Τα 10 ακριβότερα classic cars στον κόσμο

Παρά τη συνεχιζόμενη ύφεση, το «χρηματιστήριο» του συλλεκτικού αυτοκινήτου σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Ταυτόχρονα, όλο και πληθαίνουν όσοι θεωρούν τα "classics" την καλύτερη και ασφαλέστερη επένδυση.

 
Ferrari Testa Rossa gia anoigma

Τα μεγάλα ονόματα του χώρου του κλασικού αυτοκινήτου επιλέγουν προσεκτικά τι και πότε «θα βγει στο σφυρί». Στα κριτήρια αξιολόγησης συμπεριλαμβάνονται η συνολική κατάσταση κάθε «κομματιού», η γνησιότητά του, η μοναδικότητά του, η γενική του ιστορία, οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες και το αγωνιστικό του palmarès. Εδώ, η περίφημη Ferrari 250 “Testa Rossa” του ’57 (Photo credit: Gooding & Co.).

Οι τιμές, μάλιστα, αυξάνονται γεωμετρικά όταν τα αυτοκίνητα είναι «top rated», όταν έχουν δηλαδή δεχτεί το ανάλογο ποιοτικό restoration από τους καλύτερους στο είδος τους. Παρ’ όλα αυτά, αρκετά εμφανίζονται, ακόμη και σήμερα, σε κατάσταση «barn find» – όπως δηλαδή βρέθηκαν, όπου βρέθηκαν, παρατημένα.
Τελευταία δε το «σφυρί» χτυπάει σε νούμερα πολύ πιο πάνω από τις τιμές εκκίνησης, κάνοντας έτσι ευτυχισμένους και τους πρώην ιδιοκτήτες τους και τους οίκους που αναλαμβάνουν τις δημοπρασίες.

Αυτά λοιπόν είναι τα 10 πιο ακριβά αυτοκίνητα (με αντίστροφή φυσικά σειρά, όπως με κάθε Top 10 που σέβεται τον εαυτό του) που πουλήθηκαν ποτέ σε τέτοιες δημοπρασίες. Και τα 10 προέρχονται από δύο μόνο μάρκες, με τα εννέα μάλιστα από αυτά να είναι δημιουργίες δύο εκ των κορυφαίων σχεδιαστών στον κόσμο.

10. 1953 Ferrari 340375 MM Berlinetta Competizione

1953 Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione ($2,7 εκατ.). Του Battista “Pinin” Farina (Photo credt: RM Auctions/Sotheby’s)

10. 1953 Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione ($12,7 εκατ.). Του Battista “Pinin” Farina 

Το Μάιο του ’13, από την RM Auctions/Sotheby’s, στη Villa d’Este, στο Como. Πρόκειται για μια από τις τρεις αγωνιστικές 375 MM (Mille Miglia) που η Ferrari κατέβασε στις 24 Ώρες του Le Mans του ’53. Αυτή η ΜΜ έχει οδηγηθεί από τρεις παγκόσμιους πρωταθλητές F1: Mike Hawthorn, Nino Farina και Alberto Ascari.

Δείτε στην επόμενη σελίδα: 1964 Ferrari 250 LM ($14,3 εκατ.). Του Sergio Scaglietti. 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Αυτό θα πει ευγενής ανταγωνισμός. Ο Dieter Zetsche, επί χρόνια CEO της Mercedes, βγήκε στη σύνταξη έπειτα από 49 χρόνια ευδόκιμης παρουσίας στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Κι όμως, η BMW, η μεγάλη αντίπαλος της Mercedes, όχι μόνο δεν τον ξέχασε αλλά τον αποχαιρέτησε με μία εμπνευσμένη διαφήμιση (και έναν αληθοφανή σωσία). Εντάξει μια προβοκατόρικη νότα την έχει, αλλά με αισθητική.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Τις χρησιμοποιούμε καθημερινά, τις έχουμε ανάγκη για να μην μας πέσει τα παντελόνι και βρεθούμε καταμεσής του δρόμου γυμνοί. Ξέρουμε, όμως, πώς πρέπει τις διατηρούμε καθαρές; Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης έπαθε, έμαθε και μάς δίνει τα φώτα του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο δαιμόνιος Μιχαήλ Ανδρουλιδάκης κατάλαβε ότι το να είσαι… influencer είναι χαριτωμένο αλλά από μόνο του δεν αρκεί. Και δημιούργησε ένα εξαιρετικό μικρό κατάστημα στο 5 αστέρων ξενοδοχείο Abaton Island Resort & Spa, στη Χερσόνησο της Κρήτης. Ένα concept store που έχει σε κάθε γωνία την υπογραφή του καλού γούστου και της χαράς της ζωής. 

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Αυτές είναι οι πέντε πιο «hot» γαλαζοαίματες που περιμένουν τον πρίγκιπα πάνω στο άσπρο άλογο (εντάξει, όχι όλες). Είναι πλούσιες, κάνουν ανέμελη ζωή, ορισμένες το ρίχνουν κι έξω αψηφώντας το πρωτόκολλο.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro