Η Peugeot με το XP400GT δεν σου αφήνει περιθώρια να την αγνοήσεις.

Η πρώτη εντύπωση είναι πάντα σημαντική. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για σκούτερ. Τι σημαίνει αυτό; Τα σκούτερ έχουν μεγάλες επιφάνειες καλυμμένες με πλαστικό και ο σχεδιασμός τους είναι πολλές φορές αδιάφορος. Μεγάλη μερίδα αυτών που τα αγοράζουν δεν ασχολείται καν με την εμφάνισή τους.

Η Peugeot όμως με το XP400GT δεν σου αφήνει περιθώρια να την αγνοήσεις. Έρχεται ξαφνικά να ταράξει τα νερά της κατηγορίας με ένα πραγματικό όμορφο σκούτερ. Ακόμα και μοτοσικλετιστές που δεν θα αγόραζαν ποτέ έναν εκπρόσωπο της κατηγορίας θα σταθούν δίπλα στο φανάρι για να χαζέψουν το Peugeot XP400GT.

Tα χρώματα που έχει επιλέξει η γαλλική φίρμα τονίζουν όλα τα στοιχεία του σκούτερ.

Ίσως είναι απ’ τα πιο αρμονικά σχεδιασμένα σκούτερ και απ’ τα λίγα που έχουν αυτούσιο μπροστινό σύστημα κανονικής μοτοσυκλέτας. Ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες: ναι, αντεστραμμένο πιρούνι, ακτινικές δαγκάνες φρένων, κανονική τιμονόπλακα και τιμόνι, ζάντες tubeless με ακτίνες.

Ίσως είναι απ’ τα πιο αρμονικά σχεδιασμένα σκούτερ και απ’ τα λίγα που έχουν αυτούσιο μπροστινό σύστημα κανονικής μοτοσυκλέτας

Στο δε πίσω μέρος, κάτω απ’ την θέση του συνεπιβάτη στη δεξιά πλευρά φαίνεται το αμορτισέρ. Εν τω μεταξύ τα χρώματα που έχει επιλέξει η γαλλική φίρμα τονίζουν όλα τα στοιχεία του σκούτερ και το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό. Και στο δρόμο τι γίνεται; Ή αν θέλετε και εκτός αυτού;

Το XP400GT είναι ένα adventure scooter γι αυτό και φοράει λάστιχα με τακούνια! Θα βγείτε εκτός δρόμου μ’ ένα μηχανάκι που κοστίζει σχεδόν 9 χιλιάρικα; Μάλλον όχι, τον περισσότερο χρόνο σας θα τον περάσετε στην άσφαλτο. Το Peugeot μπορεί όμως να μπει σ’ έναν χωματόδρομο και αφού απενεργοποιήσετε το traction control – υπάρχει η δυνατότητα – να παίξετε μαζί του σε λογικά πάντα πλαίσια, έχοντας κατά νου ότι δεν είναι κάποιο adventure bike.

Mπορεί να μπει σ’ έναν χωματόδρομο και αφού απενεργοποιήσετε το traction control – υπάρχει η δυνατότητα – να παίξετε μαζί του σε λογικά πάντα πλαίσια.

Στον δρόμο το XP400GT είναι άνετο, σταθερό μέχρι την τελική του κάτι που θα το έχετε ήδη υποθέσει βλέποντας πόσο μακρύ μεταξόνιο έχει, και πολύ ευέλικτο μες στην πόλη. Τα δε φρένα του με ABS είναι εξαιρετικά σε απόδοση. Δεν συνάντησα κανένα πρόβλημα σε μετακινήσεις μες στο μποτιλιαρισμένο κέντρο. Το τιμόνι κόβει πολύ, το ζύγισμα είναι άριστο και το μέγεθος που στατικά φαίνεται να είναι μεγάλο δε θα δυσκολέψει τον μέσο οδηγό. Το Peugeot είναι ένα βαρύ σκούτερ, κάτι όμως που θα σας απασχολήσει μόνο όταν θα χρειαστεί να το μετακινήσετε με τα χέρια.

Στον δρόμο το XP400GT είναι άνετο, σταθερό μέχρι την τελική του.

Κινήθηκα με το XP400GT τις μέρες του καύσωνα. Το βολεύτηκα όπου κι αν μετακινήθηκα και το μόνο που μου έλειψε ήταν λίγα κυβικά και λίγοι ίπποι παραπάνω. Ναι, φτιάξτε και μια έκδοση λίγο μεγαλύτερη, πιο δυνατή. Με αυτήν την εμφάνιση θα ήθελα λίγο παραπάνω γκάζι. Πάντως και με τους 36 και κάτι ίππους του το Peugeot θα σας πάει εκδρομή και εκτός των τειχών της πόλης ταξιδεύοντας με μια μέση ταχύτητα 120-130 χιλιομέτρων με χαμηλή κατανάλωση.

Υπάρχουν δυο διαφορετικοί χάρτες απόδοσης, ένας οικονομικός και ένας σπορ, μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω απ τη σέλα για ένα full face κράνος, συνδεσιμότητα με το κινητό σας και πολλά άλλα.

Υπάρχουν δυο διαφορετικοί χάρτες απόδοσης, ένας οικονομικός και ένας σπορ, μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω απ τη σέλα για ένα full face κράνος, συνδεσιμότητα με το κινητό σας και πολλά άλλα … όρεξη να ’χετε να περιηγείστε στα εύχρηστα μενού του.

Είχα καιρό να οδηγήσω σκούτερ κι είχα ξεχάσει πόσο κατάλληλα, χαλαρωτικά θα έλεγα, είναι για την πόλη. Το XP400GT της Peugeot είναι ένας ξεχωριστός εκπρόσωπος της κατηγορίας που δε θα αφήσει παραπονεμένους εκείνους που αγαπούν το στυλ και αναζητούν ένα καθημερινό μέσο για τις μετακινήσεις τους.

 

//Το Peugeot XP400GT μας το παραχώρησε η Peugeot Motocycles Greece.

 

Διαβάστε ακόμα: Ducati Diavel V4. Εχει τον διάβολο μέσα της.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top