Το Hornet 750 δεν ξεφεύγει από τη βασική φιλοσοφία της Honda που είναι να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες που δεν προβληματίζουν στην καθημερινή μετακίνηση.

To Hornet 750 είναι μια naked μοτοσυκλέτα για τους πολλούς. Η Honda στοχεύει σε εκείνους και εκείνες που θέλουν μια γρήγορη και διασκεδαστική μηχανή για την πόλη αλλά και για μικρές εξορμήσεις έξω από αυτήν. Το Hornet 750 δεν ξεφεύγει από τη βασική φιλοσοφία της εταιρείας που είναι να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες που δεν προβληματίζουν στην καθημερινή μετακίνηση, είναι καλοφτιαγμένες και προσφέρουν πολύ καλή σχέση ποιότητας και τιμής.

Όμως η μοτοσυκλέτα αυτή έχει έναν κρυμμένο άσο στο μανίκι της. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον ολοκαίνουριο δικύλινδρο κινητήρα που φοράει και το νέο Transalp 750. Mε 92 άλογα, γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών και αστεία κατανάλωση ακόμα κι όταν τη ζορίζεις θα ξεχάσεις και το τετρακύλινδρο μοτέρ που κινούσε το προηγούμενο μοντέλο, το Hornet των 600 κυβικών, που ναι μεν ήταν πιο ενθουσιώδης στις ψηλές στροφές αλλά έπρεπε να τον στύβεις συνέχεια για να φτάνεις μέχρι εκεί.

Tα 190 κιλά της μοτοσυκλέτας δε θα προβληματίσουν ούτε άντρες ούτε γυναίκες.

Θα ξεχάσεις βέβαια και τις αναλογικές ενδείξεις μια και η Honda το έχει προικίσει με μια όμορφη TFT οθόνη μέσα από την οποία μπορείς να διαλέξεις μια από τις τέσσερις επιλογές standard, rain, sport, user με την τελευταία να είναι παραμετροποιήσιμη: μπορείς να μεταβάλλεις την ισχύ, το φρένο του κινητήρα και το traction control.

Το Hornet 750 έχει γκάζια και με μια γενναία περιστροφή του δεξιού γκριπ θα αρχίσουν η διασκέδαση και τα χαμόγελα.

To Hornet 750 παρουσιάζει δυο πρόσωπα: το ένα είναι αυτό που θα σε βοηθήσει να διεκπεραιώνεις οτιδήποτε περιλαμβάνει η καθημερινή σου ρουτίνα – αρωγός εδώ είναι και το εξαιρετικό ζύγισμα, τα 190 κιλά του δε θα προβληματίσουν ούτε άντρες ούτε γυναίκες – και το δεύτερο είναι εκείνο που θα επιλέξεις όταν θα θέλεις να αποδράσεις από αυτήν.

Γιατί το Hornet 750 έχει γκάζια και με μια γενναία περιστροφή του δεξιού γκριπ θα αρχίσουν η διασκέδαση και τα χαμόγελα ενώ παράλληλα θα βλέπεις τον δείκτη της βενζίνης να αρνείται να μετακινηθεί προς τα κάτω. Κι αυτό δυστυχώς στις μέρες μας παίζει πλέον ρόλο για πολλούς από εμάς.

Στην πόλη απορροφά σωστά τις ανωμαλίες των δρόμων, καλύτερα ίσως κι απ’ το πίσω αμορτισέρ το οποίο βοηθάει όμως και η άνετη σέλα αλλά στη σπορ οδήγηση.

Χωρίς το άγχος της βενζίνης λοιπόν θα βρεθείς στην αγαπημένη σου διαδρομή, να μπαίνεις και να βγαίνεις απ’ τις στροφές διατηρώντας όποιον ρυθμό θέλεις. Τα φρένα είναι υπεράνω κριτικής, θα σε σταματήσουν με ασφάλεια από οποιαδήποτε ταχύτητα αλλά το πιρούνι θα βυθίζεται ίσως παραπάνω απ’ όσο θα ’θελες μια και προσπαθεί να ανταποκριθεί σε όλες τις συνθήκες με έναν καλό μέσο όρο λειτουργίας.

Στην πόλη απορροφά σωστά τις ανωμαλίες των δρόμων, καλύτερα ίσως κι απ’ το πίσω αμορτισέρ το οποίο βοηθάει όμως και η άνετη σέλα αλλά στη σπορ οδήγηση, συνολικά ολόκληρη η μοτοσυκλέτα, ίσως να σου φανεί πιο πρόθυμη να βουτήξει στη στροφή απ’ όσο θα ήθελες.  Το Hornet 750 μου έδωσε την εντύπωση ότι θέλει να το οδηγάς με ροή, να μην το αναστατώνεις με νευρικές κινήσεις.

O κρυμμένος άσος αυτής της μοτοσυκλέτας είναι ο ολοκαίνουριος δικύλινδρος κινητήρας της.

Όσοι και όσες είστε πάνω από 1.80 θα βρείτε την απόσταση σέλας – μαρσπιέ μικρή.

Πέρα από την απουσία αεροδυναμικής κάλυψης μια κι όπως βλέπετε είναι μια γυμνή μοτοσυκλέτα, η προσθήκη μιας μικρής ζελατίνας όχι μόνο θα βελτίωνε την δυνατότητα κάλυψης μεγαλύτερων αποστάσεων αλλά θα προσέδιδε  παράλληλα και μια πιο ολοκληρωμένη εμφάνιση στο μπροστινό μέρος που κακά τα ψέματα μας θυμίζει την οικογένεια με τα CB500 της ίδιας εταιρείας. Το βασικό μειονέκτημα του Hornet 750 έχει να κάνει με το … ύψος μου!

Όσοι και όσες είστε πάνω από 1.80 θα βρείτε την απόσταση σέλας – μαρσπιέ μικρή. Τα γόνατα διπλώνουν αρκετά με αποτέλεσμα μετά από μια ώρα περίπου οδήγησης  να αρχίσεις να ψάχνεις σημείο να σταματήσεις για να τεντώσεις τα άκρα σου. Βέβαια αυτό είναι κάτι που λύνεται εύκολα τροποποιώντας τη σέλα, προσθέτοντας δυο με τρία εκατοστά παραπάνω αφρώδες υλικό.

Η Hornet 750 είναι μια ολοκληρωμένη λύση για αυτούς που αναζητούν μια μοτοσυκλέτα με επιδόσεις, οικονομία και ευκολία οδήγησης.

 

//Τη Honda Hornet 750 μας παραχώρησε για δοκιμή η Honda Motorcycles Greece, Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.

 

Διαβάστε ακόμα: Yamaha Mt-09 SP. Aστείρευτη πηγή διασκέδασης.

 

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top