Ο Charles Leclerc θα είναι ο πρώτος 20χρονος πιλότος της Ferrari μετά από 6 δεκαετίες

    Τι κι αν γίνεται 21 ετών τον Οκτώβριο; Τι κι αν φέτος είναι η παρθενική του χρονιά στη Formula 1; Ο νεαρός μονεγάσκος είναι ο εκλεκτός της Σκουντερία για το 2019, όπου θα αντικασταστήσει τον Kimi Raikkonen.

     

    Στο περσινό πρωτάθλημα η Sauber κατάφερε να μαζέψει μόλις 5 βαθμούς. Φέτος, μόνο ο Leclerc της έχει χαρίσει 13 βαθμούς και πλέον όλοι ασχολούνται με τον 20χρονο ρούκι. (Φωτογραφία: Dan Istitene / Getty Images / Ideal Image)

    10 Σεπτεμβρίου 1961, Γκραν Πρι Ιταλίας. Η Ferrari δίνει την ευκαρία στον 19χρονο Ricardo Rodríguez να τρέξει με ένα από τα 5 μονοθέσιά της που συμμετέχουν στον αγώνα και γράφει ιστορία. Ο Μεξικανός οδηγός, παρά το γεγονός ότι εγκατέλειψε μετά από 13 γύρους, γίνεται ο νεότερος πιλότος της ιταλικής ομάδας – ένα ρεκόρ που κρατάει μέχρι σήμερα.

    Από τότε η Σκουντερία δεν εμπιστεύτηκε ποτέ ξανά έναν 20χρονο οδηγό. Στα 57 χρόνια που έχουν περάσει από τότε όλοι οι πιλότοι που έμπαιναν μέσα σε ένα κόκκινο μονοθέσιο ήταν έμπειροι οδηγοί, αν όχι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές. Δείτε, για παράδειγμα, τα τελευταία 20 χρόνια. Ο Michael Schumacher όταν πήγε στη Ferrari το 1996 ήταν ήδη δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Ο Fernando Alonso και ο Sebastian Vettel το ίδιο. Ενώ οδηγοί, όπως ο Kimi Raikkonen, ο Felipe Massa, ο Rubens Barrichello είχαν αποδείξει την αξία τους προτού κάτσουν μέσα στο μονοθέσιο της Ferrari.

    Μια λογική κίνηση για μια ομάδα που πάντα θέλει να πρωταγωνιστεί και να κερδίζει τίτλους, να «ψωνίζει» από το πάνω ράφι και να φέρνει στο Μαρανέλο τους καλύτερους. Όμως αυτή η συνταγή τα τελευταία χρόνια δεν αποδίδει ιδιαίτερα. Η Ferrari έχει 10 χρόνια να κατακτήσει κάποιον τίτλο – το 2007 πήρε για τελευταία φορά το πρωτάθλημα οδηγών με τον Raikkonen και το 2008 το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

    Την ίδια ώρα, οι άλλες ομάδες επενδύουν σε νέα ταλέντα. Οδηγοί όπως ο Esteban Ocon, Max Verstappen, Pierre Gasly, Lance Stroll σίγουρα δεν έχουν σαρώσει τα πάντα στο πέρασμά τους έως τώρα, αλλά όλοι ξέρουν ότι αποτελούν το μέλλον της F1. Και φυσικά, μέσα σε αυτούς, και ο Charles Leclerc.

    Pierre Gasly και Charles Leclerc, το μέλλον της Formula 1 σε μια φωτογραφία. (Φωτογραφία: Dan Istitene / Getty Images / Ideal Image)

    Ο 20χρονος πιλότος της Sauber και ρούκι της Formula 1 έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει πολλούς με το οδηγικό του στυλ. Πόσο έχει εντυπωσιάσει; Τόσο ώστε η Ferrari να του δώσει ένα συμβόλαιο και την ευκαιρία να γίνει το 2019 ο 2ος πιλότος της, δίπλα στον Vettel.

    Γεννημένος στο Μονακό το 1997, ο Leclerc είναι μέλος των ακαδημιών της Ferrari. Κάνοντας τα πρώτα του βήματα στον κόσμο των καρτ, ο νεαρός μονεγάσκος δεν άργησε να δείξει ότι το μέλλον του βρίσκεται στο πιο γρήγορο πρωτάθλημα του πλανήτη. Με αργά, αλλά σταθερά βήματα, άρχισε να ανεβαίνει μια μια τις κατηγορίες, με αποκορύφωμα το 2017 όταν κέρδισε τον τίτλο στην Formula 2. Ο δρόμος για την F1 είχε πλέον ανοίξει.

    Δεν είναι λίγοι εκείνοι που στο πρόσωπο του Leclerc -δηλαδή στο οδηγικό στυλ, το ταλέντο και το πάθος του- θυμούνται τα πρώτα χρόνια του Alonso στη Formula 1.

    Η Sauber θα του δώσει την ευκαιρία και εκείνος δεν θα την αφήσει να πάει χαμένη. Το ξεκίνημά του, βέβαια στην F1, μόνο ιδανικό δεν ήταν: 13ος στην Αυστραλία, 12ος στο Μπαχρέιν και 19ος στην Κίνα, ο Leclerc έδειχνε να μην μπορεί να προσαρμοστεί. Και ξαφνικά, από τον αγώνα του Αζερμπαϊτζάν ξεκινάει μια φανταστική αντεπίθεση: στα επόμενα 6 Γκραν Πρι θα μπει πέντε φορές στους βαθμούς και όλοι θα αρχίσουν να ασχολούνται με αυτόν τον ρούκι.

    Μάλιστα δεν είναι λίγοι εκείνοι που στο πρόσωπό του -δηλαδή στο οδηγικό στυλ, το ταλέντο και το πάθος του- θυμούνται τα πρώτα χρόνια του Alonso στη Formula 1. Βέβαια, από εδώ και πέρα τα πράγματα μόνο εύκολα δεν θα είναι για τον Leclerc: ξέρει ότι πλέον θα κρίνεται σε κάθε του αγώνα όχι ως πιλότος της Sauber αλλά ως πιλότος της Ferrari. Ενώ, το να καταφέρεις να αντικαταστήσεις τον Raikkonen -τον τελευταίο άνθρωπο που έδωσε το πρωτάθλημα οδηγών στη Ferrari και έναν από τους αγαπημένους του κοινού- κάνει την κατάσταση ακόμα πιο δύσκολη.

    «Ήταν ένα παιδικό μου όνειρο να τρέξω μια μέρα με το κόκκινο μονοθέσιο» δήλωσε πρόσφατα, δείχνοντας ότι τα όνειρα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα. (Φωτογραφία: Mark Thompson / Getty Images / Ideal Image)

    Ο 20χρονος μονεγάσκος, όμως, δείχνει να μην αγχώνεται και κρατάει χαμηλό προφίλ. «Ήταν ένα παιδικό μου όνειρο να τρέξω μια μέρα με το κόκκινο μονοθέσιο» δήλωσε και συνέχισε, δείχνοντας μεγάλη ωριμότητα για την ηλικία του: «Εγώ θα συνεχίσω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να μαθαίνω συνεχώς σε κάθε αγώνα».

    Πάντως, ο Leclerc απέκτησε ήδη έναν μεγάλο -και διάσημο- φανατικό οπαδό: τον Felipe Massa. Ο πρώην πιλότος της Ferrari έσπευσε να συγχαρεί τον νεαρό, γράφοντας στα social media «ένας μελλοντικός πρωταθλητής της F1». Ο χρόνος θα δείξει.

     

    Διαβάστε ακόμα: Ο Fernando Alonso δεν φοβήθηκε ποτέ το ρίσκο

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Ο κοσμήτορας της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας Πάνος Ρήγας μας βάζει μέσα στο περιβόητο Μέγαρο της Αχαρνών, ανακαλεί την βραδιά της μύησής του πριν από 24 χρόνια και αντικρούει μύθους και θεωρίες συνωμοσίας που ακολουθούν τη διεθνή αδελφότητα των Μασόνων με τα 300 χρόνια ιστορίας.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Από την Αρεόπολη στον Γερολιμένα και από εκεί στο Μαρμάρι (οι πιο ψαγμένοι λατρεύουν την «κρυφή» του παραλία). Η Πένυ Κουφονικολάκου μας γνωρίζει 5 στέκια που βρίσκονται μέσα στην άγρια ομορφιά της Λακωνικής Μάνης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο συγγραφέας Αντώνης Σουρούνης θυμάται πώς μια μέρα, αποφασίζοντας να κάνει όχι διακοπές αλλά διακοπή στη ζωή που ζούσε μέχρι τότε, γύρισε το διακόπτη κι έφυγε. Μόνος. Για τρία χρόνια. «Πρώτη φορά ζούσα μέσα στη φύση», γράφει. «Την αληθινή ευτυχία εκεί την έμαθα».

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Από το Πολέμι και την Καμήλα στο Cavo Paradiso και τις Θερμές Πηγές, η Πολυξένη Αθανασούλια μας προτείνει 5 υπέροχες παραλίες στην Κω, που θα νιώσεις ότι τα αφήνεις όλα πίσω σου.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro