMA 2017, η οποία ξεκίνησε στο Μιλάνο στις 6 Νοεμβρίου και την παρουσίαση έκανε ο Valentino Rossi αυτοπροσώπως.

Η οδηγική της εμπειρία χαρίζει μια γρήγορη και άγρια αίσθηση, όπως μια κανονική μοτοσικλέτα. Μόνο που εδώ εξαφανίζεται κάθε ανησυχία όταν κινείσαι σε δρόμους με πολλά φιδάκια, καθώς η σταθερότητά της στις στροφές είναι άνευ προηγουμένου.

Κι αυτό γιατί στο πλαίσιο έχει προστεθεί ένας ανέκδοτος μηχανισμός αναρτήσεων, ο οποίος συνδυάζει τις μπροστινές ρόδες των 15 ιντσών με ανάποδα διπλά πιρούνια σε μπλε μεταλλικό χρώμα, τα οποία τονίζουν το σπορτίβικο χαρακτήρα της μηχανής και ενισχύουν την αίσθηση, τόσο ως προς τις επιδόσεις όσο και ως προς την εμφάνιση, της υψηλής ποιότητας.

 

Διαβάστε ακόμα: Honda Super Cub – Η χαρά του ντελιβερά, 100 εκατ. «παπιά» μετά

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Το να φοράς σωστά τη γραβάτα σου είναι τέχνη κι όχι τύχη. Είναι το μόνο αντρικό αξεσουάρ που προσφέρει μια πινελιά αρμονίας και εκλέπτυνσης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Με το συλλεκτικό IWC Portofino Chronograph Edition "150 years'' στον καρπό, επανεξετάζουμε τη σημασία του μονογράμματος στο πουκάμισο. Διότι σημασία δεν έχει να φαίνεται, αλλά να δηλώνει διακριτικά μια ξεχωριστή οντότητα.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο Αυστραλός φωτογράφος, ένας κλασικός ιδαλγός του πάθους για το γυναικείο σώμα, φωτογράφησε τα κορυφαία μοντέλα της εποχής δίχως περιττά ρούχα. Μόνο με το φυσικό τους κάλλος.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο Δημήτρης Κιουσόπουλος δοκίμασε το μοντέλο APEX: Ένα ιδιαίτερα κομψό γκάτζετ (μοιάζει με ακριβό αναλογικό ρολόι) που αποφεύγει σκόπιμα να μεταφέρει όλες τις λειτουργίες ενός κινητού στον καρπό. Αντίθετα, είναι επινοημένο για να λειτουργεί ως έξυπνο φίλτρο ανάμεσα σε εσάς και στον υπερσυνδεδεμένο μας κόσμο.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro