Δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις αφήσει αυτή τη μοτοσυκλέτα κάπου σταθμευμένη και να μην σταματήσει ο κόσμος να την χαζέψει.

Η Diavel V4 είναι μια μοτοσυκλέτα με φαρδύ πίσω λάστιχο, μακρύ μεταξόνιο, 1200 κυβικά και 168 άλογα. Δεν είναι ένα power cruiser. Η θέση οδήγησης θυμίζει πολύ το Monster της ίδιας εταιρείας. Η Diavel V4 είναι ένα μυώδες naked με φαρδύ λάστιχο.

Σκεφτόμουν πριν γράψω το άρθρο πώς να χαρακτηρίσω αυτή τη μοτοσυκλέτα. Δε μου ερχόταν κάτι άλλο. Έχει σημασία θα πείτε; Όχι! Αυτό που έχει σημασία είναι η ίδια η Diavel V4, η οποία ενώ στις φωτογραφίες φαίνεται μεγάλη, όταν την δεις από κοντά σου φαίνεται μαζεμένη, να μην περισσεύει ούτε εκατοστό.

Ο κινητήρας σε παρακαλάει να τον ζορίσεις, σε προσκαλεί να παίξεις μαζί του στις μεσαίες στροφές και σχεδόν σου απαγορεύει να τον παιδεύεις κάτω απ’ τις 3000.

Και να ήταν μόνο αυτό … Δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις αφήσει αυτή τη μοτοσυκλέτα κάπου σταθμευμένη και να μην σταματήσει ο κόσμος να την χαζέψει. Θα σταθώ αρκετά στην εμφάνιση γιατί πιστέψτε με, η Diavel V4 από κοντά σου φέρνει ταραχή. Είναι εντυπωσιακή, πληθωρική και όμορφη. Χαζεύεις με την ποιότητα κατασκευής, βαφής, με τις λεπτομέρειες όπως τα πίσω κόκκινα led που ανάβουν μόλις την βάλεις μπρος, τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, την εξάτμιση με τις τέσσερις απολήξεις …

Χαζεύεις με την ποιότητα κατασκευής, βαφής, με τις λεπτομέρειες όπως τα πίσω κόκκινα led που ανάβουν μόλις την βάλεις μπρος.

Ναι, μα δεν θα ανέβεις κάποια στιγμή να την οδηγήσεις και να μας γράψεις πώς είναι; Μα αυτή η Ducati θες να σε περιμένει στο γκαράζ, φρεσκοπλυμμένη, έτοιμη για μια βόλτα έξω από την πόλη ή όταν αυτή είναι άδεια. Κι αυτή η αίσθηση από μόνη της είναι ικανή να σε στοιχείωσει, να σε κάνει να θέλεις να τα παρατήσεις όλα για να την οδηγήσεις. Πάλι. Ξανά και ξανά. Υπάρχει κι ένας άλλος βασικό λόγος: Ο V4.

Αυτός ο κινητήρας σε παρακαλάει να τον ζορίσεις, σε προσκαλεί να παίξεις μαζί του στις μεσαίες στροφές και σχεδόν σου απαγορεύει να τον παιδεύεις κάτω απ’ τις 3000, στροφές κι αυτές. Στις άλλες τις στροφές, αυτές που θα εμφανιστούν διαδοχικά στην αγαπημένη σου διαδρομή δε θα πάψεις να αναρωτιέσαι πώς η Diavel V4 ξαπλώνει τόσο εύκολα έχοντας πίσω απ’ την πλάτη σου εκείνο το παχύ, κτηνώδες λάστιχο των 240 χιλιοστών.

Στην πόλη θα σας δυσκολέψει όταν οι ταχύτητες είναι χαμηλές και θα χρειαστεί να ελιχθείτε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα.

Θα ‘χεις βολευτεί όμως πάνω της, στην άνετη και όμορφη σέλα της και το μόνο που θα σε ενοχλεί θα είναι ο αέρας όταν θα σ’ εξακοντίζει απ’ τη μια στροφή στην άλλη σε απαγορευτικές ταχύτητες. Αν και η θέση οδήγησης είναι πραγματικά πολύ καλή για μοτοσυκλέτα με απουσία αεροδυναμικής κάλυψης. Με την Diavel V4 όμως αισθάνεσαι και ασφάλεια, τα ηλεκτρονικά της δουλεύουν άψογα χωρίς να σου στερούν οδηγική απόλαυση και τα φρένα της είναι υπεραρκετά για να σε σταματήσουν από οποιαδήποτε ταχύτητα.

Ενώ στις φωτογραφίες φαίνεται μεγάλη, όταν την δεις από κοντά σου φαίνεται μαζεμένη.

Στην πόλη θα σας δυσκολέψει όταν οι ταχύτητες είναι χαμηλές και θα χρειαστεί να ελιχθείτε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Εκεί, το μικρό κόψιμο του τιμονιού θα σας στερήσει τη δυνατότητα να κινηθείτε πιο γρήγορα ενώ το μεγάλο της μεταξόνιο που είχατε ξεχάσει (1593 χιλιοστά) θα κάνει την εμφάνισή του ζητώντας την προσοχή σας.

Αυτά όλα συνηθίζονται, πόσο μάλλον όταν έχετε μια άψογα ζυγισμένη μοτοσυκλέτα όπως η Diavel V4. Όμως η ζέστη απ’ τον κινητήρα ειδικά τώρα το καλοκαίρι θα σας κάνει να αποφεύγετε την κίνηση όπως ο διάολος το λιβάνι. Αυτά είναι και τα μόνα ουσιαστικά μειονεκτήματά της.

Και βέβαια δεν έχουν καμιά σημασία όταν ξέρεις ότι έχεις ένα dream bike που θα ήθελες να το βάλεις στο σαλόνι. Μια μοτοσυκλέτα την οποία θα απολαμβάνεις στις βόλτες σου, ένα αγχολυτικό πολλών καρατίων.

 

//H Ducati Diavel V4 παραχωρήθηκε για δοκιμή από την Ducati Hellas.

 

Διαβάστε ακόμα: Yamaha Tracer 7. Η «χρυσή» τομή για όσους έχουν σπορ ανησυχίες.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top