Ο Νίκος Μαργέλος (αριστερά) και ο Γιάννης Γραφανάκης μετέτρεψαν σε επιχειρηματική ιδέα το πάθος τους για την υγιεινή διατροφή (πουκάμισο χακί: Fjallraven).

Δύο 35ρηδες, ο Γιάννης Γραφανάκης και ο Νίκος Μαργέλος, στέκονται πάνω στο παγκόσμιο κύμα υγείας, διατροφής και ευεξίας που συμπαρασύρει τα πάντα και θα το συνοψίζαμε στη φράση «healthy is the new sexy». Το αρχαιοελληνικό «νους υγιής εν σώματι υγιεί» επανέρχεται επιστημονικά τεκμηριωμένο και εργαστηριακά ελεγμένο.

Ζυμωτό ψωμί με χαρουπάλευρο, ειδικό λογισμικό μακροθερμικών στοιχείων, μακαρόνια με κιμά, εργαστηριακές αναλύσεις τροφίμων και φρέσκα υλικά υψηλής ποιότητας συνυπάρχουν αρμονικά σε μια επιχειρηματική συνταγή του διατροφικού μέλλοντος, πρωτοπόροι του οποίου είναι οι δύο νέοι επιχειρηματίες στην Ελλάδα.

Είτε είσαι αθλητής (ή και πρωταθλητής), είτε βαριέσαι να μαγειρεύεις αλλά θες να τρως καλά, η Fitness Meals μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου.

Στο μενού του Fitness Meals υπάρχουν 42 (!) πιάτα.

Ο Γιάννης και ο Νίκος, δημιουργώντας τη Fitness Meals, ενώνουν τις γραμμές της οικονομίας: πρώτη ύλη, μεταποίηση, υπηρεσία. Το δημιούργημα τους είναι μια εταιρεία παραγωγής γευμάτων υγιεινής διατροφής με οριζόντιο σχεδιασμό και παραγωγή. Στην ιστοσελίδα τους καταλαβαίνεις αμέσως ότι δεν απευθύνονται σε ένα μόνο target group. Είτε είσαι αθλητής (ή και πρωταθλητής), είτε βαριέσαι να μαγειρεύεις αλλά θες να τρως καλά, είτε θες να αδυνατίσεις χωρίς να πεινάσεις ή να πρέπει να ακολουθήσεις ακραίες διατροφικές μεθόδους, είτε θες απλώς να τρως ποιοτικό, υγιεινό, νόστιμο φαγητό, τα 42 -περίπου- πιάτα στο μενού σε καλύπτουν.

Οι δύο start-upers, είναι παιδικοί φίλοι. Ο Νίκος έκανε μια εντυπωσιακή καριέρα στη μαγειρική, δούλεψε στην Ελβετία σε εστιατόριο βραβευμένο με αστέρια Michelin, αλλά τον κέρδισε η αγάπη του για την υγιεινή διατροφή και ζωή, την προπονητική και το personal training. Για επτά χρόνια προπονούσε και καθοδηγούσε διατροφικά ανθρώπους που ήθελαν να φροντίσουν το σώμα τους, και αθλητές που κατέβαιναν σε αγώνες.

Τον Νοέμβριο του 2020 εισήλθαν στις νέες τους εγκαταστάσεις. Σήμερα ο χώρος δεν επαρκεί για να καλύψει τη ζήτηση.

Ο Νίκος και ο Γιάννης είναι παιδικοί φίλοι. Τώρα συνδυάζουν το πάθος και τις γνώσεις τους κάτω από τη στέγη των Fitness Meals (γκρι total look Falconeri, μαύρο Polo Fjallraven, παντελόνι Falconeri).

Ο Γιάννης προέρχεται από τον χρηματοοικονομικό κλάδο. Με σπουδές Οικονομικών στο ΕΚΠΑ και το Columbia, εργάστηκε στο Λονδίνο σε private equity funds, εταιρείες assets management και boutique Investment banks, αποκτώντας σημαντική εμπειρία και πολύτιμες γνώσεις. Όπως και ο Νίκος όμως, αναζητούσε κάτι άλλο.

Στην καρδιά της ελληνικής οικονομικής κρίσης, ο Γιάννης ζούσε στην Αγγλία. «Εργαζόμουν σε μια επενδυτική τράπεζα, και ήμουν πελάτης σε παρόμοια εταιρία με την Fitness Meals. Ο Νίκος με προπονούσε και με συμβούλευε διατροφικά μέσω διαδικτύου». Ο Γιάννης πηγαινοέρχονταν τότε συχνά στην Ελλάδα, αλλά στην πραγματικότητα ήθελε να επιστρέψει μόνιμα. «Είχα φτάσει στο σημείο που ή σταματάς ή προχωράς δίχως επιστροφή. Ήθελα να γυρίσω. Είχα τα μάτια μου ανοιχτά, ψαχνόμουν. Σε ένα από τα ταξίδια μου εδώ, ο Νίκος μου πρότεινε να μαγειρεύει ο ίδιος τα γεύματά μου».

Ο Νίκος Μαργέλος επιμελείται προσωπικά το μενού και την παρασκευή των πιάτων.

Ο Νίκος ξεκίνησε να μαγειρεύει για τους πελάτες του τον Απρίλιο του 2019. «Από εσένα καλύτερα, θα τα μαγειρέψω», απάντησε στον φίλο του αστειευόμενος. «Ξεκίνησα να μαγειρεύω για 5-6 φίλους και πελάτες μου, αλλά σύντομα κατάλαβα πως δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι. Πόσα τάπερ να απλώσεις σε ένα σαλόνι; Έφτασα να ετοιμάζω 80 γεύματα την ημέρα…». Τον Αύγουστο, εξαντλημένος, αποφάσισε πως αυτό το σύστημα δεν λειτουργεί.

«Μας ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να το κάνει επιχειρηματικά και οργανωμένα αλλά προς το παρόν σταματάει. Εμείς εν τω μεταξύ μείναμε χωρίς φαγητό! Μας κόπηκαν τα πόδια γιατί είχαμε καλομάθει», αφηγείται ο Γιάννης γελώντας.

Χρονικά η ανάγκη και τον δύο τους να κάνουν το επόμενο βήμα στην επαγγελματική τους ζωή, συμπίπτει. «Συζητούσα με διάφορους φίλους που ενδιαφέρονταν να εμπλακούν σε αυτό που ήθελα να κάνω. Ο Γιάννης όμως έτρεξε πραγματικά, ασχολήθηκε, το κυνήγησε. Τον φωνάζω action junky, γιατί είναι αληθινός doer». Όλα έγιναν σε 7 αναπνοές, που έλεγε κι o Ghost Dog στο «The way of the Samurai».

«Τον Μάιο του 2020 ετοιμάσαμε 2000 γεύματα, και ένα χρόνο μετά, στις 31 Μαΐου του 2021, ετοιμάσαμε 1900 γεύματα σε μια μέρα».

Φιλέτο σολομού ή μοσχάρι λεμονάτο;

Στις Αυγουστιάτικες διακοπές τους πήραν την απόφαση να συνεργαστούν. Σεπτέμβριο άρχισαν τις προετοιμασίες. Νοέμβριο έστησαν την επιχείρηση, και Δεκέμβριο ξεκίνησαν το μαγείρεμα.

«Αρχικά επιλέξαμε μια εταιρεία catering. Τους πηγαίναμε εμείς τις πρώτες ύλες, για να είμαστε σίγουροι για την ποιότητα των τροφίμων, ο Νίκος επιμελήθηκε όλες τις συνταγές και παρακολουθούσε στενά το μαγείρεμα», θυμάται ο Γιάννης. «Τον Ιανουάριο του 2020 είχαμε ιστοσελίδα και κάναμε τις πρώτες μας πωλήσεις. Μέχρι τότε στέλναμε σε φίλους και γνωστούς, σε μια beta έκδοση του εγχειρήματος».

Τον Μάρτιο του 2020 έρχεται το lockdown και το συνεργαζόμενο catering κλείνει. «Είχαμε ζήτηση, αλλά όχι πια κουζίνα. Καθόλη τη διάρκεια της πολύ αυστηρής πρώτης καραντίνας με τα μεσιτικά κλειστά, με απαγόρευση κυκλοφορίας, με άδειους δρόμους, εμείς ψάχναμε δικούς μας χώρους» λέει ο Γιάννης εμφατικά.

Ζουμερός σολομός με λαχανικά: Σε συνεργασία με μια εταιρεία IT έφτιαξαν custom-made λογισμικό υπολογισμού των μακροθρεπτικών στοιχείων κάθε πιάτου.

Στις 4 Μαΐου του 2020 φεύγει η πρώτη παραγγελία, ανήμερα της άρσης του πρώτου εκείνου «σοκαριστικού» lockdown. Νοέμβριο του 2020 εγκαθίστανται επιτέλους στις δικές τους εγκαταστάσεις αλλά ξεκινάει το δεύτερο lockdown στη χώρα. Ωστόσο αυτή τη φορά, το lockdown δεν αποτελεί πρόβλημα για τη νέα εταιρεία, η πορεία της οποίας είναι ραγδαία ανοδική. Οι σημερινές εγκαταστάσεις τους ήδη δεν επαρκούν σε σχέση με τη ζήτηση.

Σε όλους τους χώρους της Fitness Meals εργάζονται νέοι. Ο χαμηλός μέσος όρος ηλικίας σου δημιουργεί μια αίσθηση αισιοδοξίας.

«Τον Μάιο του 2020 ετοιμάσαμε 2000 γεύματα (ακόμα συνεργαζόμενοι με catering) και στις 31 Μαΐου 2021 ετοιμάσαμε 1900 (μόνο εκείνη την μέρα). Τις Δευτέρες, που είναι οι πιο φορτωμένες ημέρες, ετοιμάζουμε περίπου 1.900». Εξυπηρετούν περίπου 250 σταθερούς πελάτες με μηνιαίο μενού. Το Νοέμβριο ξεκίνησαν με 5 υπαλλήλους, και σήμερα έχουν 32.
Σε όλους τους χώρους εργάζονται νέα παιδιά. «Γενικά ένα πράγμα για το οποίο είμαστε περήφανοι είναι η ομάδα μας. Είναι όλοι ένας κι ένας». Ο χαμηλός μέσος όρος ηλικίας σου δημιουργεί μια αίσθηση αισιοδοξίας.

Ποια είναι η δική τους συνταγή της επιτυχίας; Υγεία και Χρόνος, είναι η απάντηση του Νίκου και του Γιάννη. Τα τελευταία χρόνια, η αναζήτηση για μια ποιοτική διατροφή αποκαλύπτει τη σημασία της σχέσης του σώματος με αυτά που τρώμε, και πως διαμορφώνεται έτσι η υγεία μας. Τα πρότυπα αλλάζουν και στην ιατρική, η οποία πλέον βαδίζει σε εξατομικευμένα μοντέλα θεραπειών, ενώ ταυτόχρονα στρέφεται στην πρόληψη. Η διατροφή παίζει πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στην προληπτική ιατρική.

«Στο Λονδίνο, εργαζόμουν σε μια επενδυτική τράπεζα, και ήμουν πελάτης σε παρόμοια υπηρεσία με την Fitness Meals», σημειώνει ο Γιάννης Γραφανάκης (Πουκάμισο Bespoke Athens).

Η πανδημία ενδυνάμωσε ακόμη περισσότερο την τάση για υγιεινή διατροφή, για θωράκιση του σώματος μας με ωφέλιμο φαγητό. Οι δύο επιχειρηματίες αφουγκράστηκαν το ρεύμα της εποχής. Πρωτίστως γιατί αποτελεί και δικό τους βίωμα. Η επιχείρησή τους αντικατοπτρίζει τις προσωπικές τους ανάγκες και προτιμήσεις. Εκφράζουν μια ολόκληρη γενιά που στρέφεται σε μια προσωπική φροντίδα που επικεντρώνεται λιγότερο στη «βιτρίνα» και περισσότερο στην ουσία.

«Ένας από τους στόχους μας είναι η κατάρριψη ενός ακόμη διατροφικού μύθου ότι το υγιεινό φαγητό είναι άνοστο».

Η επιλογή φρέσκων λαχανικών καθημερινά, είναι βασικό μέλημα στα Fitness Meals.

Σήμερα γνωρίζουμε ότι πολλοί από εμάς έχουμε δυσανεξία στη γλουτένη ή τη λακτόζη, μαθαίνουμε ότι η ζάχαρη είναι τροφή για τον καρκίνο, γίνεται επιτέλους συζήτηση για τις αλλεργίες, τα συντηρητικά, τα γενετικά τροποποιημένα προϊόντα, αρκετοί επιλέγουν μια vegan διατροφή, άλλοι τρώνε μόνο φρούτα ή ρίζες. Η σοβαρή έρευνα και μελέτη συνήθως φέρνει στο τέλος μια ισορροπημένη στάση.

«Το αλάτι, για παράδειγμα, έχει δαιμονοποιηθεί», εξηγεί ο Νίκος. «Δεν είναι τόσο κακό όσο νομίζει ο κόσμος. Το ανθρώπινο σώμα το χρειάζεται, αλλά με μέτρο. Επίσης το αλάτι, έστω και το ελάχιστο που προσθέτουμε εμείς, κάνει το φαγητό πιο νόστιμο».

Ο Νίκος έκανε μια εντυπωσιακή καριέρα στη μαγειρική, δούλεψε στην Ελβετία σε εστιατόριο βραβευμένο με αστέρια Michelin (Polo & Jacket Fjallraven).

Ο μύθος του αλατιού δεν είναι ο μόνος που θέλουν να καταρρίψουν στη Fitness Meals. Σε λίγο καιρό στην ιστοσελίδα τους θα ανέβει blog με άρθρα, κάποια εκ των οποίων θα λειτουργούν ως διατροφικοί myth busters. «Ένας από τους στόχους μας είναι η κατάρριψη ενός ακόμη διατροφικού μύθου ότι το υγιεινό φαγητό είναι άνοστο. Κάνουμε φοβερή δουλειά με τα μπαχαρικά, δεν χρειάζονται ούτε λιπαρά, ούτε ζάχαρη, ούτε ενισχυτές γεύσης. Υποστηρίζουμε μια πρωτεϊνική διατροφή, διότι αυτή λειτουργεί συνήθως για κάποιον που ασκείται και ταυτόχρονα θέλει να τρώει ισορροπημένα».

«Με εμάς ξέρεις ακριβώς τι τρως. Στη συσκευασία αναγράφονται αναλυτικά τα συστατικά, τα λιπαρά, η πρωτεΐνη, οι υδατάνθρακες και οι θερμίδες της μερίδας».

Ο Νίκος συνεχίζει εξηγώντας πως «μόνη ή μόνος σου αποκλείεται να καταφέρεις να μαγειρέψεις κάτι τόσο υγιεινό, νόστιμο και ακριβές ως προς την ποσόστωση θερμίδων, λιπαρών κλπ. Σε συνεργασία με μια εταιρεία IT φτιάξαμε δικό μας custom-made λογισμικό υπολογισμού των μακροθρεπτικών στοιχείων, το οποίο ανανεώνουμε και τηρούμε ευλαβικά».

Σε κάθε συσκευασία αναγράφονται αναλυτικά τα συστατικά, τα λιπαρά, η πρωτεΐνη, οι υδατάνθρακες και οι θερμίδες της μερίδας.

«Με εμάς ξέρεις ακριβώς τι τρως. Στη συσκευασία αναγράφονται αναλυτικά τα συστατικά, τα λιπαρά, η πρωτεΐνη, οι υδατάνθρακες και οι θερμίδες της μερίδας. Σε αντίθεση με ένα συμβατικό delivery, από όπου το φιλέτο κοτόπουλο που παράγγειλες μπορεί να έχει ψηθεί σε ένα πλατό στο οποίο πριν τηγάνισαν πίτες και άρα έφαγες ολίγον τηγανητό κοτόπουλο. Ή σου βάζουν αλάτι με το χέρι και πέφτει απροσδιόριστη -μεγάλη- ποσότητα», συμπληρώνει ο Γιάννης.

Η Fitness Meals εφαρμόζει το σύστημα HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points system) κατά το Ελληνικό πρότυπο εφαρμογής του (ΕΛΟΤ 1416). Ανάμεσα στα 42 πιάτα του μενού, ένας άνθρωπος με δυσανεξία στη γλουτένη ή τη λακτόζη έχει αρκετές επιλογές. Αν έχεις διατροφικές αλλεργίες μπορείς να επιλέξεις ένα γεύμα με την ασφάλεια πως δεν περιέχει κάτι επικίνδυνο για σένα. Επίσης γλυτώνεις trivial αλλά βασανιστικές καθημερινές ερωτήσεις του τύπου «τι να μαγειρέψω πάλι σήμερα;» ή «ποιος μαγειρεύει τέτοια ώρα;»

Ένα μηνιαίο ατομικό πλάνο κοστίζει κατά μέσο όρο 250-400 ευρώ, ανάλογα με τον αριθμό γευμάτων ανά ημέρα.

Στις 4 Μαΐου 2020 έφυγε η πρώτη παραγγελία, ανήμερα της άρσης του πρώτου lockdown.

Ένα μηνιαίο, ατομικό πλάνο, κοστίζει κατά μέσο όρο 250-400 ευρώ, ανάλογα με τον αριθμό γευμάτων ανά ημέρα. Αν υπολογίσεις πόσα ξοδεύεις σε super market, delivery και ρεύμα το μηνιαίο κόστος είναι το ίδιο. «Στα έξοδα του Super market δεν υπολογίζει κανείς τη φύρα. Πόσες φορές πετάμε φαγητό που περίσσεψε ή πρώτη ύλη που χάλασε πριν την αξιοποιήσουμε; Εμείς θα σου φέρουμε ακριβώς την ποσότητα που θα καταναλώσεις», διευκρινίζει ο Γιάννης.

«Κάθε μήνα ανανεώνουμε το μενού, αντικαθιστώντας περίπου 10 συνταγές, συμπληρώνει ο Νίκος. «Αφενός γιατί ακολουθούμε την εποχικότητα των πρώτων υλών, αφετέρου θέλουμε οι πελάτες να μη βαριούνται. Επίσης μας αρέσει να περιλαμβάνουμε πιάτα διαφορετικής πολυπλοκότητας. Έχουμε μακαρόνια με κιμά και κοτόπουλο με γλυκοπατάτες, αλλά και μοσχάρι stir fry με noodles αυγού ή Μεξικάνικο burrito με μοσχαρίσιο κιμά, αυθεντικό μεξικάνικο ρύζι arroz rojo και σπιτική light sour cream».

Στο μενού υπάρχει και χαρουπόψωμο, μια ευχάριστη νότα που θυμίζει τη γενικότερη στροφή σε old school διατροφικές συνήθειες.

Κοτομπουκιές με σουσάμι ψημένες στο φούρνο και όχι τηγανιτές, μαζί με πρωτεϊνούχες γλυκοπατάτες φούρνου που μοιάζουν κι αυτές τηγανιτές, αλλά δεν είναι. Εν ολίγοις, συνταγές πρωτότυπες, νόστιμες και θρεπτικές.

Ο Γιάννης διευκρινίζει επίσης κάτι σημαντικό: «Κανένα από τα προïόντα που σερβίρουμε δεν είναι έτοιμο ή προπαρασκευασμένο. Το πιάτο με καπνιστό σολομό φερειπείν, είναι με φρέσκο σολομό τον οποίο καπνίζουμε εμείς. Η barbeque sauce σε κάποια από τα πιάτα μας φτιάχνεται από την ομάδα μας. Και μάλιστα χρησιμοποιούμε κέτσαπ με στέβια για τη συνταγή».

«Έχουμε πάει πολλά γεύματά μας σε μικροβιολογικό εργαστήριο για έλεγχο βακτηριδίων, σαλμονέλας κλπ. Έτσι κάνουμε και τους ελέγχους των μακροθρεπτικών στοιχείων που αναγράφονται στη συσκευασία κάθε γεύματος. Έχουμε περάσει ατελείωτες ώρες για να βρούμε τον σωστό τρόπο να υπολογίζουμε τα μακροθρεπτικά στοιχεία κάθε μερίδας. Πάρτε παράδειγμα τα μακαρόνια με κιμά. Έχουν μεσολαβήσει αμέτρητα μαγειρέματα για να υπολογίσουμε πόση σάλτσα τομάτας εξατμίζεται. Ξέρεις τα μακροθρεπτικά στη συνολική ποσότητα που θα μαγειρέψεις. Η μερίδα που θα πιάσει η κουτάλα όμως τι αντιστοιχία μακροθρεπτικών περιλαμβάνει; Αυτό υπολογίστε το επί 42 πιάτα που έχουμε στο μενού».

Κανείς στο σπίτι του δεν διαθέτει ούτε το χρόνο, ούτε βέβαια την τεχνολογία για να μελετάει με τόση λεπτομέρεια το φαγητό που ετοιμάζει. Εδώ όμως βρίσκεται το μέλλον της διατροφής, διεθνώς. Και οι δύο νεαροί επιχειρηματίες θέτουν νέα standards με το εγχείρημα τους. «Οι υπολογισμοί για εμάς είναι πολύ σημαντικοί. Σκέψου να ήμασταν ”εκτός”, και οι πελάτες μας να έπαιρναν βάρος αντί να αδυνατίζουν. Δεν έχει κανένα νόημα για εμάς να μην παραδίδεις το προϊόν που υπόσχεσαι».

«Το πιάτο με καπνιστό σολομό είναι με φρέσκο σολομό τον οποίο καπνίζουμε εμείς».

«Έχουμε πάει πολλά γεύματά μας σε μικροβιολογικό εργαστήριο για ελέγχους», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι επιχειρηματίες.

«Ένα πολύ σημαντικό στατιστικό για εμάς είναι ότι έχουμε 70% retention των πελατών. Από τους νέους πελάτες, 7 στους 10 θα ξαναπαραγγείλουν», εξηγούν οι δύο φίλοι και συνεργάτες. Ο Γιάννης και ο Νίκος έχουν στις προτεραιότητες τους την μονιμότητα των πελατών και τη φρεσκάδα των πρώτων υλών. «Το βράδυ κάθε ημέρας κλείνουν οι παραγγελίες της επόμενης, άρα ξέρουμε ακριβώς τι πρέπει να μαγειρέψουμε. Παραλαμβάνουμε σε καθημερινή βάση φρέσκα λαχανικά, δεν καταψύχουμε τίποτα και όλα τα τρόφιμα τα παράγουμε εμείς με τις πρώτες ύλες που επιλέγουμε. Επειδή δουλεύουμε με προπαραγγελίες, έχουμε τη δυνατότητα να μη χρησιμοποιούμε κατεψυγμένα προϊόντα. Είναι όλα φρέσκα, από παραγωγούς της επιλογής μας».

«Η αναζήτηση καλών πρώτων υλών είναι διαρκής, συμπληρώνει ο Γιάννης. Είμαστε σε μόνιμη κατάσταση RnD (έρευνας και ανάπτυξης)». Μεγάλη σημασία δίνουν και στην διαδικασία παράδοσης των γευμάτων. «Από τις 9 το πρωί μέχρι τη 13:00 το μεσημέρι, από τη Βάρη μέχρι τον Άγιο Στέφανο στη σωστή θερμοκρασία, στην προκαθορισμένη ώρα που έχουμε συνεννοηθεί με τον πελάτη. Η απόκλιση που έχουμε στην προγραμματισμένη ώρα παράδοσης είναι περίπου 15 λεπτά».

«Με το δικό μας σύστημα μπορείς να αποφασίσεις περίπου 36 ώρες πιο πριν τι θες να φας».

Δοκίμασα 6 από τα γεύματα που μου έστειλαν και ήταν όλα πεντανόστιμα. Οι μερίδες είναι χορταστικές, σε απροσδόκητα μεγάλες ποσότητες, και κυρίως το φαγητό σου δίνει την αίσθηση πως είναι σπιτικό, με αγνά υλικά, χωρίς την «κόπωση» που φέρει ένα πιάτο που είναι μαγειρεμένο σε χρησιμοποιημένο λάδι, πλατό ή σχάρα.

Οι μερίδες είναι χορταστικές, σε πολύ καλές ποσότητες, και κυρίως το φαγητό σου δίνει την αίσθηση πως είναι σπιτικό, με αγνά υλικά.

«Στο εξωτερικό, αντίστοιχες εταιρείες κάνουν παραδόσεις δύο φορές την εβδομάδα. Εμείς αποφασίσαμε πως αφού έχουμε κουζίνα, αυτός ο περιορισμός δεν έχει νόημα. Με το δικό μας σύστημα μπορείς να αποφασίσεις περίπου 36 ώρες πιο πριν τι θες να φας. Για παράδειγμα, οι παραγγελίες που κλείνουν 12 το βράδυ της Δευτέρας, μαγειρεύονται την Τρίτη και παραδίδονται Τετάρτη πρωί (9:00 – 13:00). Επίσης εμείς έχουμε in house ομάδα διανομέων. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, γιατί σε τελική ανάλυση εκείνοι διαχειρίζονται το ευαίσθητο υλικό μας. Προετοιμάζουμε τους 15 διανομείς μας εμείς οι ίδιοι. Τους εξηγούμε πως θέλουμε να συμπεριφέρονται στον πελάτη, πως πρέπει να τοποθετούνται τα πακέτα στις σακούλες, προσέχουμε την παραμικρή λεπτομέρεια», καταλήγουν ο Νίκος και ο Γιάννης.

Το διοικητικό μοντέλο των δύο νέων συμβαδίζει με τις παγκόσμιες τάσεις που συγκλίνουν προς φιλικότερα μοντέλα διαχείρισης και διοίκησης, όπου οι CEO’s των εταιρειών αφενός εμπλέκονται σε όλα τα στάδια παραγωγής ή παροχής υπηρεσιών μιας επιχείρησης, αφετέρου διατηρούν προσωπικές σχέσεις με όλα τα μέλη της ομάδας, επιμελούνται ή επιβλέπουν την εκπαίδευσή τους, και κυρίως καλλιεργούν ένα φιλικό κλίμα μεταξύ συνεργατών. Σημαντικότερο κίνητρο για την απόδοση των εργαζομένων θεωρείται πλέον η καλλιέργεια της αίσθησης πως ο εργαζόμενος είναι μέρος μιας επιχειρηματικής οικογένειας, παρά απλός υπάλληλος. Αυτή τη νοοτροπία ευαγγελίζονται και στα Fitness Meals και πάνω σε αυτή θέλουν να στηρίξουν την περαιτέρω ανάπτυξη τους.

 

//Η Fitness Meals προς το παρόν παραδίδει εντός Αττικής. Σύντομα αναμένεται επέκταση και σε άλλα σημεία της Ελλάδας, και γιατί όχι και διεθνώς.

 

Διαβάστε ακόμα: Νικόλας Μπαρελιέ, SCALA: «Το καλό ρούχο χαρίζει μοναδική αυτοπεποίθηση».

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top