Κάτω από τον κομψό αρ ντεκό θόλο.

Αν μη τι άλλο, στην Ελλάδα μας αρέσει να βάζουμε ταμπέλες σε όλα. Τι συμβαίνει, όμως, όταν κάτι είναι όμορφα πολύπλοκο και δεν χωράει σε ταμπελάκια; Όταν είναι σχεδιασμένο για να περιλαμβάνει πάνω από μια ιδιότητες; Τότε πρέπει να υπάρχει ένα αόρατο νήμα που ενώνει τις διαφορετικές πτυχές και λειτουργεί σα συνεκτικός δεσμός του εγχειρήματος.

Αυτό ακριβώς κατάφεραν οι άνθρωποι του Madonna Uppermarket, επιλέγοντας τα προϊόντα που φιλοξενούν στο κατάστημά τους με κύριο γνώμονα τη νοστιμιά, συνυπολογίζοντας μια σειρά απαιτητικών κριτηρίων, όπως η διατροφική τους αξία, η εποχικότητα κι η εξειδίκευση των παραγωγών.

Ο νέος γαστρονομικός πολυχώρος βρίσκεται στα σύνορα της Εκάλης, του Διονύσου και της Δροσιάς.

Ο νέος γαστρονομικός πολυχώρος βρίσκεται στα σύνορα της Εκάλης, του Διονύσου και της Δροσιάς, πάνω στη Λεωφόρο Θησέως, πλάι στο παλλόμενο καφέ της Troufa, οι επιχειρηματίες του οποίου συνεργάστηκαν με εκείνους του γνωστού I Fratti για να δημιουργηθεί το Madonna Uppermarket.

Όταν βλέπεις τον χώρο ξεκινά η διερώτηση. Τι είναι αυτό που έχω απέναντι μου; Είναι ένα ακόμα πολυκατάστημα; Ένα φροντισμένο deli; Ένα σικάτο σούπερ μάρκετ; Η ανάγκη να ταξινομήσεις κάτι είναι μάλλον πηγαία. Αποφάσισα ωστόσο να προσπεράσω τις σκέψεις μου και ν’ αφήσω την εμπειρία να με οδηγήσει σε ένα βιωμένο συμπέρασμα.

Φρέσκα φρούτα και λαχανικά βρίσκονται καθημερινά στα ράφια.

Μόλις μπήκα στο κατάστημα, άρχισα να παρατηρώ το μοντέρνο design του χώρου που δημιουργεί ένα πραγματικά ευχάριστο περιβάλλον. Επιτέλους, δε με περιβάλλει νοσοκομειακή ασπρίλα όσο κάνω τα ψώνια μου ούτε αυτή η weird και μονότονη μουσική.

Στο κέντρο δεσπόζει (δεν ταιριάζει κανένα ταπεινότερο ρήμα) η charcuterie/fromagerie. Τα τυριά και τα αλλαντικά έχουν τοποθετηθεί σε μια κυκλικού σχήματος διαρρύθμιση, εντός της οποίας βρίσκονται οι ειδικοί που μας προτείνουν προϊόντα ανάλογα με τις γεύσεις και τις επιθυμίες μας.

Οσοι εργάζονται στο πόστο με τα τυριά δοκιμάζουν προσωπικά όλα τα προϊόντα για να έχουν άποψη.

Επειδή είχα λίγο χρόνο στη διάθεση μου, αφέθηκα στους υπεύθυνους για μια γευστική ξενάγηση και βρέθηκα μπροστά σε θησαυρούς όπως τα τυριά μεγάλης ωρίμανσης από την Ιταλία και την Ολλανδία. Έμαθα μάλιστα ότι προκειμένου να κάνουν τις καλύτερες δυνατές προτάσεις στους πελάτες, όσοι εργάζονται στο πόστο αυτό δοκιμάζουν προσωπικά όλα τα προϊόντα, κι έτσι διαμορφώνουν ολοκληρωμένη άποψη.

Ένα εκλεκτικό deli που βρίσκεις αυτό που χρειάζεσαι.

Εννοείται πως περιηγήθηκα στα ράφια και διαπίστωσα ότι κυριαρχούν φρέσκα, τοπικά και κυρίως ψαγμένα προϊόντα. Μην μπερδευτείτε, αυτό δεν σημαίνει ότι οι τιμές τους είναι για μια φορά το μήνα. Η ομάδα του Madonna έχει κάνει διεξοδική έρευνα για να καταλήξει σε μια γκάμα προϊόντων για όλα τα γούστα.

Οι υπεύθυνοι του Farmers’ Market μπορούν να σας στύψουν επί τόπου έναν φρέσκο χυμό.

Ως κρεατοφάγος εκτίμησα τις εκλεκτές κοπές που διαθέτει το κατάστημα από κρέατα πρώτης διαλογής. Ενώ στο βάθος του Uppermarket, η μαναβική έχει σύγχρονη άποψη και δροσερή υφή, καθώς οι υπεύθυνοι του Farmers’ Market μπορούν να κόψουν κατά τη δική σας υπόδειξη τα λαχανικά ή να σας στύψουν ένα φρέσκο χυμό.

Ενημερωμένη κάβα, αλλά γλυκές προτάσεις.

Δε θα μπορούσε να λείπει μια ουσιωδώς ενημερωμένη κάβα από τον ελληνικό αμπελώνα, με εμπορικές αλλά και πιο premium επιλογές. Υπάρχουν πολύ γνωστές ετικέτες και must have ποικιλίες αλλά και μικρές τοπικές. Όπως μου εξήγησε η διατροφολόγος Ιωάννα Πιλάτη, υπεύθυνη για την επιλογή των προϊόντων, δεδομένου του χώρου, προσπάθησαν να έχουν πολλές επιλογές με καλό εύρος τιμών και αυτό που ήθελαν ειδικά για το κρασί είναι, ανεξαρτήτως budget, να μπορούν όλοι να πάρουν ένα καλό μπουκάλι.

Ενα πολιτισμένο μαγαζί, χωρίς «μουσική σουπερμάρκετ».

Ένα τόσο σοφιστικέ κατάστημα δε θα μπορούσε να μη διαθέτει εξυπηρετικό προσωπικό, το οποίο είδα με χαρά να συνοδεύει τις κυρίες με τα ψώνια τους. Επικρατούσε γενικότερα η αίσθηση της διακριτικής εξυπηρέτησης, ότι ανά πάσα στιγμή μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον για να σου λύσει απορίες, ενώ ταυτόχρονα απολαμβάνεις ανενόχλητα τα ψώνια σου.

Δεν θυμίζει σε τίποτα κατάστημα.

Πάνω απ’ όλα κρατώ αυτή την αίσθηση του καλού και αθόρυβου σέρβις. Νομίζω, τέλος, ότι κατάλαβα σε τι αναφέρεται ο προσδιορισμός του ως «Uppermarket»: Είναι ένας χώρος που μπορείς πλέον να απολαύσεις τα ψώνια σου, να νιώσεις ότι μπαίνεις σε ένα πολιτισμένο μαγαζί, χωρίς «μουσική σουπερμάρκετ» και να βρεις τα πιο νόστιμα κι υγιεινά προϊόντα, χωρίς το άγχος του υπέρογκου κόστους. Πρόκειται για μια ανώτερη -upper- εμπειρία αγοράς.

 

//Λ. Θησέως 2, Δροσιά, 145 72, +30 210 6228300.
Ώρες λειτουργίας: Καθημερινά και την Κυριακή, από τις 7:30 το πρωί έως τις 22:30 το βράδυ.

 

Διαβάστε ακόμα: Tagathon, το νέο online shop του Ανδρέα Λαγού μυρίζει σοφιστικέ Ελλάδα.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top