Oι κορυφαίες εκθέσεις καταναλωτικών αγαθών που θα διεξάγονταν στη Γερμανία, ακυρώθηκαν λόγω της μετάλλαξης Omicron (Φωτογραφία: light-building.messefrankfurt.com).

    Η πανδημία που έχει πλήξει καίρια όλη την Ευρώπη και ιδιαιτέρως η μετάλλαξη Omicron δεν άφησε ανεπηρέαστες και τις κορυφαίες εκθέσεις καταναλωτικών αγαθών που είχαν προγραμματιστεί να διεξαχθούν στη Φρανκφούρτη.

    Κατόπιν τούτων, οι κορυφαίες διεθνείς εκθέσεις καταναλωτικών αγαθών διαρκείας Christmasworld, Paperworld & Creativeworld ακυρώνονται για τον Ιανουάριο του 2022 και η Ambiente για τα μέσα Φεβρουαρίου 2022.

    Η ραγδαία επιδείνωση λόγω της εξάπλωσης του στελέχους Omicron στην Ευρώπη και τη Γερμανία καθιστά αδύνατο για τον Εκθεσιακό Οργανισμό Φρανκφούρτης.

    Η χαλάρωση της κατάστασης της πανδημίας που αναμενόταν ακόμα τον Δεκέμβριο δεν είναι πλέον πιθανή. Αντιθέτως, η κατάσταση επιδεινώνεται παγκοσμίως με μια τεράστια, απρόβλεπτη δυναμική. Αυτή η ραγδαία επιδείνωση λόγω της εξάπλωσης του στελέχους Omicron στην Ευρώπη και τη Γερμανία καθιστά αδύνατο για τον Εκθεσιακό Οργανισμό Φρανκφούρτης, ως διοργανωτή των κορυφαίων διεθνών εκθέσεων Ambiente (διακόσμηση & εξοπλισμός κατοικίας, είδη δώρων & αξεσουάρ), Christmasworld (εποχιακή διακόσμηση), Creativeworld (είδη χόμπι και δημιουργικής απασχόλησης), Paperworld (χαρτικά, σχολικά είδη & εξοπλισμός γραφείου), να τις πραγματοποιήσει.

    Ο σχεδιασμός και η διεξαγωγή της Nordstil από 15 έως 17 Ιανουαρίου 2022 δεν επηρεάζεται. Αυτή η εμπορική έκθεση θα πραγματοποιηθεί στην πόλη του Αμβούργου λόγω άλλων γενικών συνθηκών που αφορούν τοπικές διοργανώσεις. Ωστόσο, η εξαιρετικά ασταθής κατάσταση επανεξετάζεται συνεχώς και επαναξιολογείται σε άμεση συνεννόηση με τις αρμόδιες τοπικές αρχές και συνεργάτες του κλάδου.

    Ο σχεδιασμός των εκθέσεων καταναλωτικών αγαθών διαρκείας της Φρανκφούρτης για το 2023 θα ανακοινωθεί στις αρχές Φεβρουαρίου 2022.

    Ο Εκθεσιακός Οργανισμός Φρανκφούρτης υποστηρίζει ήδη τους λιανεμπόρους από το 2019 με τη Nextrade, την πρώτη πλατφόρμα διαχείρισης παραγγελιών και δεδομένων για τον κλάδο εξοπλισμού και διακόσμησης κατοικίας καθώς και την Conzoom Solutions, μια πλατφόρμα ενημέρωσης για τον παγκόσμιο κλάδο καταναλωτικών αγαθών. Ο κος Braun εξηγεί: «Δεύτερη χρονιά χωρίς τις κορυφαίες πλατφόρμες παραγγελιών, έμπνευσης και δικτύωσης θέτει σημαντικές και σε ορισμένες περιπτώσεις απειλητικές προκλήσεις για τους λιανοπωλητές παγκοσμίως. Με τις ψηφιακές δυνατότητες που παρέχουμε, υποστηρίζουμε πολύ τους συνεργάτες μας και το εμπόριο σε αυτή την ασταθή κατάσταση. Επιπλέον, θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε με όλη μας την ενέργεια και την αισιοδοξία τη διοργάνωση ασφαλών και πολλά υποσχόμενων εμπορικών εκθέσεων. Γιατί δεν υπάρχει υποκατάστατο των άμεσων επαφών και συναντήσεων».

    Ο σχεδιασμός των εκθέσεων καταναλωτικών αγαθών διαρκείας της Φρανκφούρτης για το 2023 θα ανακοινωθεί στις αρχές Φεβρουαρίου 2022.

     

    Διαβάστε ακόμα: Yπάρχει ελπίδα. H Νότια Αφρική φαίνεται πως ξεπέρασε την μετάλλαξη Όμικρον.

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top