H ήττα είναι ολοφάνερη στο πρόσωπό του (ΑP).

Μια φωτογραφία του Ντόναλντ Τραμπ να αποχωρεί μόνος του, με εμφανώς καταρρακωμένη διάθεση μετά το φιάσκο στην Τάλσα, κυκλοφόρησε σε όλο τον πλανήτη. Αυτό που έκανε αίσθηση στους ειδικούς, είναι ότι αψήφησε μια από τις βασικότερες αρχές των πολιτικών εκστρατειών, ότι ο υποψήφιος δεν πρέπει ποτέ να απαθανατίζεται μόνος του. Η λυμένη γραβάτα, το περίλυπο ύφος, το καπέλο MAGA ανά χείρας, κομμάτια ενός παζλ που αναπαριστά την αποσύνθεση. Για αυτή την εικόνα δεν ευθύνεται κάποια τακτικιστική κίνηση του επιτελείου των Δημοκρατικών, αλλά μια ομάδα ακτιβιστών του TikTok και του Twitter.

Έφηβοι που διαθέτουν σύνδεση στο διαδίκτυο και άπλετο ελεύθερο χρόνο, γνωστοί ως K-pop fans, αποφάσισαν να δηλώσουν ενδιαφέρον για την ομιλία στην Τάλσα, φτάνοντας έτσι το 1 εκατομμύριο κρατήσεις. Αυτό δεν υπέπεσε στην αντίληψη των Ρεπουμπλικανών, με αποτέλεσμα ο Brad Parscale, campaign manager του Τραμπ, να δηλώνει στο Twitter ενθουσιασμό για τον τεράστιο αριθμό εγγραφών και τον θρίαμβο που προέβλεπε.

O στόχος των φαρσέρ είναι διπλός: η σπατάλη των χρημάτων της καμπάνιας Trump και να προκληθεί σύγχυση με την διαχείριση του αποθέματος.

Τελικά, στο στάδιο η προσέλευση άγγιξε τα 6.200 άτομα, καθιστώντας τη συγκεκριμένη συγκέντρωση αποτυχημένη, ενώ μεγάλη κουβέντα ακολούθησε σχετικά με το μέλλον του Parscale ως campaign manager στην εκστρατεία 2020. Κάποια ρεπορτάζ αναφέρουν ότι ο Τραμπ ήταν έξαλλος στα παρασκήνια, βλέποντας τον ισχνό αριθμό των παρευρισκομένων.

Ένα νέο εγχείρημα έχει ξεκινήσει εδώ και μερικές μέρες, υπό το hashtag shopping cart abandonment. Ένα tweet από τον χρήστη Christophurious σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις που έχει η προσθήκη εμπορευμάτων στο ηλεκτρονικό καλάθι και η εγκατάλειψη τους, ήταν αρκετό για να ξεκινήσει άλλη μια επίθεση προς τον πρόεδρο των ΗΠΑ.

Άδεια καθίσματα στην Τάλσα.

Ένα βίντεο στο tiktok, που δείχνει αναλυτικά την διαδικασία πλησιάζει τις 3 εκατομμύρια προβολές και χιλιάδες ακόμα έχουν ανεβάσει βίντεο που μιμούνται τον πρώτο.

Ουσιαστικά, ο στόχος είναι διπλός: η σπατάλη των χρημάτων της καμπάνιας Trump και να προκληθεί σύγχυση με την διαχείριση του αποθέματος. Το ερώτημα είναι αν αυτή η τακτική λειτουργεί πραγματικά, κι όπως μας ενημερώνει το AdWeek, μπορεί να λειτουργήσει, αλλά ως ένα βαθμό.

Retargeting ads δίχως αντίκρισμα

Σύμφωνα με ειδικούς του ηλεκτρονικού εμπορίου, όταν οι έμποροι αρχίζουν να στοχεύουν χρήστες στο διαδίκτυο, η πρώτη τους υπόθεση είναι ότι η καταναλωτική συμπεριφορά του παρελθόντος είναι ο καλύτερος δείκτης μελλοντικής συμπεριφοράς κάποιου.

Επιπλέον, οι έμποροι γνωρίζουν ότι το 70% των αγοραστών δεν ολοκληρώνουν τη διαδικασία αγοράς αμέσως, οπότε οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου θέτουν επιπρόσθετο προϋπολογισμό στο retargeting marketing ή για να ξανακάνουν engage με τους συγκεκριμένους επισκέπτες με στόχο να τους επιστρέψουν για να ολοκληρώσουν την αγορά.

Ο ακτιβισμός μιας μεγάλης μερίδας εφήβων που έχουν ταχθεί εναντίον του Trump, φαίνεται τελικά να καταφέρνει να δημιουργεί ορισμένα προβλήματα, τόσο εντυπώσεων όσο και ουσίας.

Αν έχετε εγκαταλείψει ποτέ ένα καλάθι στο διαδίκτυο, ίσως θυμάστε ότι έχετε δει περισσότερες διαφημίσεις ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αυτήν την επωνυμία, πολλές φορές με εκπτώσεις.

Τα δεδομένα των καταναλωτών

Εκτός αυτού, πρόβλημα δημιουργείται και στα δεδομένα των καταναλωτών. Ξαφνικά όλα τα δεδομένα καταναλωτών παραποιούνται σκοπίμως και δεν υπάρχει πραγματικός τρόπος να ξεχωρίσει ποιος είναι αγοραστής που εγκατέλειψε ως μέρος αυτού του κόλπου και ποιος είναι αγοραστής που εγκατέλειψε το καλάθι εξαιτίας κάποιου πραγματικού ζητήματος, όπως το user experience”, δήλωσε ο Alex Burton, διευθυντής περιεχομένου στην εταιρία digital marketing, iCrossing.

Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να φέρει προβλήματα στη ανάλυση μελλοντικής ζήτησης και της επισκεψιμότητας του website. Ωστόσο, ο αντίκτυπος στο απόθεμα είναι λιγότερο σαφής. Ενώ οι ψεύτικοι αγοραστές ενδέχεται να είναι σε θέση να κάνουν μερικά από τα στοιχεία του χαμηλότερου αποθέματος του Trump να μοιάζουν να έχουν εξαντληθεί, είναι απίθανο να εξαντλήσουν τα αποθέματα από τα δημοφιλή κόκκινα καπέλα.

Υπερβάλλων ζήλος

Ένα λάθος της φάρσας αυτής μπορεί να έχει να κάνει με τις απίστευτα μεγάλες παραγγελίες που κάνουν μερικοί tiktokers.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, κατά γενικό κανόνα, οι διαφημιζόμενοι θα πληρώσουν περισσότερα για το retargeting marketing σε μεγαλύτερα μεγέθη καλαθιού αγορών, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν κανόνες για την ανίχνευση «γελοία μεγάλων παραγγελιών» και να τα παραλείψουν από αυτά τα είδη κοινού και τις καμπάνιες retargeting.

Πόσοι θα αγοράσουν το κλασικό κόκκινο καπέλο του Τραμπ; (ΑP).

Και η ομάδα εκστρατείας Trump μπορεί να το έχει ήδη κάνει

Η επιλογή maximum ποσότητας φαίνεται να έχει μειωθεί από 10 τεμάχια σε 3, στις σελίδες προβολής προϊόντων στο διαδικτυακό κατάστημα του Trump.

Ωστόσο, ενώ είναι πλέον πολύ πιο δύσκολο για τα άτομα να προσθέσουν εμπορεύματα αξίας 1.000.000$ σε ένα καλάθι αγορών που τελικά δεν θα αγοράσουν, πρόκειται επίσης να δημιουργήσει προβλήματα για τους υποστηρικτές της καμπάνιας που ίσως αναζητούσαν να αγοράσουν μερικά καπέλα ή μπλουζάκια για τον εαυτό τους ή την οικογένεια και τους φίλους τους, κάτι που δυσχεραίνει το user experience των αληθινών υποστηρικτών του Trump.

Συμπερασματικά, ο ακτιβισμός μιας μεγάλης μερίδας εφήβων που έχουν ταχθεί εναντίον του Trump, φαίνεται τελικά να καταφέρνει να δημιουργεί ορισμένα προβλήματα, τόσο εντυπώσεων όσο και ουσίας. Κρίσιμο στην συνέχεια της προεκλογικής εκστρατείας θα είναι το κατά πόσο το επιτελείο του νυν προέδρου των ΗΠΑ θα καταφέρει να σβήσει τυχούσες φωτιές που μπορεί να ανάψουν. Το κρίσιμο πρόβλημα που έχουν να αντιμετωπίσουν είναι ότι δεν μιλάμε για κάποια μοναδική “πυρκαγιά”, αλλά για άπειρες μικρές εστίες, οι οποίες λειτουργούν χωρίς κεντρική καθοδήγηση, ωστόσο φαίνεται να έχουν ισχυρό κίνητρο.

 

Διαβάστε ακόμα: Πρίγκιπας Φίλιππος – οι 10 πιο «γαϊδουρινές» ατάκες του.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top