«Ο περιβάλλων χώρος του Καλλιμάρμαρου, παίρνει ξανά τη μορφή που του αρμόζει. Αφαίρεση παράνομης διαφήμισης» έγραφε ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης στο Τwitter, στις 6 Σεπτεμβρίου.
Μετά από αρκετούς μήνες, ίσως και δύο ολόκληρα χρόνια σύμφωνα με κατοίκους της περιοχής, στη διάρκεια των οποίων η πολιτεία δεν έκανε τίποτα απολύτως για να προστατέψει τη δημόσια αισθητική, συνεργεία του δήμου κατέβασαν τα αντιαισθητικά πανό.
Πολλοί τότε έσπευσαν να συγχαρούν το Δήμαρχο που έπραξε το αυτονόητο, έστω και με πολύ μεγάλη καθυστέρηση. Άλλοι σημείωναν δηλητηριωδώς ότι οι αφίσες κατέβηκαν λίγο μετά τον αποκλεισμό του καναλιού Epsilon από τον φαρσικό διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, τα μάτια των Αθηναίων αλλά και των εκατοντάδων χιλιάδων επισκεπτών -θα λέγαμε προσκυνητών- στο στάδιο των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων, απηλλάγησαν από τον τρόμο του να αντικρίζουν τις γιγαντομορφές του Μένιου Φουρθιώτη και της Τατιάνας Στεφανίδου.
Η ανακούφιση όμως δεν κράτησε για πολύ καθώς το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, οι κακόγουστες γιγαντοαφίσες έκαναν πάλι την εμφάνισή τους. Αυτή τη φορά με το διεστραμμένο και ασύντακτο σλόγκαν “το καινούριο για τους νέους ανθρώπους”.
Γιατί ανέβηκαν ξανά αυτές οι άθλιες πλαστικούρες; Μα διότι μπορούν. Στο κεντρικότερο και ευγενέστερο σημείο μιας πολιτισμένης και ευνομούμενης μητρόπολης δεν θα μπορούσαν. Όμως η Αθήνα δεν είναι μια πολιτισμένη και ευνομούμενη μητρόπολη. Είναι μια πόλη όπου ο καθένας κάνει ό,τι θέλει.
Ελπίζουμε μετά το σημερινό μας δημοσίευμα ο Δήμος να κινητοποιηθεί ώστε να κάνουμε γιορτές χωρίς τη σεπτή μορφή του Νίκου Καρβέλα να δεσπόζει πάνω από τα κεφάλια μας, στη γενέτειρα του δυτικού πολιτισμού. Και να επιβάλλει ένα αξιόλογο πρόστιμο. Τέτοιο ώστε οι γιγαντοαφίσες να μην ανέβουν ξανά για το Πάσχα.
Διαβάστε ακόμα: Μπορείς κι εσύ να παρκάρεις το μηχανάκι σου πάνω στην πλατεία Συντάγματος.