Μετά τις τετρακίνητες SL 55 και SL 63, η Mercedes-Benz λανσάρει τώρα την entry-level Mercedes-AMG SL 43 (photo Mercedes-Benz).

Αν οι Mercedes-AMG SL με τον κινητήρα V8 σας φαίνονταν κομματάκι ακριβές μην απελπίζεστε. Διότι η Mercedes-Benz, που σκέφτεται για εσάς πριν από εσάς, μετά τις τετρακίνητες 4Matic+ SL 55 και SL 63, λανσάρει τώρα την entry-level SL 43 – δίχως 4Matic+ που, εδώ που τα λέμε, ποιος πραγματικά το χρειάζεται.

Κάτω από το καπό της SL 43 βρίσκεται ο γνωστός από άλλα μοντέλα της AMG 2λιτρος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας ο οποίος, συνεπικουρούμενος εδώ από ένα ηλεκτροκίνητο turbo (περισσότερα γι αυτό στη συνέχεια), στέλνει, μέσω ενός 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, 381 ολόκληρα άλογα (συν 14 για μικρό διάστημα) και 480 ακόμα πιο ολόκληρα Nm ροπής στους πίσω τροχούς. Με τα παραπάνω να μεταφράζονται σε μόλις 4,9” για τα 0-100 km/h και σε 275 km/h τελικής.

H οθόνη 12,3 ιντσών του καντράν είναι ενσωματωμένη σε σκίαστρο που αποτρέπει τις αντανακλάσεις. Η κλίση της μεγάλης κεντρικής οθόνης αφής μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά από 12° ως 32° (photo Mercedes-Benz).

Το δε συγκεκριμένο turbo, το οποίο είναι λογική συνέχιση (σε συνεργασία με τη Garrett, αν δεν κάνω λάθος) εκείνου που χρησιμοποιεί εδώ και αρκετά χρόνια η ομάδα της Mercedes-AMG στην F1, καταργεί τον συμβιβασμό μεταξύ της χαμηλής ισχύος ενός μικρού turbo και της υστέρησης απόκρισης ενός μεγάλου.

Η SL 43 είναι ένα 2+2 roadster με υφασμάτινη κουκούλα.

Πώς; Επιγραμματικά, ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ, πάχους μόλις 4 εκ., ενσωματωμένο στον άξονα μεταξύ των δυο φτερωτών και ελεγχόμενο ηλεκτρονικά, κινεί τον άξονα απευθείας· πριν δηλαδή η είσοδος των καυσαερίων δημιουργήσει την απαραίτητη ορμή για να τον κινήσει συμβατικά. Έτσι, εκμηδενίζεται κάθε υστέρηση, με αποτέλεσμα να υπάρχει ακαριαία απόκριση στο γκάζι σε όλο το εύρος στροφών του κινητήρα.

Σύμφωνα μάλιστα με την εταιρεία, αυτή είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο ηλεκτροκίνητο turbo χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητο παραγωγής. Έτσι, η SL 43 συνεχίζει την καινοτομία της “Gullwing” SL του ’54, που, μεταξύ άλλων, ήταν και το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με άμεσο ψεκασμό.

 Όπως και οι μεγαλύτερες αδελφές της, και η SL 43 είναι ένα 2+2 roadster με υφασμάτινη κουκούλα (photo Mercedes-Benz).

Όπως και οι μεγαλύτερες αδελφές της, και η SL 43 είναι ένα 2+2 roadster με υφασμάτινη κουκούλα. Το “+2” βέβαια δεν είναι για ψηλούς αφού προσφέρει «χώρο για άτομα ύψους έως 1,50 μ. (έως 1,35 μ. με παιδικό κάθισμα)». Όταν δεν χρειάζεται να μετακινηθούν τέτοια άτομα –με παιδικό κάθισμα ή μη–, τα πίσω καθίσματα καλύπτονται από ένα αλεξήνεμο που προστατεύει τους μπροστινούς επιβάτες από τον αέρα.

Η εταιρεία αποκαλεί το cockpit της SL «υπεραναλογικό» μιας και συνδυάζει «αναλογική γεωμετρία και ψηφιακό κόσμο».

Η δε ηλεκτρικά ανοιγόμενη υφασμάτινη κουκούλα επιλέχθηκε στη θέση της μεταλλικής της προηγούμενης γενιάς SL αφενός για μείωση του βάρους (κατά 21 kg.) και συνεπώς χαμηλότερο κέντρο βάρους για καλύτερη οδική συμπεριφορά, και αφετέρου για την προφανή εξοικονόμηση χώρου αποσκευών.

Η εταιρεία αποκαλεί το cockpit της SL «υπεραναλογικό» μιας και συνδυάζει «αναλογική γεωμετρία και ψηφιακό κόσμο». Περιλαμβάνει ένα πλήρως ψηφιακό καντράν, ενώ το γνωστό infotainment MBUX προσφέρει διάφορα στυλ ενδείξεων και διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας. Στο συμμετρικό ταμπλό ξεχωρίζουν οι τέσσερις μεταλλικοί αεραγωγοί σε σχήμα στροβίλου, αλλά παρά τη συμμετρία, ο σχεδιασμός του cockpit είναι σαφώς προσανατολισμένος στον οδηγό.

Υφασμάτινη κουκούλα σημαίνει χαμηλότερο κέντρο βάρους και εξοικονόμηση χώρου. Ο 2λιτρος 4κύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με 9άρι αυτόματο κιβώτιο και αποδίδει 381 άλογα (συν 14 για μικρό διάστημα) και 480 Nm στον πίσω άξονα (photo Mercedes-Benz).

H οθόνη LCD 12,3 ιντσών του ψηφιακού καντράν είναι ενσωματωμένη σε σκίαστρο που αποτρέπει τις αντανακλάσεις από το ηλιακό φως. Όταν μάλιστα η κουκούλα είναι ανοιχτή, η κλίση της μεγάλης οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά από 12° ως 32°.

Ο βασικός εξοπλισμός της SL 43 περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα από καθίσματα επενδυμένα με συνθετικό δέρμα Artico και ύφασμα, ενώ, προαιρετικά, προσφέρεται επένδυση με δέρμα napa ή napa AMG, καθώς και τα σπορ καθίσματα AMG και AMG Performance.

Η τιμή, τέλος, της «βασικής» Mercedes-AMG SL ξεκινά από €169.250 [τι παίρνετε ρε με 170.000 ευρώ; Ούτε σπίτι δεν παίρνετε!] όταν εκείνες των V8 αδελφών της ξεκινούν από €240.000.

Δείτε περισσότερα για τις νέες Mercedes-AMG SL εδώ.

 

 

 

Διαβάστε ακόμα: Driven, Mercedes-Benz E 300e. Ένα σύγχρονο Q-car.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top