Η κριση ως ευκαιρια!

    Οι Έλληνες Start-Uppers του Λονδίνου

    Εκτός από την καταγωγή, κοινό τους γνώρισμα είναι η ενασχόληση με πρωτότυπες υπηρεσίες online: Η Ρέα Παπανικολάου-Φραγκίστα με το Prettly, ο Μιχάλης Χατζηϊωσήφ με το Stagedoor, ο Σωκράτης Παπαφλωράτος με το Togethera και ο Άλεξ Χριστοδούλου με τη Weengs μιλάνε στο Αndro για το πώς είναι να είσαι start-upper στην Αγγλία. Και για την Ελλάδα που ναι μεν τους λείπει, αλλά...

     
    stagedoor

    Το Stagedoor είναι μια εφαρμογή που φιλοδοξεί να καλύψει κάθε απορία και πρακτική ανάγκη γύρω από τη θεατρική σκηνή του Λονδίνου.

    Μιχάλης Χατζηϊωσήφ – Η παράσταση αρχίζει

    Ένα από τα πρώτα πράγματα που διαπίστωσε στο Λονδίνο, τον οδήγησε και στη δουλειά του. Ο Μιχάλης Χατζηϊωσήφ, με καταγωγή από την Κύπρο, είδε ότι από λεπτομερή ενημέρωση περί θεατρικών παραστάσεων το κατά τα άλλα αεικίνητο και δημιουργικό Λονδίνο πάσχει.

    Κι έτσι, σε χρόνο dt, εμπνεύστηκε, σχεδίασε, οργάνωσε, επάνδρωσε και παρουσίασε το «Stagedoor», μια εφαρμογή που ενημερώνει με σαφήνεια και λεπτομέρεια τα πάντα για το θεατρικό γίγνεσθαι της μεγαλούπολης.

    Ο Έλληνας θεατρο-ιχνηλάτης ζει και επιχειρεί κάτω από τον γκρι λονδρέζικο ουρανό. Βέβαια, ως γνήσιο τέκνο της Μεσογείου, όποτε μπορεί επιστρέφει στον ήλιο και την θάλασσα της Κύπρου, σε μια παράσταση που κάθε άλλο παρά θέατρο είναι.

    –  Τι ακριβώς είναι το «Stagedoor»;

    Είναι ένα εργαλείο αναζήτησης θεατρικών παραστάσεων. Επιτρέπει στους λάτρεις του θεάτρου να ανακαλύπτουν παραστάσεις που μπορεί να μη γνώριζαν καν την ύπαρξή τους. Είναι το πρώτο app που δημιουργεί προσωποποιημένες λίστες επιλογών για τον κάθε χρήστη, με πληροφορίες που βασίζονται στην αξιολόγηση των παραστάσεων και σε προτάσεις που γίνονται από φίλους του, μέσω Twitter ή FB, οι οποίοι γνωρίζουν τις επιλογές και τις προτιμήσεις του.
    Επίσης, παρέχει πληροφορίες για όλες τις νέες παραγωγές, τα μελλοντικά σχέδια αγαπημένων παραγωγών και ηθοποιών του χρήστη, τις καταληκτικές ημερομηνίες όλων των παραστάσεων, ούτως ώστε ο χρήστης να είναι συνεχώς ενήμερος για το τι συμβαίνει ή τι θα συμβεί το αμέσως επόμενο διάστημα στο θεατρικό γίγνεσθαι του Λονδίνου. Είναι κάτι σαν μια μικρογραφία του IMDB για θέατρα.

    –  Πότε ξεκίνησε;

    Η πρώτη έκδοση βγήκε στις αρχές Απριλίου του 2015. Κύριος στόχος ήταν να μπούμε στο App Store, ώστε να το γνωρίσει ο κόσμος και να το κατεβάσει, ώστε να μπορέσουμε να έχουμε feed back. Tο Δεκέμβριο του 2015 είχαμε ήδη εξασφαλίσει €230.000.

    –  Πόσα άτομα αποτελούν την ομάδα σας;

    Η αρχική ομάδα είμαστε CEO εγώ και CPO (Chief Product officer) ο Alex Cican. Στην ιδρυτική ομάδα μας συμμετέχουν επίσης ο Γιάννης Γαβριηλίδης και ο Πάρις Ερωτοκρίτου, οι οποίοι μαζί έχουν μια εταιρεία θεατρικών παραγωγών, τη Fresh Target Theater. Head of community and social είναι η Εύη Τριανταφυλλίδου και, τέλος, η Nikki Angus και η Leo Hatton, και οι δύο ηθοποιοί, είναι οι Content Managers στο Stagedoor. Συνεργαζόμαστε και με μια άλλη δημιουργική ομάδα, την Cocoon Creations, της οποίας η έδρα βρίσκεται στην Κύπρο και έχει αναλάβει όλη την ανάπτυξη του software.

    –  Διαθέτετε και εισιτήρια;

    Όχι, αλλά πολύ σύντομα οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν και εισιτήρια από το app κατευθείαν.

    Στο Λονδίνο, αυτήν τη στιγμή λειτουργούν πάνω από 300 θέατρα. Ο κόσμος, όμως, έχει πληροφορίες το πολύ για 30 έως 40 από αυτά.

    –  Γιατί διαλέξατε το Λονδίνο και όχι μια άλλη πόλη;

    Γιατί στο Λονδίνο, αυτήν τη στιγμή λειτουργούν πάνω από 300 θέατρα. Ο κόσμος, όμως, έχει πληροφορίες το πολύ για 30 έως 40 από αυτά. Υπάρχουν μικρές αλλά εξαιρετικές παραστάσεις που κανείς δεν ξέρει γι’ αυτές. Για ένα χρόνο ακόμα, δεν θα επεκταθούμε. Η επόμενη αγορά θα είναι η Νέα Υόρκη και μετά η Αθήνα.

    1*jZa6XsITQu6LsqJLdcuwvQ

    Στο blog του Stagedoor φιλοξενούνται και συνεντεύξεις με πρόσωπα του θεάτρου.

    –  Εσείς είστε θεατρόφιλοι ή επιχειρηματίες;

    Η ομάδα μας περιλαμβάνει ανθρώπους και από τα δύο είδη. Ο Πάρις, παραδείγματος χάριν, είναι επαγγελματίας θεατράνθρωπος, ενώ εμείς είμαστε επιχειρηματίες και τεχνοκράτες, αλλά μας αρέσει και το θέατρο.

    –  Το γεγονός ότι τα πάντα είναι πλέον έτοιμα στο Διαδίκτυο δεν αφαιρεί κάτι από την γοητεία του να ανακαλύπτεις ωραία πράγματα, όπως μια καλή παράσταση, μόνος σου;

    Υπάρχει όντως ρομαντισμός στο να ψάχνεις μόνος σου κάτι που θα σου αρέσει, είτε είναι μουσική είτε θέατρο είτε φαγητό, ο οποίος είναι κρίμα να χαθεί. Όπως και να το κάνουμε, είμαστε κοινωνικά όντα. Γι’ αυτό και προσπαθούμε μέσω κάποιων offline events να προωθούμε την εξερεύνηση. Πιστεύουμε ότι είναι ωραία και η αναζήτηση και ο πειραματισμός.

    –  Στον ελεύθερό σας χρόνο, τι κάνετε;

    Παρακολουθούμε συναυλίες, κινηματογράφο και θέατρο. Εμένα μου αρέσει πολύ η μουσική, για την οποία, ας πούμε, υπάρχουν πάρα πολλές εφαρμογές παρόμοιες με τη δική μας.

    –  Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε;

    Δεν μπορώ να πω ότι δυσκολευτήκαμε ιδιαίτερα. Ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση –ας την ονομάσουμε έτσι- που συναντήσαμε ήταν όταν έπρεπε να βρούμε χρήματα. Να βρούμε, με άλλα λόγια, κάποιον που θα μας εμπιστευόταν τόσο ώστε να επενδύσει στην ιδέα μας, για να μπορέσουμε να την πάμε στο επόμενο επίπεδο. Βέβαια, μόλις το κατορθώσαμε, νιώσαμε μια τεράστια ικανοποίηση.

    –  Στατιστικά, μέχρι σήμερα έχουν επιτυχία οι προτάσεις προς τους χρήστες σας;

    Ναι, γιατί επιλέγονται βάσει των συστάσεων που γίνονται για τον κάθε χρήστη από ανθρώπους του περιβάλλοντός του, οι οποίοι γνωρίζουν καλά τις προτιμήσεις του.

    –  Αν σε κάποιον δεν αρέσει η πρότασή σας, τι γίνεται;

    Ο κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να μας ενημερώνει αν του άρεσε η παράσταση. Δεν τίθεται, όμως, θέμα ευθύνης από μέρους μας. Εμείς την κριτική του τη χρησιμοποιούμε μόνο ως feed back.

    –  Ποιο θεωρείτε ότι είναι το μυστικό της επιτυχίας σε μια start-up;

    Για μας, το σημαντικότερο, είτε πρόκειται για επιχείρηση είτε πρόκειται για start-up, είναι μία καλή ομάδα και ένα καλό προϊόν που συνεχώς βελτιώνεται, ώστε να συναντήσει τις ανάγκες του κόσμου.

    –  Πώς θα κλείνατε τη συνέντευξη αυτή; 

    It s all about the experience!

    //Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή στο App Store με το όνομα « STAGEDOOR».

     

    Διαβάστε ακόμα: Οι τέσσερις “θεές” που εξάγουν ελληνικά delicatessen προϊόντα.

    1 2 3 4

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close