Μια σπέσιαλ έκδοση, προικισμένη με δυο εξατμίσεις της Arrow.

Η Moto Guzzi V7 είναι το μοντέλο που κράτησε ουσιαστικά στη ζωή την ιστορική φίρμα. Και το κάνει εδώ και πολλά πολλά χρόνια δίνοντας τη δυνατότητα σε όποιον αναζητά μια μοτοσυκλέτα που να παντρεύει αρμονικά το παρελθόν με το παρόν να αποκτήσει μια μοναδική μηχανή: η V7 είναι ρετρό και δεν το κρύβει, σου δίνει να το καταλάβεις απ’ τη στιγμή που θα πατήσεις το κουμπί της μίζας και θα δώσεις ζωή στον κινητήρα της.

Εδώ βέβαια έχουμε να κάνουμε με μια σπέσιαλ έκδοση, προικισμένη με δυο εξατμίσεις της Arrow, χυτές ζάντες και ένα βαθύ μεταλλικό μαύρο χρώμα με κόκκινες πινελιές – όπως για παράδειγμα τα δυο πίσω αμορτισέρ της – που κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν και τους οδηγούς στα φανάρια να την χαζεύουν. Μοναδική παραφωνία το ψηφιακό πολυόργανο που θα προτιμούσα να ήταν ή να έμοιαζε τουλάχιστον όπως τα κλασικά αναλογικά.

Η Moto Guzzi είναι όμορφη αλλά η ομορφιά της δεν είναι μόνο εξωτερική.

Η μοτοσυκλέτα όταν σταματάει και στη συνέχεια βρίσκεται εν κινήσει σου δίνει έναν ήχο που δεν θα γίνει ποτέ ενοχλητικός αλλά θα σου υπερτονίζει την ρετρό ταυτότητά της.

Ναι, η Moto Guzzi είναι όμορφη αλλά η ομορφιά της δεν είναι μόνο εξωτερική. Προέρχεται κι απ’ τα σωθικά του V2 κινητήρα της, 850 κυβικών εκατοστών, που δονείται, τραντάζει τη μοτοσυκλέτα όταν βρίσκεται σταματημένη κι έπειτα σου δίνει εν κινήσει μια υπέροχη αίσθηση, έναν ήχο που δεν θα γίνει ποτέ ενοχλητικός αλλά θα σου υπερτονίζει την ρετρό ταυτότητά της, όντας ένας απ’ τους κύριους λόγους που θα σε κάνουν να σκέφτεσαι πότε θα είναι η επόμενη φορά που θα την πάρεις για βόλτα.

Έχεις στη διάθεση σου μια φαρδιά και άνετη σέλα, πατάς καλά στο έδαφος ενώ ακόμα κι αν είσαι ψηλός θα βολευτείς στα μαρσπιέ της απολαμβάνοντας το εξαιρετικό ζύγισμά της όταν κινείσαι μέσα απ’ τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα ακούγοντας αραιά και που τα σκασίματα από τις εξατμίσεις.

Έχεις στη διάθεση σου μια φαρδιά και άνετη σέλα.

Μπορείς να την ευχαριστηθείς οδηγώντας με μια κάποια αυτοσυγκράτηση, έναν σεβασμό σ’ αυτό που αντιπροσωπεύει.

Οι αναρτήσεις φιλτράρουν σε μεγάλο βαθμό τις ανωμαλίες του δρόμου ενώ όταν θα αρχίσεις να πιέζεις, γιατί θα έρθει και η στιγμή που θα θες να κινηθείς γρήγορα χρησιμοποιώντας την απλωμένη ροπή του κινητήρα, η Moto Guzzi V7 θα ακολουθήσει ούσα ακλόνητη μέσα στη στροφή και με πολύ καλή πληροφόρηση για το τι συμβαίνει κάτω απ’ τα πόδια σου. Θα χρειαστείς μια μικρή περίοδο εγκλιματισμού, σημειώνοντας, ότι για να πέσεις στη στροφή που έρχεται θα πρέπει να σπρώξεις λίγο το τιμόνι για να υπερνικήσεις την μικρή αδράνεια που εμφανίζεται λόγω της όχι και τόσο ‘γρήγορης’ γωνίας κάστερ.

Η Moto Guzzi V7 Stone Special Edition δε θέλει απότομες και βίαιες κινήσεις.

Η Moto Guzzi V7 Stone Special Edition δε θέλει απότομες και βίαιες κινήσεις. Μπορείς να την ευχαριστηθείς οδηγώντας με μια κάποια αυτοσυγκράτηση, έναν σεβασμό σ’ αυτό που αντιπροσωπεύει: μια μηχανική γέφυρα μεταξύ του ένδοξου παρελθόν της και του παρόντος που έχει να μας προσφέρει μια υπερπληθώρα επιλογών, στερώντας μας όμως τις περισσότερες φορές από μοτοσυκλέτες ιδιαίτερες, διαφορετικές, που γεμίζουν τις αισθήσεις μας όταν τις οδηγούμε.

Είχα την V7 για τρεις μέρες και κάθε φορά που έκλεινε η πόρτα του γκαράζ πίσω μου σκεφτόμουν πόσο όμορφα πέρασα μαζί της ακόμα κι αν η διαδρομή μου ήταν αυτή που κάνω κάθε μέρα για να πάω στο γραφείο.

Η Moto Guzzi V7 Stone Special Edition είναι απ’ τις μοτοσυκλέτες που πρέπει να οδηγήσεις και σίγουρα από εκείνες που θα ήθελα να αποκτήσω.

 

//Ευχαριστούμε την Piaggio Λυμπερόπουλος και την Moto Guzzi Hellas για την παραχώρηση της Moto Guzzi V7 Stone Special Edition.

 

Διαβάστε ακόμα: Yamaha Tracer 7. Η «χρυσή» τομή για όσους έχουν σπορ ανησυχίες.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top