Μία μοτοσικλέτα σχεδιασμένη για καθημερινή χρήση.

Όταν πήγα να παραλάβω το CL500 Street Scrambler, βρισκόταν σταθμευμένο στο πάρκινγκ της Honda και η πρώτη οπτική εντύπωση προήλθε απ’ το πίσω μέρος όπου παρατηρεί κανείς αμέσως την διπλή έξοδο του τελικού της εξάτμισης, το ωραίο φωτιστικό σώμα και το φαρδύ λάστιχο μικτής χρήσης. Όλο αυτό σε προδιαθέτει θετικά και για την υπόλοιπη μοτοσικλέτα που υπηρετεί πιστά το στυλ της κατηγορίας Scrambler.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια νέο-ρετρό μοτοσικλέτα, σχεδιασμένη με βάση την χρήση στην πόλη δίνοντάς σου παράλληλα την εντύπωση ότι έχει και off road ανησυχίες. Η ογκώδης αλλά καλοσχεδιασμένη εξάτμιση είναι τοποθετημένη ψηλά και η 19άρα μπροστινή ζάντα είναι στοιχεία που θα σε βάλουν ίσως στη λογική να αναζητήσεις εκείνο τον χωματόδρομο που μόλις άφησες πίσω σου, για να μπεις τελικά και να παίξεις με το CL500 Street Scrambler. Αν όμως φαντάζεσαι πλαγιολισθήσεις ισχύος και υψηλές ταχύτητες όντας όρθιος πάνω στα μαρσπιέ της καλό θα είναι να αναζητήσεις κάποιο άλλο μοντέλο της εταιρείας.

Είναι μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη με βάση την χρήση στην πόλη δίνοντάς σου παράλληλα την εντύπωση ότι έχει και off road ανησυχίες.

Σωστός σχεδιασμός, ανάλαφρη αίσθηση οδήγησης.

Η CL500 θα εκτιμηθεί από εκείνους που θέλουν να κινηθούν άνετα και με στυλ, μέσα στην πόλη, αλλάζοντας συχνά ταχύτητες προκειμένου να ακούνε τα σκασίματα από την εξάτμιση, λίγη ηχητική ένταση ακόμα θα ήταν ευπρόσδεκτη, πατώντας σίγουρα κάτω στην άσφαλτο σε κάθε φανάρι – χαμηλό ύψος σέλας στα 790mm – εκτιμώντας το μικρό της βάρος, 191 κιλά, τις ενδοτικές αναρτήσεις της και την πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Η Street Scrambler δεν πρόκειται να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, είναι ξεκάθαρα μια μοτοσικλέτα για καθημερινή χρήση και χαλαρές έως σβέλτες βόλτες. Αν την πιέσεις θα σου υπενθυμίσει ότι δεν φτιάχτηκε για γρήγορη οδήγηση και αν όντως δεν της το ζητάς θα σε ανταμείβει με απροβλημάτιστες μετακινήσεις μέσα κι έξω από το κλεινόν άστυ.

Όταν έχεις τη δυνατότητα να συμβιώνεις με μοτοσικλέτες διαφόρων κατηγοριών, αντιλαμβάνεσαι πόσο σημαντικό είναι να οδηγάς κάθε μια από αυτές για ένα διάστημα λίγων ημερών έτσι ώστε να αποκομίσεις μια εντύπωση που θα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ξεκινώντας τη δοκιμή με τη CL500 Street Scrambler, προερχόμενος από μια εντελώς διαφορετική μοτοσικλέτα, στην αρχή δεν κατάλαβα σε ποιους μπορεί να απευθύνεται.

Θα εκτιμηθεί από εκείνους που θέλουν να κινηθούν με στυλ μέσα στην πόλη, αλλάζοντας συχνά ταχύτητες, πατώντας σίγουρα κάτω στην άσφαλτο σε κάθε φανάρι.

Μία μοτοσικλέτα για απροβλημάτιστες μετακινήσεις στην πόλη.

Μετά τη δεύτερη μέρα συνειδητοποίησα πόσο σωστά σχεδιασμένη είναι, προσανατολισμένη για όσες και όσους θέλουν μια μοτοσικλέτα αυτού του στυλ, με έναν ροπάτο μικρό κινητήρα (500 κ.εκ και 47 σχεδόν ίππους), μια ανάλαφρη αίσθηση όταν την οδηγείς, την ευκολία να την σταθμεύεις χωρίς να σκέφτεσαι το βάρος της καθώς επίσης και την δυνατότητα να την προικίσεις με διάφορα αξεσουάρ, εργοστασιακά ή μη, για να την κάνεις πιο δική σου.

Τα Scramblers έχουν επανεμφανιστεί εδώ και πολλά χρόνια στην γκάμα των περισσότερων εταιρειών και οι επιλογές στα μικρομεσαία κυβικά είναι πολλές. H Honda ποντάρει στο όνομα, την αξιοπιστία, την ποιότητά αλλά και το ξεχωριστό στυλ του συγκεκριμένου μοντέλου για να διεκδικήσει με αξιώσεις μια θέση στην κορυφή της κατηγορίας. Η τιμή ξεκινά από τα 7.450 ευρώ.

 

//Την Honda CL500 Street Scrambler μας παραχώρησε για δοκιμή η Honda Motorcycles Greece, Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.

 

Διαβάστε ακόμα: Suzuki GSX8S: Σπορ και άνετη παντού

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top