Seres 5EV: Ένα καινούργιο, πλήρως ηλεκτρικό premium SUV με τιμή 58.500 ευρώ. (photo Γ. Καραγιωργάκης)

H Seres, μια από τις νεότερες μάρκες στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, ανήκει, από το 2003, στον κινεζικό κρατικό αυτοκινητικό κολοσσό Dongfeng Motor Corporation, γνωστό και από τη συνεργασία του με τις Peugeot, Citroën, Nissan, Honda κ.ά., και εξάγει τα μοντέλα της σε περισσότερες από 70 χώρες.

Το Seres 5 (υπάρχει και Seres 3 που ήδη κυκλοφορεί στην Ευρώπη, ενώ αναμένεται και το μεγαλύτερο Seres 7) είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό, μεσαίο/μεγάλο SUV, με διαστάσεις μεγαλύτερες ανταγωνιστικών EV, όπως, π.χ., τα Skoda Enyaq, Hyundai Ioniq 5, Kia EV5 κ.λπ., και με εμφανή την προσπάθεια της εταιρείας να στοχεύσει στην premium κατηγορία σε όλους τους τομείς.

Ήδη από την εξωτερική σχεδίαση το μόνο σίγουρο είναι ότι το Seres 5 δεν περνάει απαρατήρητο.

Φωτιστικά σώματα με περίγραμμα που παραπέμπει σε ελληνικό Σ, πλευρική σχεδίαση “Dolphin Leap”, παράθυρα σε σχήμα φύλλου ελιάς και τροχοί 20”. Κάτω από το καπό υπάρχει «πορτμπαγκάζ» 67 λίτρων. (photo Γ. Καραγιωργάκης)

Ήδη από την εξωτερική σχεδίαση, η οποία έχει όλα τα χαρακτηριστικά της εποχής, με τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα εμπρός με περίγραμμα σε σχήμα ελληνικού Σ, πλευρική σχεδίαση, που η εταιρεία ονομάζει «Dolphin Leap», πλαϊνά παράθυρα σε σχήμα φύλλου ελιάς, κρυφές λαβές θυρών, κομψό πίσω μέρος και τροχούς 20”, το Seres 5 σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο.

Στο εσωτερικό, τα πάντα είναι επενδυμένα με δέρμα Nappa, διαθέσιμο σε πέντε χρωματικές επιλογές. Τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα είναι θερμαινόμενα, αεριζόμενα και με λειτουργία μασάζ. Στη διάθεση του οδηγού υπάρχουν τρεις οθόνες: μια αφής HD 15,6” στην κεντρική κονσόλα, μια LCD 12,3” ως ψηφιακός πίνακας οργάνων, και μια HUD (Head-Up Display).

Καμπίνα με wall-to-wall δερμάτινη επένδυση Nappa και απτή αίσθηση πολυτέλειας. Έντεκα ηχεία και πανοραμική ηλιοροφή με φίλτρα UV και ενισχυμένη ηχομόνωση. (photo Seres)

Σύμφωνα με την εταιρεία, έντεκα ηχεία προσφέρουν εξαιρετική μουσική εμπειρία, ενώ υπάρχουν πολλαπλές επιλογές ασύρματης και ενσύρματης γρήγορης φόρτισης για δύο κινητά, και τέσσερις θύρες USB για τις εμπρός και πίσω σειρές καθισμάτων.

Συν βέβαια ό,τι προσφέρει η σημερινή τεχνολογία, από φωνητικές εντολές μέχρι την αναβάθμιση λειτουργιών του οχήματος σε πραγματικό χρόνο – κάτι που οφείλεται στη συνεργασία της Seres με τη Huawei. Εντυπωσιακή δε είναι και η πανοραμική ηλιοροφή 85” με φίλτρα UV και ενισχυμένη ηχομόνωση.

Με το Seres 5 γίνεται εμφανής η προσπάθεια της εταιρείας να στοχεύσει στην premium κατηγορία σε όλους τους τομείς.

Κεντρική οθόνη αφής 15,6”, πολυλειτουργικό, θερμαινόμενο, σπορ τιμόνι, ψηφιακό καντράν 12,3” και εύχρηστος επιλογέας. (photo Γ. Καραγιωργάκης, Seres)

Το Seres 5 είναι άμεσα διαθέσιμο στην τετρακίνητη έκδοση 4WD 80kW/h, με μπαταρία δηλαδή 80 kWh, ισχύ 585 άλογα, ροπή 940(!) Nm και αυτονομία 483 km κατά WLTP. Δύο ακόμη εκδόσεις (μια 4WD με μπαταρία 90 kWh, επίσης 585 άλογα, αλλά αυτονομία 530 km, και μια 2WD, με κίνηση στους πίσω τροχούς, μπαταρία 80 kWh, 300 άλογα και αυτονομία 500 km) θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία σύντομα.

Τετρακίνηση, 585 άλογα, ροπή 940 Nm και αυτονομία 483 km για την άμεσα διαθέσιμη έκδοση του Seres 5 4WD 80kW/h. Εύκολα μπερδεύεις την κομψή πίσω όψη με εκείνη της Porsche Macan. (photo Γ. Καραγιωργάκης)

Για το Seres 5 4WD 80kW/h, τα ως άνω μεταφράζονται σε επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 4,2” και σε ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική ταχύτητα 200 km/h. Η δε τιμή του, με την επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά», είναι €58.500. Τέλος, συνοδεύεται από εγγύηση, για μεν τις μπαταρίες και τον ηλεκτροκινητήρα οκτώ (8) ετών, ή 160.000 km, και τεσσάρων ετών για το αμάξωμα.

Μπορείτε να δείτε το Seres 5 EV από κοντά στην έκθεση της Seres Hellas, στη λ.Κηφισίας 286, στο Χαλάνδρι.

 

//To Seres προφέρεται Σήρες γιατί, σύμφωνα με την εταιρεία, προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη σηρ (γεν. σηρός) που είναι ο μεταξοσκώληκας από τον οποίο βγαίνει το μετάξι. Σήρες, κατ’ επέκταση, ονομάζονταν και οι κάτοικοι των χωρών που έβγαζαν μετάξι – της Κίνας, δηλαδή, της Ινδίας, κατ’ άλλους, της Άπω Ανατολής. Se non è vero, è ben trovato.

 

Διαβάστε ακόμα: Audi grandsphere: Είναι αυτό το επόμενο Α8;

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top