«Κάνε κάτι για τον εαυτό σου, τώρα!»

Ο πρωταθλητής των 200 μ. Λυκούργος Τσάκωνας μοιράζεται τα fitness μυστικά του.

 
«Οι δικές μου τεχνικές πνευματικής συγκέντρωσης; Κοιμάμαι νωρίς και προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά». Φωτογραφία: Λευτέρης Σιαράπης

«Οι δικές μου τεχνικές πνευματικής συγκέντρωσης; Κοιμάμαι νωρίς και προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά». Φωτογραφία: Λευτέρης Σιαράπης

Τι ώρα ξυπνάς το πρωί;
Στις 8:00.

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις;
Ρίχνω νερό στο πρόσωπό μου και παίρνω πρωινό.

Τι τρως για πρωινό;
Συνήθως, δυο ϕέτες ψωμί με μέλι και μια πορτοκαλάδα.

Τι ημερήσιο πρόγραμμα γυμναστικής ακολουθείς;
Κάνω διπλές προπονήσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν τρέξιμο και βάρη.

Υπάρχουν τεχνικές πνευματικής συγκέντρωσης που σε βοηθούν να κρατάς τον επιθυμητό ρυθμό στην προπόνηση;
Κοιμάμαι νωρίς και προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά.

Όταν προετοιμάζεσαι για ένα μεγάλο στόχο πώς μένεις προσηλωμένος;
Αν θέλεις πραγματικά να πετύχεις το στόχο σου, δεν χρειάζεται να προσπαθείς να μένεις προσηλωμένος. Είσαι πάντα προσηλωμένος!

Διαβάστε ακόμα: Δυο φίλοι για πάντα, πρωταθλητές του Ολύμπου!

InstagramCapture_cefe7733-b256-40c7-9cdf-3379a82cf851_jpg

«Το αξεσουάρ που δεν αποχωρίζομαι στο γυμναστήριο είναι το ρολόι μου. Θέλω να έχω πάντα αίσθηση της ώρας».

Υπάρχει κάποιο αξεσουάρ που δεν αποχωρίζεσαι στο γυμναστήριο;
Το ρολόι μου: θέλω να έχω πάντα αίσθηση της ώρας.

Πώς διατηρείς σταθερό το σωματικό σου βάρος;
Με την κατάλληλη διατροϕή, σε συνδυασμό με τη γυμναστική.

Πες μας μια διατροϕική «γουρουνιά» που επιτρέπεις στον εαυτό σου.
Μου αρέσει πολύ η πίτσα, όμως σπάνια ενδίδω στον πειρασμό.

Ποια άσκηση μισείς;
Το βαθύ κάθισμα – όμως χρειάζεται κι αυτό.

Ποιο είναι το νόημα που αντλείς από τη σωματική προσπάθεια, αυτό που σε εμπνέει να συνεχίζεις;
Έμπνευση για μένα αποτελεί ο εκάστοτε στόχος μου.

IMG_0119

«Ποια άσκηση μισώ; Το βαθύ κάθισμα – όμως χρειάζεται κι αυτό». Φωτογραφία: Λευτέρης Σιαράπης

Πώς διατηρείς την αντοχή σου; Προτιμάς το τρέξιμο, το κολύμπι ή το ποδήλατο;
Το τρέξιμο και το κολύμπι.

«Αν θέλεις πραγματικά να πετύχεις τον στόχο σου δεν χρειάζεται να προσπαθείς να μένεις προσηλωμένος. Είσαι πάντα προσηλωμένος!»

Πώς δυναμώνεις τους μυς σου; Προτιμάς όργανα, βάρη ή ελεύθερες ασκήσεις αντίστασης;
Όλα χρειάζονται!

Διαβάστε ακόμα: «Θέλεις να γίνεις δυνατός; Γύμνασε ό,τι δεν βλέπεις στον καθρέφτη!»

«Φυσικά, το αγαπημένο μου σπορ είναι ο στίβος. Όλη τη μέρα είμαι στο στάδιο». Φωτογραφία: Λευτέρης Σιαράπης

«Φυσικά, το αγαπημένο μου σπορ είναι ο στίβος. Όλη τη μέρα είμαι στο στάδιο». Φωτογραφία: Λευτέρης Σιαράπης

Squat ή pushups; Τι θα ήθελες να είναι ευκολότερο;
Τα squats.

Ζέσταμα ή αποθεραπεία; Τι βαριέσαι περισσότερο;
Δεν βαριέμαι τίποτα. Όλα είναι μέρος της προπόνησης.

Πώς διατηρείς την ελαστικότητα των μυών σου; Ποιες είναι οι «μυστικές» σου διατάσεις;
Δεν έχω «μυστικές» διατάσεις.

Ακούς μουσική όταν γυμνάζεσαι;
Σπάνια ακούω μουσική κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου σπορ και πώς το έχεις εντάξει στο πρόγραμμά σου;
Ο στίβος. Όλη τη μέρα είμαι στο στάδιο.

Ποια είναι η συμβουλή σου για κάποιον που θέλει να αλλάξει τον τρόπο ζωής του, αλλά τον «πνίγει» η αμείλικτη καθημερινότητα;
«Κάνε κάτι για τον εαυτό σου, τώρα! Όσο αμείλικτη κι αν μοιάζει η καθημερινότητά σου».

Ποια τρία πράγματα, εκτός από την άσκηση και τη διατροϕή, καθορίζουν την ποιότητα της ζωής σου;
Οι ϕίλοι, ο ύπνος και η ϕύση.

 

Διαβάστε ακόμα: Σπύρος Γιαννιώτης: «Η θέληση να ξεπερνάω τον εαυτό μου»

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close