Βασίλης Μίχας: «Όταν ξυπνάς και πριν κοιμηθείς, μην ανοίγεις κινητά & social media»

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνει όταν ξυπνάει το πρωί; Ποια άσκηση μισεί; Ποια διατροφική ατασθαλία επιτρέπει στον εαυτό του; Ο Μάνος από την «Επιστροφή» του Ant1 μοιράζεται μαζί μας τα fitness μυστικά του.

 

Ο Βασίλης Μίχας έχει σπουδάσει διαιτολογία και υποκριτική.

Με τι ασχολείσαι;

Ασχολούμαι επαγγελματικά με την υποκριτική -φέτος στην «Επιστροφή» στον Antenna- και με το modelling. Παράλληλα σπουδάζω προπονητική με ειδικότητα το Personal Training. Είναι κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ.

-Τι ώρα ξυπνάς;

 Είμαι πρωινός τύπος. Ξυπνάω αρκετά νωρίς αναλόγως το πρόγραμμα μου. Το αργότερο όμως μέχρι τις 8 έχω σηκωθεί από το κρεβάτι.

-Το πρώτο πράγμα που κάνεις;

Πάω κατευθείαν στο γυμναστήριο για πρωινή προπόνηση. Κάνω ένα 20λεπτο HIIT και αμέσως μετά τρώω το πρωινό μου.

«Το μυστικό για καλή προπόνηση είναι να νιώθεις παρών την ώρα που την κάνεις».

«Το αγαπημένο μου σπορ είναι η πυγμαχία, προπονούμαι δύο φορές την εβδομάδα στο μποξ».

Τι τρως για πρωί;

Breakfast of Champs: Τηγανίτες με μια φοβερή συνταγή την οποία και θα σας αποκαλύψω. 4-6 ασπράδια, 1 κρόκος, 50 με 75 γρ βρώμη, προσθέτουμε κάποιο γλυκαντικό (για παράδειγμα στέβια) και τα βάζουμε όλα στο μπλέντερ. Μετά τα περνάμε από  το τηγάνι με λίγο βούτυρο ή λάδι καρύδας και τέλος για topping επιλέγουμε φυστικοβούτυρο ή αμυγδαλοβούτυρο. Καλή όρεξη.

Τι ημερήσιο πρόγραμμα γυμναστικής ακολουθείς;

Μπορώ να σας πω το εβδομαδιαίο μου. Συγκεκριμένα κάνω 2 φορές την εβδομάδα functional training, άλλες 2 πυγμαχία και το αερόβιο μου κάθε πρωί που προσπαθώ να μην το παραλείπω.

-Υπάρχουν τεχνικές πνευματικής συγκέντρωσης που σε βοηθούν να κρατάς τον επιθυμητό ρυθμό στην προπόνηση;

Για μένα η προπόνηση είναι μια μορφή διαλογισμού εν κινήσει. Tο μυστικό μου είναι να νιώθω “παρών” την ώρα της προπόνησης. Δεν την βλέπω ως ένα πράγμα, την σπάω σε κομμάτια και με την βοήθεια της αναπνοής εκτελώ τις ασκήσεις με συνείδηση.  Καταλαβαίνω επ’ ακριβώς τι κάνω και γιατί το κάνω.

«Πρέπει να τεστάρεις τον εαυτό σου, να τον φτάνεις στα όρια και να ξεπερνάς τους φόβους σου».

-Όταν προετοιμάζεσαι για ένα μεγάλο στόχο πώς μένεις προσηλωμένος;

Eyes on the prize: Για να πετύχεις ένα στόχο χρειάζεται να είσαι συνεπής και να μάθεις να εκτελείς καθημερινά το πρόγραμμα σου ανεξάρτητα από το τι έχει συμβεί και το πως νιώθεις. Keep walking!

-Υπάρχει κάποιο αξεσουάρ που δεν αποχωρίζεσαι στο γυμναστήριο;
Όχι, κανένα.

-Πώς διατηρείς σταθερό το σωματικό σου βάρος;
Με το να “ακούω” το σώμα μου και να καθορίζω τις διατροφικές μου ανάγκες βάσει των απαιτήσεων της καθημερινότητας μου.

-Πες μας μια διατροφική «γουρουνιά» που επιτρέπεις στον εαυτό σου.

Το Παγωτό. Μετά από κάθε προπόνηση κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου.

-Ποιο είναι το νόημα που αντλείς από τη σωματική προσπάθεια, αυτό που σε εμπνέει να συνεχίζεις;
Το νόημα της εξέλιξης. Να βλέπεις που μπορείς να φτάσεις, να τεστάρεις τον εαυτό σου, να τον φτάνεις στα όρια του και να ξεπερνάς τους φόβους σου.

-Πώς διατηρείς την αντοχή σου; Προτιμάς το τρέξιμο, το κολύμπι ή το ποδήλατο;
Προτιμώ το κολύμπι, μου ταιριάζει περισσότερο. Επιλέγω όμως το τρέξιμο γιατί είναι πιο εύκολο να το κάνω σε καθημερινή βάση.

– Ζέσταμα ή αποθεραπεία; Τι βαριέσαι περισσότερο;
Δυστυχώς και τα 2 αλλά είναι απαραίτητα.

– Πώς διατηρείς την ελαστικότητα των μυών σου;
Με μασάζ και πολύ καλές διατάσεις πριν και μετά την προπόνηση.

«Για να πετύχεις ένα στόχο χρειάζεται να είσαι συνεπής, ανεξάρτητα από το τι έχει συμβεί και το πως νιώθεις».

– Ποιες είναι οι «μυστικές» σου διατάσεις;
Είναι μυστικές, δε μπορώ να σας πω!

– Ποιο είναι το αγαπημένο σου σπορ και πώς το έχεις εντάξει στο πρόγραμμά σου;
Η πυγμαχία, η οποία είναι ήδη ενταγμένη στο πρόγραμμα μου, 2 φορές την εβδομάδα.

– Ποια είναι η συμβουλή σου για κάποιον που θέλει να αλλάξει τον τρόπο ζωής του αλλά τον «πνίγει» η αμείλικτη καθημερινότητα;

Την πρώτη ώρα και την τελευταία ώρα της ημέρας να μην ανοίξει κινητά & social media. Να κάνει κάτι πιο παραγωγικό όπως το να γυμναστεί ή να διαβάσει. Πιστεύω όταν ξεκινάς και τελειώνεις τη μέρα σου έτσι, έχεις πιο καθαρό μυαλό και είσαι πιο συγκεντρωμένος.

«Μετά από κάθε προπόνηση κάνω δώρο στον εαυτό μου ένα παγωτό».

– Ποια τρία πράγματα, εκτός από την άσκηση και τη διατροφή, καθορίζουν την ποιότητα της ζωής σου;
Οι φίλοι μου, το διάβασμα και το γράψιμο.

 

Διαβάστε ακόμα:Χρήστος Κατσαφάδος: «Πρέπει να ξεκινάμε με μικρά βήματα, αλλάζοντας λεπτομέρειες στον τρόπο ζωής μας.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

...Το οποίο δεν είναι καν Pet Shop, αλλά κάτι σαν αυλή των θαυμάτων για τους φίλους μας τα ζώα. Που κυκλοφορούν ελεύθερα σε έναν χώρο που μοιάζει περισσότερο με μπαρ, τα περιποιούνται σα να βρίσκονται σε spa και έτσι απλά η ζωή μοιάζει λίγο πιο όμορφη.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Τι είναι αυτό που κάνει τη ζωή με ένα κατοικίδιο, μια μεγάλη υπέροχη περιπέτεια; Ο ηθοποιός Αριστοτέλης Αποσκίτης, δίνει τη δική του απάντηση για τον «αγαθό» γίγαντα του που αναστατώνει κάθε μέρα, με τον πιο γλυκό τρόπο, το κέντρο της Αθήνας.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Τι είναι αυτό που κάνει τη ζωή με ένα κατοικίδιο, μια μεγάλη υπέροχη περιπέτεια; Ο δημοσιογράφος, σκηνοθέτης και συγγραφέας Πέτρος Μπιρμπίλης, δίνει τη δική του απάντηση με το αγαπημένο του «βλαχάκι» που ήρθε από ένα μαντρί στην Ξάνθη και έγινε σταρ στα σόσιαλ μήντια.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Από δεκατριών ετών ο οδοντίατρος, μεγαλωμένος στη Ρόδο και δεινός τριαθλητής, είναι αγκαλιά με τον σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1. Σε μια εξομολόγηση από καρδιάς μας εξηγεί πως το τρέξιμο, η κολύμβηση και το ποδήλατο του έχουν σώσει τη ζωή.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro