Η εμφάνιση της DS 7 ήταν πάντα το δυνατό της σημείο. Και αυτό χωρίς τη μεγαλύτερη σήμερα μάσκα, που παραπέμπει στη DS 4, και τα νέα φωτιστικά σώματα (photo DS Automobiles).

Η DS 7 είναι ένα αυτοκίνητο που ξεκίνησε την καριέρα του το 2017, ταυτόχρονα με εκείνη της DS Automobiles, αφού ήταν η πρώτη DS χωρίς τα σήματα της Citroën. Με την ευκαιρία, όπως ο De Gaulle είχε ως προεδρικό αυτοκίνητο την πρώτη DS (αλίμονο αν δεν κάναμε αναφορά) στις διάφορες εκδόσεις της, μια DS7 Crossback Elyseé (πώς αλλιώς θα λεγόταν;) εξυπηρετεί σήμερα τις μετακινήσεις του νυν Γάλλου προέδρου.

Σ’ ένα ταξίδι-αστραπή λοιπόν, στη Νίκαια της Γαλλίας, μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε από κοντά και να οδηγήσουμε την ανανεωμένη DS 7 E-Tense. Από την οποία καταρχάς, η DS Automobiles αφαίρεσε το Crossback, αντικαθιστώντας το, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, με ένα χορταστικό DS AUTOMOBILES, με κεφαλαία.

Νέοι χρωματισμοί και σχέδια στο εσωτερικό, με τα έδρανα και τις πλάτες των καθισμάτων κατασκευασμένα σε ενιαία μορφή από ένα κομμάτι δέρμα. Οθόνες 12,3” για τον πίνακα οργάνων και 12” (αφής) για το infotainment (photo DS Automobiles).

Εντυπωσιακή οπτική αλλαγή είναι το DS Pixel LED Vision 3.0, νέα τεχνολογία που προσθέτει μια επιπλέον διάσταση στην εμφάνιση της νέας DS 7. Τα νέα φωτιστικά σώματα LED Pixel βελτιστοποιούν την απόδοση του φωτός με αποτέλεσμα η δέσμη να είναι ισχυρότερη και με σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια η οποία φτάνει έως και τα 380 μ. Όταν δε η ταχύτητα είναι μικρότερη από 50 km/h, το πλάτος της δέσμης είναι 65 μ.

Το DS Night Vision μια κάμερα υπέρυθρων σαρώνει τον δρόμο και τις άκρες του για να ανιχνεύσει ποδηλάτες, πεζούς ή ζώα σε αποστάσεις έως και 100 μ.

Στην εσωτερική πλευρά των φωτιστικών σωμάτων, δύο στοιχεία προβολέα/πλευρικού φωτισμού, ανάβουν ταυτόχρονα. Στο εξωτερικό άκρο βρίσκονται οι μονάδες της μεγάλης σκάλας Pixel η οποία αποτελείται από 84 LED σε τρεις σειρές. Ο δε φωτισμός σε στροφές και γωνίες ελέγχεται από την ένταση των εξωτερικών LED της μονάδας Pixel, ανάλογα με τη γωνία του τιμονιού.

Χάρη στη φροντίδα της DS Performance, τα 360 άλογα, η τετρακίνηση, οι τροχοί 21” με τα 35άρια ελαστικά και τα αποτελεσματικά φρένα κάνουν την οδήγηση της DS 7 E-Tense 4×4 360 απολαυστική (photo DS Automobiles).

Τα φώτα ημέρας, τα οποία η εταιρεία ονομάζει DS Light Veils, είναι εμπνευσμένα από τα πρωτότυπα DS X E-Tense και DS Aero Sport Lounge. Καθένα από αυτά αποτελείται από ένα φως ημέρας και τέσσερα κάθετα φωτεινά στοιχεία που δημιουργούνται από 33 LED. Χαρακτηριστικό αυτών των «πέπλων φωτός» είναι το ότι το φως τους μοιάζει να «αναδύεται» μέσα από το αμάξωμα.

Πρόκειται για καινοτομία που ξεκινά μάλιστα από τη διαδικασία κατασκευής: η χαραγμένη με λέιζερ σε εκείνο το σημείο επιφάνεια είναι βαμμένη στο εσωτερικό της για να έχει εμφάνιση που εναλλάσσεται μεταξύ του λαμπερού φωτός και των τμημάτων που έχουν το χρώμα του αμαξώματος.

Η οθόνη αφής 12” προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες με ελάχιστες κινήσεις.

Σύμφωνα με την εταιρεία, προκύπτει έτσι ένα βάθος φωτεινότητας αντίστοιχο με εκείνο ενός κοσμήματος. Πέραν αυτών, τα Light Veils ανάβουν και σβήνουν όταν το αυτοκίνητο κλειδώνεται και ξεκλειδώνεται δημιουργώντας έτσι ένα εφέ καλωσορίσματος – και αποχαιρετισμού, βέβαια.

Η νέα DS 7 προσφέρει μοναδικές τεχνολογίες στην κατηγορία. Το DS Active Scan Suspension, για παράδειγμα, είναι ένα σύστημα που ρυθμίζει την ανάρτηση σε κάθε τροχό ξεχωριστά ανάλογα με τα δεδομένα που δέχεται η κεντρική μονάδα ελέγχου από την μπροστινή κάμερα η οποία «σκανάρει» το οδόστρωμα για κακοτεχνίες.

Ενώ στο DS Night Vision μια κάμερα υπέρυθρων σαρώνει τον δρόμο και τις άκρες του για να ανιχνεύσει ποδηλάτες, πεζούς ή ζώα σε αποστάσεις έως και 100 μ. Ο οδηγός λαμβάνει τις πληροφορίες από το νέο ψηφιακό καντράν υψηλής ανάλυσης 12,3”, ενώ υπάρχουν ειδικές προειδοποιήσεις για κάθε περίπτωση επικίνδυνης κατάστασης.

Φώτα LED Pixel με ισχυρότερη δέσμη και εμβέλεια έως και 380 μ. Στα φώτα ημέρας Light Veils το φως μοιάζει να «αναδύεται» από το αμάξωμα. Πίσω, ένα ωριμότερο DS Automobiles αντικαθιστά το Crossback. Το ηχοσύστημα Focal Electra δημιουργήθηκε επί τούτου για τη DS 7 (photos DS Automobiles).

Η νυχτερινή πρώτη επαφή, ως συνοδηγός ενός, ας πούμε, υπερ-ενθουσιώδους οδηγού, έβαλε σε λειτουργία, κάτω από πίεση και με τα τοπικά όρια ταχύτητας να αφορούν πιθανόν τους άλλους, όλα τα παραπάνω. Από πρώτο χέρι λοιπόν επιβεβαιώνω ότι όλα τα παραπάνω προσφέρουν όλα αυτά που υπόσχονται.

«Η νέα DS 7 ενσαρκώνει το όραμά μας για την “Τέχνη του Ταξιδιού” (Art du Voyage)” με το αξεπέραστο γαλλικό στυλ», δηλώνει η κ. Agnès Tesson-Faget, Product Director της DS Automobiles (και πρώην της Peugeot) και δεν έχουμε λόγο να την αμφισβητήσουμε, ούτε και για το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Η οθόνη αφής 12” προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες με ελάχιστες κινήσεις: έλεγχο στην πλοήγηση, στον κλιματισμό, στο εξαιρετικό ηχοσύστημα της Focal, στον υπολογιστή ταξιδιού. Η οθόνη επιτρέπει επίσης την προβολή εικόνας από τις κάμερες εμπρός και πίσω, ενώ παρέχει πρόσβαση σε Android Auto και CarPlay μέσω wi-fi.

Τα καθίσματα της DS 7, σε σύγκριση με τυπικά καθίσματα, περιέχουν περισσότερο αφρό υψηλής πυκνότητας κάτω από τη δερμάτινη επένδυση Nappa.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην επιλογή υλικών του εσωτερικού. Εμπνεόμενη, δηλώνει η εταιρεία, από το κατασκευασμένο από πολλά μικρότερα μέρη ενωμένα μεταξύ τους μεταλλικό βραχιόλι πολυτελούς ρολογιού, η DS Automobiles σχεδίασε το έδρανο του καθίσματος σε ενιαία μορφή με την πλάτη, από ένα μόνο κομμάτι δέρμα και χωρίς ραφές, για να τονίσει την αίσθηση της πολυτέλειας και εντυπωσιακής άνεσης.

Τα καθίσματα της DS 7, σε σύγκριση με τυπικά καθίσματα, περιέχουν περισσότερο αφρό υψηλής πυκνότητας κάτω από τη δερμάτινη επένδυση Nappa, με αποτέλεσμα η άνεση να είναι σημαντικά καλύτερη και, σημαντικότερα, να διατηρείται αυτή για περισσότερα χρόνια. Οι δε λειτουργίες μασάζ, θέρμανσης και ψύξης συμπληρώνουν την απαράμιλλη αίσθηση άνεσης.

Που είναι το άλλο που μπορώ να επιβεβαιώσω, οδηγώντας την κορυφαία DS 7 E-Tense 4×4 360 την επόμενη μέρα, στο φυσικό πάρκο των Préalpes d’Azur· μια πολύ όμορφη ορεινή διαδρομή, με ποδηλάτες όμως να καραδοκούν σε κάθε στροφή. Διαδρομή που έκανε φανερό γιατί είναι επιθυμητά τα μεγάλα SUV με τις μεγάλες ιπποδυνάμεις – ειδικά όταν η κατανάλωση δεν απασχολεί. Με ισχύ παντού, τετρακίνηση και εξαιρετικά φρένα, οι σχεδόν δύο τόνοι της DS 7 είναι σαν να μην υπάρχουν.

Η μάρκα με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην Ευρώπη τα τελευταία δύο χρόνια, προσφέρει τη νέα DS 7 με διάφορα είδη κινητήριων μονάδων, συμπεριλαμβανομένης μιας γκάμας που αποτελείται από τρία plug-in υβριδικά σύνολα, όλα βασισμένα στον βενζινοκινητήρα 1.6 PureTech και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EAT8 με συνδυασμένη απόδοση 225, 300 και 360 άλογα.

Τρία plug-in υβριδικά σύνολα, όλα με τον βενζινοκινητήρα 1.6 PureTech και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EAT8 με συνδυασμένη απόδοση 225, 300 και 360 άλογα. Οι εκδόσεις με τα 300 και 360 άλογα είναι τετρακίνητες. Ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και 81 χιλιόμετρα (photo DS Automobiles).

Μια νέα μπαταρία 14,2 kWh προσφέρει στην plug-in DS 7 E-Tense έως και 81 χιλιόμετρα αυτονομίας με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η μπροστοκίνητη DS 7 E-Tense 225 διαθέτει τον PureTech με 180 άλογα και ηλεκτροκινητήρα 110 HP τοποθετημένο στο κιβώτιο. Οι τετρακίνητες E-Tense 4×4 300 και E-Tense 4×4 360 διαθέτουν την έκδοση με τα 200 άλογα συν δύο ηλεκτρικούς κινητήρες 110 και 112 HP, έναν σε κάθε άξονα. Η δε E-Tense 4×4 360 έχει δεχτεί την ειδική «φροντίδα» της DS Performance. Σύμφωνα πάντως με την εταιρεία, παραμένει διαθέσιμος και ο diesel 130 BlueHDi.

Όσον αφορά τέλος την ηλεκτροκίνηση, μια νέα μπαταρία 14,2 kWh προσφέρει στην plug-in DS 7 E-Tense έως και 81 χιλιόμετρα αυτονομίας με μηδενικές εκπομπές ρύπων στον αστικό κύκλο WLTP, αυτονομία που στον μικρό κύκλο φτάνει τα 65 χιλιόμετρα. Ο δε χρόνος φόρτισης είναι περίπου δύο ώρες σε Wallbox 7,4 kW.

Oι παραδόσεις της ανανεωμένης DS 7 E-Tense αναμένεται να ξεκινήσουν περί τα τέλη του έτους.

 

Διαβάστε ακόμα: Οδός Πολυδεύκους. Γαστρονομία, τέχνη και στυλ DS 4, με ξεναγό το πιο σοφιστικέ ζευγάρι.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top