Συνομιλία με τον ένδοξο παρελθόν και συγκεκριμένα με την αυθεντική Targa του 1965 (Porsche.com).

Πιο γρήγορη! Πιο ασφαλής! Πιο Porsche από ποτέ! Eίχαν προηγηθεί τα Coupé και τα Cabriolet της σημερινής γενιάς 992 και τώρα ήρθε η σειρά των τετρακίνητων 911 Targa 4 και 911 Targa 4S να κάνουν την εμφάνισή τους για να ολοκληρωθεί η τριπλέτα της φημισμένης εταιρείας στον τομέα των σπορ αυτοκινήτων.

Τον αδαή, ενδεχόμενα, θα τον τραβήξει η ανοιγόμενη targa οροφή (το όλον γίνεται μέσα σε 19 δευτερόλεπτα), όμως, οι πιο ειδικοί έχουν να λένε για τον 6κύλινδρο, 3λιτρο κινητήρα boxer με διπλό turbo που αποδίδει στην «απλή» Targa 385 ίππους. Παράλληλα, δεν λείπει το μεγάλο κεντρικό roll-bar και το πανοραμικό πίσω τζάμι, ενώ υπάρχει και άμεση «συνομιλία» με το ένδοξο παρελθόν και συγκεκριμένα με την αυθεντική Targa του 1965.

Δεν ξέρεις τι να πρωτοθαυμάσεις στο εσωτερικό (Porsche.com).

Σε σύγκριση με την παλιά 911, η σύνθεση του ταμπλό έχει αλλάξει εις βάθος με την άφιξη μιας μεγάλης οθόνης αφής 10,9” που αντικαθιστά ένα μεγάλο μέρος των κλασικών κουμπιών. Αλλά οι κύριες γραμμές, με τον γνωστό οριζόντιο προσανατολισμό, κάνουν νεύμα στα μοντέλα της δεκαετίας του ’70.

O κινητήρας στην 911 Targa 4S αποδίδει 450 ίππους (Porsche.com).

Για τους λάτρεις την επιτάχυνσης που προλαβαίνει ακόμη και την αιωρούμενη σκόνη, υπάρχει το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono που επιταχύνει την Targa από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 4,2” – ένα δέκατο γρηγορότερο από πριν.

Θέλετε περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά; Ιδού: ο κινητήρας στην 911 Targa 4S αποδίδει 450 ίππους με αποτέλεσμα το 0-100 km/h να έρχεται σε μόλις 3,6”. Σαν να λέμε: τέσσερα δέκατα γρηγορότερα από τον προκάτοχό του. Τέλος, η τελική ταχύτητα της Targa φθάνει τα 289km/h, ενώ της 4S τα 304 km/h.

Σήμα κατατεθέν… (Porsche.com).

Και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) και το σύστημα τετρακίνησης Porsche Traction Management (PTM) ως στάνταρ. Κάπως έτσι η οδηγική απόλαυση φτάνει σε αξιοσημείωτες κορυφές. Υπάρχει και εναλλακτική λύση, καθώς η 911 Targa 4S μπορεί να παραγγελθεί με το πρόσφατα παρουσιασμένο μηχανικό κιβώτιο επτά σχέσεων, στο οποίο περιλαμβάνεται το πακέτο Sport Chrono.

Για να μην χαθεί κανείς στους δρόμους (Porsche.com).

Να σημειωθεί πως για πρώτη φορά διατίθεται το Porsche InnoDrive, το οποίο περιλαμβάνει προσαρμοζόμενο cruise control. Χάρη δε στη βελτιωμένη λειτουργία Smartlift, η απόσταση από το έδαφος μπορεί να προγραμματιστεί έτσι ώστε να ανυψώνεται για καθημερινή χρήση. Η λίστα των έξτρα συμπληρώνεται από μια μεγάλη γκάμα από την Porsche Tequipment και νέες επιλογές εξατομίκευσης από την Porsche Exclusive Manufaktur.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο βάρος του αυτοκινήτου, καθώς οι μηχανικοί της Porsche προσπάθησαν να το κρατήσουν σχετικά χαμηλά, με την υιοθέτηση ελαφρών υλικών. Επί του πρακτέου, τούτο το κουκλί είναι βαρύτερο κατά 2 κιλά από την Cabrio και 30 κιλά από την Coupe.

Δεν λείπει το μεγάλο κεντρικό roll-bar και το πανοραμικό πίσω τζάμι (Porsche.com).

H νέα 911 (992) Targa θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο Αύγουστο, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 128.486 ευρώ για την Targa 4 και τα 143.956 ευρώ για την Targa 4S. Όσοι πιστοί…

 

Διαβάστε ακόμα: Γιατί η σημερινή Porsche 911 είναι το καλύτερο σπορ αυτοκίνητο στον κόσμο.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top