Γιώργος Κωνσταντινίδης· 18.04.2021
Ινδικά, ταϊλανδέζικα, μεσανατολίτικα που καίνε. Υπάρχει εξήγηση γιατί μας αρέσει να καταπίνουμε... ηφαίστεια; Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης δοκιμάζει τα αγαπημένα του καυτερά πιάτα και μας προτείνει έξι μαγαζιά στην Αθήνα που θα μας ανάψουν φωτιές.
Γιώργος Κωνσταντινίδης· 12.10.2020
Στην Κίνα την τρώνε με καβούρι, στην Αυστρία με ζάχαρη, στην Πορτογαλία με ελιές. Στην Ισπανία -και στην Κρήτη- με πατάτες. Οπως και να την φας, είναι λαχταριστή. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.
Γιώργος Κωνσταντινίδης· 13.03.2019
Το ευφάνταστο τέκνο της γαλλικής κουζίνας σε όλο του το μεγαλείο. Ενώνοντας ένα αρνί κι ένα περιστέρι δεν φτιάχνει μόνο ένα υβρίδιο γεύσης, αλλά τέχνη εν εξελίξει. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.
Γιώργος Κωνσταντινίδης· 01.01.2016
Τα αλκοόλια, όπως και οι άνθρωποι, έχουν την ιστορία τους. Ενίοτε, μάλιστα, τα δυο τους μπλέκονται αξεδιάλυτα και οριστικά.
Δημήτρης Κουγιουμτζόπουλος· 02.05.2015
Το ελληνικό street superfood δίνει βροντερό παρόν σε έναν κόσμο που τα burgers παίρνουν επικίνδυνα κεφάλι κι οι χορτοφάγοι απλώνουν τις ρίζες τους παντού. Η 3η του Μάη ορίστηκε ως η μέρα που ο Έλληνας μπορεί να καταναλώσει την αγαπημένη του "γουρουνιά" απενοχοποιημένα.
Γιώργος Κωνσταντινίδης· 30.01.2015
Τα ζυμαρικά έχουν μία από τις σημαντικότερες και πιο πετυχημένες σχεδιαστικές ιστορίες στον κόσμο. Και, αντίθετα από άλλα τρόφιμα, αντιστάθηκε σε οποιοδήποτε design με υπογραφή.
Γιώργος Κωνσταντινίδης· 05.01.2015
Καιρός δεν είναι η «χημική τέχνη» που είναι η κουζίνα να επωφεληθεί από την πρόοδο της επιστήμης και της τεχνικής; Το θέμα δεν είναι ο εκμηχανισμός μιας καλλιτεχνικής δραστηριότητας, αλλά ο εφοδιασμός του ζωγράφου μ’ ένα καλύτερο πινέλο.
Γιώργος Κωνσταντινίδης· 01.01.2015
«Μην καπνίζετε, μην πίνετε, τρώτε καλύτερα, ελέγχετε το βάρος σας». Αυτά δεν είναι μέριμνα, και μάλιστα εν μέσω εορτών. Είναι προληπτικό (και πολιτικό) ντρεσάρισμα. Καταναλώστε τα με μέτρο, ώστε να βρείτε θέση στο τραπέζι.
Γιώργος Κωνσταντινίδης· 19.10.2014
Tρώμε εκατό φορές περισσότερη σοκολάτα απ’ ό,τι πριν από είκοσι χρόνια. Mαλακτικά κι εσώρουχα μυρίζουν βανίλια. Tα καταστήματα καραμέλα και μπαχάρι. Tο γλυκερό, σε μυρωδιές και γεύσεις, μας πολιορκεί. H εισβολή πέτυχε. Iδού το πώς και το γιατί.