Δεν είναι από τα γυμνά μοντέλα τα οποία με το που ανεβαίνεις στη σέλα τους σε προδιαθέτουν για επιθετική οδήγηση.

Το Suzuki GSX8S είναι το γυμνό street αδελφάκι του VStrom 800 DE. Φοράει τον ίδιο ακριβώς κινητήρα αλλά είναι μια σπορ naked μοτοσικλέτα που καμία σχέση δε θέλει να έχει με τις off road ανησυχίες του VStrom. Το πεδίο χρήσης του GSX8S είναι η πόλη και οι στριφτερές διαδρομές. Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά.

Στην πόλη είναι μια πανεύκολη μοτοσυκλέτα που θα βολέψει τα περισσότερα αναστήματα. Πατάς άνετα κάτω ενώ σου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψεις ότι η μοτοσυκλέτα ζυγίζει λίγο πάνω από 200 κιλά. Κινείσαι μέσα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους χωρίς άγχος, αλλάζοντας ταχύτητες με το αρκετά καλό quickshifter που είναι στον στάνταρ εξοπλισμό της, ενώ το στενό τιμόνι αν και σε χαμηλό ύψος θα σε δυσκολέψει μόνο σε ακραία περάσματα ανάμεσα από αυτοκίνητα.

Οι αναρτήσεις είναι σχετικά σκληρές όπως θα έπρεπε σε μια μοτοσικλέτα με σπορ χαρακτήρα αλλά δε θα σε κουράσουν. Η θέση οδήγησης είναι ελαφρώς σκυφτή, τα χέρια φορτίζονται ελάχιστα απ’ το βάρος σου ενώ η σέλα αξίζει ιδιαίτερη αναφορά αφού είναι απ’ τις πιο άνετες που έχω δοκιμάσει, απρόσμενα καλή για μοτοσικλέτα τέτοιου είδους. Δε με κούρασε καθόλου ούτε εντός ούτε εκτός πόλης.

Όταν όμως αισθάνθηκα ότι ήθελα να κινηθώ πιο γρήγορα,  η Suzuki με εντυπωσίασε με την  ομοιογένεια στη συμπεριφορά της και την ευκολία που ικανοποιούσε τις ορέξεις μου.

Το στενό τιμόνι αν και σε χαμηλό ύψος θα σε δυσκολέψει μόνο σε ακραία περάσματα ανάμεσα από αυτοκίνητα.

Όταν λοιπόν βρεθείς εκτός, όταν ο δρόμος ανοίξει κι εσύ ανοίξεις το γκάζι, η GSX8S θα ακολουθήσει πρόθυμα τις εντολές οποιαδήποτε διάθεση κι αν έχεις. Σε αντίθεση με άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας η οποία πραγματικά βρίθει επιλογών ενώ υπάρχει και μεγάλος ανταγωνισμός στις τιμές και στο τι προσφέρει η καθεμία, η Suzuki δεν είναι από τα γυμνά μοντέλα τα οποία με το που ανεβαίνεις στη σέλα τους σε προδιαθέτουν για επιθετική οδήγηση. Έτυχε να έχω την GSX8S και σε μια μέρα με ήπιο καιρό και λίγη σχετικά κίνηση στους δρόμους. Στην αρχή πραγματικά απόλαυσα τη βόλτα σε χαλαρούς ρυθμούς χωρίς να σκέφτομαι την είσοδο στην επόμενη στροφή ή την επιτάχυνση σ’ εκείνη τη μεγάλη ευθεία.

Η GSX8S ακολουθεί έναν δικό της δρόμο, αυτόν της χρηστικότητας, ούτε καν τα γόνατά μου δεν πιάστηκαν, και της πραγματικά εξαιρετικής σπορ συμπεριφοράς – άψογο ζύγισμα στις στροφές, πολύ καλή πληροφόρηση απ’ το μπροστινό, δυνατά φρένα – μέσα απ’ τον χαρακτήρα του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα της, 776 κ.εκ, και της όμορφης, κοφτερής αλλά όχι ιδιαίτερα προκλητικής εμφάνισης. Όταν όμως αισθάνθηκα ότι ήθελα να κινηθώ πιο γρήγορα, να γίνω ένα με τη μοτοσικλέτα πλαγιάζοντας απ’ τη μια στροφή στην άλλη, η Suzuki μου αποκάλυψε τον σπορ χαρακτήρα της, εντυπωσιάζοντάς με, με την  ομοιογένεια στη συμπεριφορά της και την ευκολία που ικανοποιούσε τις ορέξεις μου.

Η GSX8S απευθύνεται στον αναβάτη που θέλει να έχει την επιλογή της ήρεμης οδήγησης δίχως όμως να θυσιάζει την δυνατότητα να κινηθεί πραγματικά γρήγορα στις αγαπημένες του διαδρομές.

Όταν ο δρόμος ανοίξει κι εσύ ανοίξεις το γκάζι, η GSX8S θα ακολουθήσει πρόθυμα τις εντολές οποιαδήποτε διάθεση κι αν έχεις.

Τελικά, αυτό που βλέπεις αυτό είναι: μια μοτοσικλέτα που δεν θα σκεφτείς δεύτερη φορά να μετακινηθείς μαζί της στην χαοτική πρωτεύουσα και που ποτέ δε θα σου πει όχι σε μια απολαυστική γρήγορη βόλτα. Η GSX8S απευθύνεται στον αναβάτη που θέλει να έχει την επιλογή της ήρεμης οδήγησης χωρίς να τον γαργαλάει το γκάζι, δίχως όμως να θυσιάζει την δυνατότητα να κινηθεί πραγματικά γρήγορα στις αγαπημένες του διαδρομές.

Δεν σας κρύβω ότι στο πίσω μέρος του μυαλού μου τρύπωσε η σκέψη μιας Suzuki με ταξιδιωτικές δυνατότητες, με λίγο μακρύτερο γρανάζωμα και προστασία απ’ τον αέρα. Ίσως το επόμενο μέλος αυτής της οικογένειας των 800αριών της ιαπωνικής μάρκας, η GSX8R, που θα τη δούμε μες στο 2024 να είναι κάπως έτσι …

Την Suzuki GSX8S μας παραχώρησε για δοκιμή η Suzuki Moto Greece.  

 

Διαβάστε ακόμα: Η Ducati Multistrada V4 Rally σου ψιθυρίζει τη λέξη «απόδραση». 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top