Ακόμα και η σέλα που φοβάσαι ότι θα σε εγκλωβίσει μέσα σ’ αυτή τη γούβα που βλέπεις, είναι πραγματικά άνετη.

Βλέποντας την Indian Scout Rogue σταθμευμένη στην είσοδο της Legendary Motorcycles από όπου και θα την παραλάμβανα αυτές οι σκέψεις πέρασαν αστραπιαία απ’ το μυαλό μου: είναι πολύ χαμηλό, είναι πανέμορφο, θα στρίβει;

Κι έπειτα πήρα το κλειδί, το έβαλα στο πλάι, ανάμεσα απ’ τους δυο κυλίνδρους του κινητήρα που βρίσκεται σε κοινή θέα, το γύρισα, άναψαν κάτι πολύχρωμα λαμπάκια στο λιτό αναλογικό ταχύμετρο, τράβηξα τη μανέτα του συμπλέκτη προς τη μπάρα του mini-ape τιμονιού και πάτησα με το πόδι μου το κιβώτιο για να βάλω πρώτη. Μόνο που αντί για το λεβιέ του κιβωτίου πάτησα το έδαφος. H Indian είναι cruiser μουρμούρισα. Έστειλα το πόδι λίγα εκατοστά μπροστά και πάνω απ’ το έδαφος και συνάντησα αυτό που επιθυμούσα.

Ο κινητήρας είναι σπιρτόζικος, με χαρακτηριστικό V2 ήχο, τρελές ροπές και άφθονο γκάζι.

Ξεκινώντας, το άλλο πόδι έψαχνε το πεντάλ του πίσω φρένου στον αέρα. Για να μην σας τα πολυλογώ χρειάστηκε κάποια ώρα για να συνηθίσω τη διάταξη που μόνο ασυνήθιστη δεν είναι για αυτού του είδους τις μοτοσυκλέτες και θα έλεγα ότι μετά από ώρες κατάφερα σε μεγάλο βαθμό να το κάνω με ευκολία. Η συνήθεια βλέπετε. Η Indian Scout Rogue έμελλε να είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα του είδους με τα ποδωστήρια εμπρός που θα οδηγούσα.

Όμως: το άγχος που είχα στην αρχή υποχώρησε πολύ γρήγορα αφού το διαδέχτηκαν απανωτές εκπλήξεις. Πρώτον, ο κινητήρας. Σπιρτόζικος, με χαρακτηριστικό V2 ήχο, τρελές ροπές και άφθονο γκάζι. Ναι, περίμενα ότι θα καβαλούσα μια ποιοτική αλλά ληθαργική μοτοσυκλέτα και διαψεύστηκα εντελώς! Μιλάμε για άκρως διασκεδαστικά 1133 κυβικά εκατοστά, 95 άλογα και 250 κιλά βάρος, πλήρης υγρών.

Μιλάμε για άκρως διασκεδαστικά 1133 κυβικά εκατοστά, 95 άλογα και 250 κιλά βάρος, πλήρης υγρών.

Δεύτερον, η θέση οδήγησης. Είμαι 1.82 και περίμενα ότι δε θα βολευτώ πάνω της, ότι θα πιαστώ μετά από ελάχιστο χρονικό διάστημα. «Σε μισή ώρα θα δεις», στοιχημάτιζα με τον εαυτό μου. Τίποτα δε συνέβη. Ακόμα και η σέλα η οποία εκ πρώτης όψεως έχεις την εντύπωση ότι θα σε εγκλωβίσει μέσα σ’ αυτή τη γούβα που βλέπεις, ότι δε θα χεις χώρο να κινηθείς, ήταν πραγματικά άνετη.

Πρέπει να σέβεσαι τη φιλοσοφία της Indian Scout Rogue. Δεν θα την πετάς από τη μια στροφή στην άλλη σαν να μην υπάρχει αύριο.

Και τρίτον, η οδική της συμπεριφορά. «Θα ξύνεις μαρσπιέ σε κάθε στροφή» πίστευα. Ξεκίνησα πολύ επιφυλακτικά να μπαίνω στις στροφές και σιγά σιγά άρχισα να ξεθαρρεύω. Η Indian Scout Rogue είναι απολαυστική φτάνει να σέβεσαι τη φιλοσοφία της. Ναι, δε θα την πετάς από τη μια στροφή στην άλλη σαν να μην υπάρχει αύριο. Θέλει απαλές κινήσεις, ήπια ανοίγματα του γκαζιού κι εσένα να απολαμβάνεις τον κινητήρα με τον έντονο χαρακτήρα τους λίγους αλλά απαραίτητους κραδασμούς και τον εθιστικό ήχο.

Θα χρειαστείς και το πίσω φρένο στις επιβραδύνσεις από μεγάλη ταχύτητα. Το συνηθίζεις. Θα νιώθεις τον αέρα στο κράνος χωρίς να σ’ ενοχλεί ιδιαίτερα γιατί το μικρό φαίρινγκ που έχει μπροστά δεν δημιουργεί στροβιλισμούς, επίσης προστατεύει τον θώρακα. Το πιρούνι  είναι σχετικά σφιχτό και το αμορτισέρ πίσω δε συμπαθεί τις λακκούβες. Στην πόλη ζεσταίνεται, θέλει να την πηγαίνεις βόλτα όταν δεν έχει κίνηση, να την ευχαριστιέσαι έξω από αυτήν.

Mια ξεχωριστή κατασκευή, καλοφτιαγμένη, ιδιαίτερη, με την παράδοση μιας υπεραιωνόβιας εταιρείας να την ακολουθεί.

Η Scout Rogue έχει μόνο ABS, δεν μου έλειψαν τα συνήθη ηλεκτρονικά βοηθήματα, δεν έχει δείκτη βενζίνης, αυτός μου έλειψε και θεωρώ ότι είναι απαραίτητος γιατί στη βόλτα σας θα οδηγάτε σβέλτα και το μικρής χωρητικότητας ρεζερβουάρ θα αδειάσει γρήγορα, και θέλει προσοχή όταν είσαι σταματημένος καθώς έχει την τάση να θέλει να γείρει. Σημειώστε βέβαια εδώ ότι ο γράφων δεν είχε προηγούμενη εμπειρία από τέτοια cruiser. Και για να είμαι πιο ακριβής από sport cruiser. Γιατί η Indian Scout Rogue είναι σπορ και δεν το κρύβει! Είναι μια ξεχωριστή κατασκευή, καλοφτιαγμένη, ιδιαίτερη, με την παράδοση μιας υπεραιωνόβιας εταιρείας να την ακολουθεί.

 

//Ευχαριστούμε την Indian Motorcycles Greece για την παραχώρηση της Indian Scout Rogue.

 

Διαβάστε ακόμα: Yamaha Mt-09 SP. Αστείρευτη πηγή διασκέδασης.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top