Δύο 35άρηδες, ο Γιάννης Γραφανάκης και ο Νίκος Μαργέλος, δημιούργησαν μέσα στην πανδημία μια νόστιμη start up: Στόχος τους να παρέχουν χορταστικά, πρωτεϊνούχα γεύματα, σε συνδρομητές που θα αφήσουν το μαγείρεμα και θα τους εμπιστευτούν τη διατροφή τους. Οι δύο επιχειρηματίες φωτογραφήθηκαν στο στρατηγείο τους για το Andro, και μας εξήγησαν πώς έφτιαξαν ένα μενού 42 πιάτων και έφτασαν να μοιράζουν χιλιάδες γεύματα καθημερινά.
Εξωστρεφής, ρεαλιστής και γρήγορος. Επικεφαλής μιας νεοφυούς επιχείρησης που ειδικεύεται στο online marketing και ταυτόχρονα λάτρης της old school κομψότητας. Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Warply μας μιλάει για την δυναμική ελληνική εταιρία με έδρα στην Αθήνα και πλοκάμια από τις ΗΠΑ και τη Βραζιλία, μέχρι τα Εμιράτα και την Αυστραλία.
Ο CEO της Engel & Völkers Ελλάδος μιλάει για τις προοπτικές που ανοίγονται στην αγορά ακινήτων, παρά την έξαρση του κορονοϊού. Ποιες περιοχές αρέσουν στους ξένους επενδυτές και τι συμβαίνει με τις τιμές συγκριτικά με άλλες χώρες; Διαβάστε ακόμα για την ασφάλεια της πρώτης κατοικίας, την περίφημη Αθηναϊκή ριβιέρα και τις σχέσεις μας με τη Γερμανία.
Η ιδέα ανήκει σε έναν Ελληνα, τον Μιχάλη Ιγνατιάδη, και στην Σιγκαπουριανή σύζυγό του, Joanne Low. Τα ρούχα ράβονται στην Αθήνα από νόμιμους μετανάστες και πρόσφυγες προσδίδοντας στην έννοια του εμπορίου κοινωνική διάσταση. Η αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησαν στο Andro είναι άκρως αποκαλυπτική.
Ο ιδρυτής και εμπνευστής του Club Utile Dulci, Ανδρέας Γιαννόπουλος μας μίλησε για την ιδέα του που θυμίζει κάτι και από σύγχρονους Δειπνοσοφιστές. Στην επόμενη συνάντηση βασικοί ομιλητές θα είναι ο πρώην υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος, ο πρόεδρος της Vodafone Ελλάδας Χάρης Μπρουμίδης και ο πολιτικός επιστήμων Λευτέρης Κουσούλης.
Η Ελληνική Relevance Digital Agency της οποίας είναι ιδρυτής, ξεχώρισε από όλες τις χώρες της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ region) στις κατηγορίες του Display Innovation & Video Innovation στα Google Premier Partner Awards.
Οι δημιουργοί του Marathon Venture Capital επενδύουν συστηματικά ποσά μεταξύ μισού και ενός εκατομμυρίου ευρώ σε υποσχόμενες νεοφυείς επιχειρήσεις (μια από αυτές ήταν κάποτε και το Taxibeat) και περιμένουν απτά αποτελέσματα ένα χρόνο μετά. Τους συναντήσαμε για να μάθουμε πώς επιλέγουν κάθε στόχο και τι είναι αυτό που προσδοκούν.
Μιλήσαμε με τον 24χρονο που ήταν ο μόνος από την Ελλάδα που μπήκε στην φετινή λίστα «30 Under 30» πουλώντας... φύκια. Όχι για μεταξωτές κορδέλες, αλλά υπό μορφή καθημερινών αντικειμένων όπως θήκες για smartphones και γυαλιά ηλίου!
Η δεύτερη γενιά της οικογένειας των σοφιστικέ οπτικών μετακόμισε σε ένα από τα ομορφότερα καταστήματα των Αθηνών, δίπλα στη Γαλλική πρεσβεία. Αυτή είναι η ιστορία δύο "Γατόπαρδων" του βλέμματος που μετά από 43 χρόνια άλλαξαν διεύθυνση, χώρο, και... γυαλιά αλλά παρέμειναν πιστοί στις αξίες τους.