«Με στόχο μπορούμε να πετύχουμε τα πάντα, ακόμη κι αυτά που δεν έχουμε φανταστεί»

Ο personal trainer Βασίλης Παγούρας μοιράζεται τα fitness μυστικά του.

 

«Δεν μισώ καμία άσκηση. Το σώμα μας τις χρειάζεται όλες για να γυμναστεί αρμονικά και ομοιόμορφα».

– Με τι ασχολείσαι;
Ασχολούμαι επαγγελματικά με το fitness. Συγκεκριμένα είμαι πιστοποιημένος personal trainer και εστιάζω στη λειτουργική προπόνηση.

– Τι ώρα ξυπνάς;
Κάθε μέρα στις 7.30 το πρωί.

– Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις;
Εννοείται να φτιάξω το πρωινό μου. Οι καθημερινές απαιτήσεις είναι μεγάλες και χωρίς ένα δυνατό πρωινό δε βγαίνει η ημέρα.

– Τι τρως για πρωινό;
Συνήθως γιαούρτι με μέλι, κουάκερ, φυστικοβούτυρο και μια μπανάνα.

– Τι ημερήσιο πρόγραμμα γυμναστικής ακολουθείς;
Προτιμώ τα ελεύθερα βάρη και τις πολυαρθρικές ασκήσεις, διότι με διευκολύνουν να γυμνάσω όλο το σώμα σε μικρότερο χρόνο.

«Οι καθημερινές απαιτήσεις είναι μεγάλες και χωρίς ένα δυνατό πρωινό δε βγαίνει η ημέρα».

– Υπάρχουν τεχνικές πνευματικής συγκέντρωσης που σε βοηθούν να κρατάς τον επιθυμητό ρυθμό στην προπόνηση;
Αναμφισβήτητα η μουσική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, με τροφοδοτεί με ενέργεια, ένταση και με βοηθά να μένω συγκεντρωμένος κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

– Όταν προετοιμάζεσαι για ένα μεγάλο στόχο πώς μένεις προσηλωμένος;
Σίγουρα η ανάμνηση της χαράς και της ικανοποίησης που μου δίνει η επίτευξη ενός προηγούμενου στόχου αρκούν για να μείνω συγκεντρωμένος στον επόμενο.

– Υπάρχει κάποιο αξεσουάρ που δεν αποχωρίζεσαι στο γυμναστήριο;
Πετσέτα απαραιτήτως, ακουστικά και η αγαπημένη μου playlist στο κινητό είναι ακριβώς ό,τι χρειάζομαι.

– Πώς διατηρείς σταθερό το σωματικό σου βάρος;
Ο υπολογισμός των θερμίδων σε συνδυασμό με τον υψηλό μεταβολισμό που έχω πετύχει, λόγω της μεγάλης έντασης στη προπόνηση, είναι αρκετά ώστε το βάρος μου να είναι εκεί που θέλω.

«Η γυμναστική είναι ένας τρόπος για να εκτονώσεις την ένταση της ημέρας».

– Πες μας μια διατροφική «γουρουνιά» που επιτρέπεις στον εαυτό σου.
Δεν είναι μία αλλά αρκετές. Σίγουρα έχω μεγάλη αδυναμία στα γλυκά και κυρίως στα παγωτά. Φυσικά και σε ό,τι περιέχει σοκολάτα. Μια φορά την εβδομάδα θα βγω έξω για πίτσες, σουβλάκια και φυσικά μπέργκερς.

– Ποια άσκηση μισείς;
Καμία. Το σώμα μας χρειάζεται όλες τις ασκήσεις για να γυμναστεί αρμονικά και ομοιόμορφα.

– Ποιο είναι το νόημα που αντλείς από τη σωματική προσπάθεια, αυτό που σε εμπνέει να συνεχίζεις;
Καταρχάς είναι ένας τρόπος για να εκτονώσεις την ένταση της ημέρας. Σίγουρα το γεγονός ότι μέσω της άσκησης επαναπροσδιορίζω τα όρια της δύναμης, της σωματικής αντοχής και τελικά του μυαλού μου είναι η έμπνευσή μου.

«Η μουσική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της προπόνησης μου. Ακούω ό,τι έχει ρυθμό, beat και ένταση».

– Πώς διατηρείς την αντοχή σου; Προτιμάς το τρέξιμο, το κολύμπι ή το ποδήλατο;
Ποδήλατο στο βουνό.

– Πώς δυναμώνεις τους μυς σου; Προτιμάς όργανα, βάρη ή ελεύθερες ασκήσεις αντίστασης;
Ελεύθερες ασκήσεις με αντιστάσεις είναι ό,τι καλύτερο. Επιπλέον, μου δίνουν ανεξάντλητες επιλογές στην προπόνησή μου.

– Squat ή pushups; Τι θα ήθελες να είναι ευκολότερο;
Σαφώς τα squat είναι μια άσκηση που γυμνάζει όλο το σώμα, θα προτιμούσα όμως να ήταν ευκολότερη για να «φορτώνω» παραπάνω κιλά.

– Ζέσταμα ή αποθεραπεία; Τι βαριέσαι περισσότερο;
Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά, αλλά μετά από μια κουραστική προπόνηση η αποθεραπεία είναι μάλλον βαρετή.

– Πώς διατηρείς την ελαστικότητα των μυών σου; Ποιες είναι οι «μυστικές» σου διατάσεις;
Διατάσεις με λάστιχα και μασάζ είναι ό,τι πρέπει για να διατηρώ την ελαστικότητα μου.

«Το ζήτημα είναι να πείσεις τον εαυτό σου να κάνει το πρώτο μικρό βήμα. Μετά θα έρθουν τα άλματα».

– Ακούς μουσική όταν γυμνάζεσαι, και ποια;
Η μουσική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της προπόνησης μου. Ακούω ό,τι έχει ρυθμό, beat και ένταση.

– Ποιο είναι το αγαπημένο σου σπορ και πώς το έχεις εντάξει στο πρόγραμμά σου;
Ποδόσφαιρο, snowboard και mountain bike είναι τα αγαπημένα μου. Προσπαθώ όποτε έχω χρόνο και το επιτρέπει το πρόγραμμά μου να κάνω κάποιο από αυτά.

– Ποια είναι η συμβουλή σου για κάποιον που θέλει να αλλάξει τον τρόπο ζωής του αλλά τον «πνίγει» η αμείλικτη καθημερινότητα;
Με στόχο, πίστη και προγραμματισμό μπορούμε να πετύχουμε τα πάντα, ακόμη κι αυτά που δεν έχουμε φανταστεί. Το ζήτημα είναι να πείσεις τον εαυτό σου να κάνει το πρώτο μικρό βήμα. Μετά θα έρθουν τα άλματα.

– Ποια τρία πράγματα, εκτός από την άσκηση και τη διατροφή, καθορίζουν την ποιότητα της ζωής σου;
Η υγεία, ο ελεύθερος χρόνος με τους κοντινούς μου ανθρώπους και το χιούμορ.

 

Διαβάστε ακόμα: «Μισώ όλες τις ασκήσεις όταν προπονούμαι και καμία όταν βλέπω τα αποτελέσματα στο σώμα μου»

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Ο κοσμήτορας της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας Πάνος Ρήγας μας βάζει μέσα στο περιβόητο Μέγαρο της Αχαρνών, ανακαλεί την βραδιά της μύησής του πριν από 24 χρόνια και αντικρούει μύθους και θεωρίες συνωμοσίας που ακολουθούν τη διεθνή αδελφότητα των Μασόνων με τα 300 χρόνια ιστορίας.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Από την Αρεόπολη στον Γερολιμένα και από εκεί στο Μαρμάρι (οι πιο ψαγμένοι λατρεύουν την «κρυφή» του παραλία). Η Πένυ Κουφονικολάκου μας γνωρίζει 5 στέκια που βρίσκονται μέσα στην άγρια ομορφιά της Λακωνικής Μάνης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο συγγραφέας Αντώνης Σουρούνης θυμάται πώς μια μέρα, αποφασίζοντας να κάνει όχι διακοπές αλλά διακοπή στη ζωή που ζούσε μέχρι τότε, γύρισε το διακόπτη κι έφυγε. Μόνος. Για τρία χρόνια. «Πρώτη φορά ζούσα μέσα στη φύση», γράφει. «Την αληθινή ευτυχία εκεί την έμαθα».

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Από το Πολέμι και την Καμήλα στο Cavo Paradiso και τις Θερμές Πηγές, η Πολυξένη Αθανασούλια μας προτείνει 5 υπέροχες παραλίες στην Κω, που θα νιώσεις ότι τα αφήνεις όλα πίσω σου.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro