Η Street Triple 765 RS σου δείχνει από τα πρώτα κιόλας μέτρα τις διαθέσεις της.

Ανεβαίνω σ’ αυτή την κίτρινη Triumph, τα πόδια μου ακουμπάνε τα μαρσπιέ τα οποία βρίσκονται λίγο πίσω, σκύβω προς τα μπρος για να πιάσω το τιμόνι, αισθάνομαι ότι κάθομαι πάνω στη μοτοσυκλέτα και όχι μέσα: και ξεκινάω! Και αρχίζει η απόλαυση.

Η Street Triple 765 RS σου δείχνει από τα πρώτα κιόλας μέτρα τις διαθέσεις της. Νομίζεις ότι έχεις κάτσει πάνω σ’ ένα πυραυλοκίνητο ποδήλατο που βιάζεται να ξεσκαρτάρει κίνηση που έχεις  μπροστά σου αναζητώντας μια μικρή ευθεία για να γεμίσει λίγο τα ώτα σου με την τρικύλινδρη μελωδία του κινητήρα της. Η Triumph χορεύει ανάμεσα απ’ τα αμάξια απαιτώντας από σένα μηδενική προσπάθεια κι έπειτα εξακοντίζεται όπου βρει χώρο, απόλυτα σταθερή, επιταχύνοντας για όσο αντέξεις το γκάζι της.

Δεν γίνεται να μην δελεαστείς απ’ την ποιότητα κατασκευής, το υπέροχο κίτρινο χρώμα και τη σχεδίαση που δίνει ένα οπτικά συμπαγές αποτέλεσμα.

Έχεις στη διάθεσή σου έναν κινητήρα με ‘μόλις’ 765 κυβικά εκατοστά, αλλά και 130 άλογα, καθώς επίσης κι ένα σχετικά κοντό κιβώτιο ταχυτήτων. Το στροφόμετρο κοκκινίζει μετά τις 12.000 στροφές κι εσύ έχεις την εντύπωση ότι η μοτοσυκλέτα δεν υστερεί πουθενά σ’ όλη σχεδόν την έκτασή του. Αν ρίξεις μια ματιά στις μικροσκοπικές ενδείξεις του στροφόμετρου στην κατά τ’ άλλα ευκρινέστατη TFT οθόνη, θα παρατηρήσεις ότι είσαι σχεδόν πάντα πάνω απ’ τις 4.000 στροφές. Κάτι που ποσώς βέβαια σε ενδιαφέρει!

Το στροφόμετρο κοκκινίζει μετά τις 12.000 στροφές κι εσύ έχεις την εντύπωση ότι η μοτοσυκλέτα δεν υστερεί πουθενά σ’ όλη σχεδόν την έκτασή του.

Αυτό που σ’ απασχολεί είναι η άφιξη σε διαδρομή γεμάτη καμπές, ανοιχτές, κλειστές, ό,τι τραβάει η ψυχή σου, όπου εκεί θα βιώσεις το εξαιρετικό κράτημα της Street Triple 765 RS, το σίγουρο πάτημα στην άσφαλτο – φοβερές αναρτήσεις αν και λίγο σκληρές για χρήση σε δρόμο, εννοείται ότι ρυθμίζονται και μπορείς να τις φέρεις στα μέτρα σου – συνοδεία ουρλιαχτών από το τρικύλινδρο σύνολο που θα σε ξεσηκώνει κάθε φορά που θα ενώνεις, διασχίζοντας μικρές ευθείες, τη μια στροφή με την άλλη.

Η θέση οδήγησης είναι σχεδόν τέλεια για τα 182 μου εκατοστά, και λέω σχεδόν γιατί θα προτιμούσα να είμαι μια ιδέα λιγότερο σκυφτός. Αν και η αλήθεια είναι ότι έτσι όπως κάθεσαι στην Triumph δεν αισθάνεσαι ιδιαίτερη πίεση από τον αέρα μέχρι περίπου τα 130 χιλιόμετρα. Από κει και πέρα…

Η Street Triple 765 RS δεν κουράζει, είναι πανάλαφρη και δε θα δυσκολευτεί κάποιος να τη χρησιμοποιήσει και για αυτές τις χρήσεις.

Ε, από κει πέρα η Street Triple σου υπενθυμίζει ότι είναι ένα naked bike που προορίζεται για γρήγορες βόλτες στο δρόμο και ξεσάλωμα στην πίστα. Είχα την τύχη να οδηγήσω παλιότερες εκδόσεις αυτού του δημοφιλούς μοντέλου και θα έλεγα ότι σ’ αυτήν την τελευταία εκδοχή του η αγγλική φίρμα έχει αγγίξει την τελειότητα. Πραγματικά δεν ξέρω αν θα μπορούσε να γίνει καλύτερη! Έχοντας σταματήσει κάπου για να την φωτογραφίσω, εντυπωσιάστηκα απ’ την ποιότητα κατασκευής, το υπέροχο κίτρινο χρώμα, τη σχεδίαση που δίνει ένα οπτικά συμπαγές αποτέλεσμα παρόλο που το μπροστινό με τα δυο φωτιστικά σώματα ελλειψοειδούς σχεδίασης δεν είναι μια συνηθισμένη επιλογή.

Ετσι όπως κάθεσαι στην Triumph δεν αισθάνεσαι ιδιαίτερη πίεση από τον αέρα μέχρι περίπου τα 130 χιλιόμετρα.

Μπορεί κανείς να οδηγήσει αυτό το naked για να πάει στη δουλειά του; Για να χωθεί στο κέντρο μιας μεγαλούπολης επειδή έχει κάποιες υποχρεώσεις; Παραδόξως η Street Triple 765 RS δεν κουράζει, είναι πανάλαφρη και δε θα δυσκολευτεί κάποιος να τη χρησιμοποιήσει και για αυτές τις χρήσεις. Αυτό που σίγουρα δεν είναι το φόρτε της είναι τα ταξίδια. Αν έχετε στο μυαλό σας μακρινές διαδρομές και ταξιδιωτικούς σάκους βρίσκεστε μάλλον σε λάθος σελίδα.

Αυτή η Triumph είναι ένα party animal που θα σας υπενθυμίζει κάθε φορά που θα βρίσκεστε στη σέλα της το πόσο τυχεροί είστε που την έχετε!

//Την Triumph Street Triple 765 RS μας παραχώρησε για δοκιμή η Triumph Motorcycles Greece.

 

Διαβάστε ακόμα: Ducati Diavel V4. Eχει τον διάβολο μέσα της.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top