Ας αφήσουμε στην άκρη την Corvette της φωτογραφίας κι ας επικεντρωθούμε στον λαιμό της Monica Cima (Φωτό: olivergrand.com).

Μιλάμε για βίτσιο. Μια φορά το μήνα τουλάχιστον, βάζω να δω στο You Tube το Addicted to love ή το Simply Irresistable του Robert Palmer μόνο και μόνο για να φτιαχτώ με τα τέσσερα ελάφια του: little black dress, βαριά βλέφαρα, γατίσιο βλέμμα, κάρμινα χείλη που υγραίνει που και που μια ευλύγιστη γλωσσίτσα. Αλλά, κυρίως, για κείνους τους περήφανους λαιμούς κύκνου κάτω από τον αυθάδη κότσο. Μια ακόρεστη φαντασίωση.

Ο γυναικείος λαιμός, όταν γυμνώνεται από ένα κοντό καρέ α λα Λουίζ Μπρουκς, ένα ξαφνικό φτερούγισμα του χεριού ή ακόμα καλύτερα έναν ψηλό κότσο μπαλαρίνας, αποκαλύπτει έναν ερωτισμό πολύ λεπταίσθητο. Είναι η απόλαυση του μυημένου. Η ηδονική δύναμη αυτού του μέρους του κορμιού, με τις λίμνες και τα ποτάμια του, είναι ένα κλασικό έργο κατηγορίας Χ. Ποτέ δεν έπαψε να με συναρπάζει.

Στην Ιαπωνία, είναι ένα από τα μυστικά της σαγήνης της γκέισα, η οποία προσφέρει στο βλέμμα ένα ραδινό κίονα, αλλά ελαφρά κεκλιμένο ως πρόσκληση. Δεν υπάρχει ερωτικό χαϊκού που να μην υμνεί έναν ηδυπαθή αυχένα. Και στα χαρακτικά του Χοκουσάι ή του Ουταμάρο, του 17ου αι., γίνεται ένα αισθητικό μέσο για να γδύσει μεταφορικά τη γυναίκα. Την περίοδο Έντο (1616-1868), το πρόσωπο εξαρσιώνεται σε σημείο να αναδειχθεί σε ταμπού. Η γκέισα κρύβει το πρόσωπό της, αλλά γυμνώνει το λαιμό, και η λίμπιντο καθηλώνεται στα σκιερά φαράγγια του.

Ο λαιμός που στολίζεται από τις πέρλες του ιδρώτα γίνεται συνώνυμο της συγκίνησης, της ταραχής, ακόμα και του οργασμού, όταν δονείται απ’ το λυγμό. Η υπέρτατη ερωτογενής ζώνη, στις πουδραρισμένες χαράδρες της οποίας μπορείς συγκινημένος να διακρίνεις ενίοτε κάποιο αινιγματικό μοτίβο.

Ο λαιμός του κύκνου είναι το έσχατο πεδίο που απομένει σήμερα να χαϊδέψεις σ’ ένα κορμί υπερεκτεθειμένο. Το δωμάτιο όπου φωλιάζει ένας συνταρακτικός αισθησιασμός .

Και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η ανόητη, αλλά σέξι, Βικτόρια Μπέκαμ, πρέπει να κρύβει πίσω από τα μαύρα της γυαλιά -απρόσμενα- κάποιου είδους ιαπωνικής σοφίας. Διότι η μελαχρινή bimbo φρόντισε να σκαλίσει εκείνο το μυστηριώδες ιερογλυφικό τατουάζ στον κρατήρα του αυχένα, ώστε να σφραγίσει ad vitam aeternam τον έρωτά της για τον Ντέιβιντ. Είναι ο βιβλικός στίχος από το Άσμα Ασμάτων, «Ο αγαπημένος μου είναι δικός μου και εγώ είμαι δική του».

Monica Cima ξανά: σαν να λέμε, λαιμός κύκνου (imgmodels.com).

Ο λαιμός του κύκνου είναι το έσχατο πεδίο που απομένει σήμερα να χαϊδέψεις σ’ ένα κορμί υπερεκτεθειμένο. Το δωμάτιο όπου φωλιάζει ένας αισθησιασμός λιγότερο αναμενόμενος, συνταρακτικός. Ο φετιχιστής Σαντ, στην Ιουστίνη, τον έβρισκε θείο και «πεντανόστιμο», έβλεπε σ’ αυτόν περισσότερες υποσχέσεις απ’ ό,τι άλλοι στους «δίδυμους θόλους του ναού του κορμιού της» (Ντέιβιντ Λοτζ). Κι ο Μπαλζάκ, άλλος λάτρης αυτός, δεν αμελεί να αποδελτιώσει τις φαντασιώσεις του στο Μπεατρίξ.

Προφανώς και ο λαιμός της Νικόλ Κίντμαν.

Τα Ηλύσια Πεδία του αυχένα, όπου παρατηρείς τον άλλο χωρίς δήθεν να το ξέρει, που γλείφεις, χαϊδεύεις, φιλάς, ρουφάς, δαγκώνεις από απόλαυση, είναι επίσης το σημείο όπου τα πάντα ενώνονται και χωρίζουν. Το σώμα και το κεφάλι. Η σάρκα και το πνεύμα. Ακόμα, εκεί όπου μπορείς να χτυπήσεις, να βυθίσεις το στιλέτο, να κόψεις με το σπαθί. Μια ζώνη του λυκόφωτος, μαγική και επίφοβη, ιδίως από τότε που ο Δρ. Γκιογιοτέν επινόησε το οριστικό εργαλείο. Το να εκθέτει μια γυναίκα τον αυχένα της, τον τόσο ευαίσθητο, λεπτεπίλεπτο και εύθραυστο, είναι δείγμα εμπιστοσύνης και ευγένειας, και -το καλύτερο- η υπόσχεση μιας ενδεχόμενης παράδοσης.

Εξ ου και το σινιόν είναι το κατ’ εξοχήν χτένισμα της νύφης. Φαινομενικά αυστηρό, στερώντας a priori τη γυναίκα ένα από τα μεγαλύτερά ατού της: το μάγμα της κυματιστής χαίτης, φέρνει στην επιφάνεια ένα άλλο, ακόμα πιο εκρηκτικό. Που γίνεται καταστροφικό όταν εκείνες αφήσουν να βολοδέρνουν έρμαια πούπουλα και στρουφίδια. Γιατί έτσι, αυτός ο τόσο ερωτικός τόπος, γίνεται ακόμα πιο γλυκός, πιο τρυφερός, δίχως την πολεμοχαρή αισθητική μιας Ζαν ντ’ Αρκ.

Έτσι, αν μου το επιτρέψει, αφήνω δάχτυλα και χείλη αενάως να πλανιώνται πάνω του. Ώσπου να λυθεί ο καταρράκτης.

 

Διαβάστε ακόμα: Πληθυντικοί έρωτες, στους δύο χωρούν αρκετοί ακόμα.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top